rode billen, diarree en tanden - vertel eens - echt waar?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie

Hoe was het met jouw kind(jes) ?

Peiling eindigde op do aug 05, 2010 7:55 pm

Er was een verband tussen rode billen en tandjes.
3
9%
Er was een verband tussen diarree en tandjes.
3
9%
Er was een verband tussen rode billen, diarree en tandjes.
14
44%
Er was een verband tussen koorts en tandjes.
3
9%
Nee, geen van bovengenoemde, maar wel iets anders.
2
6%
Nee, helemaal niets. Tanden waren er plots.
7
22%
 
Totaal aantal stemmen: 32

bejonian
J&J TEXEL
Berichten: 612
Lid geworden op: di jul 27, 2010 3:23 pm

rode billen, diarree en tanden - vertel eens - echt waar?

Bericht door bejonian »

we hebben nu de derde baby en nu heb ik de eerste keer echt het gevoel dat er een verband is met rode billen, diarree en waarschijnlijk de komst van tandjes.

bij j oris en n iklas was dat helemaal niet zo.

ik weet nu even niet hoe ik meer keuzes kan toelaten.
B e a t e moeder van twee jongens sinds 2006 en 2007 en een meisje sinds februari 2010
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10997
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: rode billen, diarree en tanden - vertel eens - echt waar

Bericht door Dorien »

bejonian schreef:we hebben nu de derde baby en nu heb ik de eerste keer echt het gevoel dat er een verband is met rode billen, diarree en waarschijnlijk de komst van tandjes.

.
Finn had het ook niet. Bij Liv was het overduidelijk! Apart he!
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Chabeli

Bericht door Chabeli »

Tomas had geen diarree, maar wel vaker poepluiers en wel rode billetjes...
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Bericht door Eve71ne »

Ik geloof wel dat er bij Benthe sprake was van een verband tussen diarree en tandjes krijgen. Toen liep het echt de luier uit, dat heeft ze daarvoor en daarna volgens mij niet gehad.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Suuz

Bericht door Suuz »

Ik mis nog enkele optie's (sorry)

Mijn zoon had namelijk diarree, verhoging, en kwijlen ;) Rode billen heeft hij pas 3 wken geleden voor het eerst gekregen (hij kon niet tegen kruidvat luiers)
Emma

Bericht door Emma »

Isla heeft op dit moment diarree (en dus rode billetjes), maar geen verhoging en ook niet meer kwijlen dan normaal.

Iedereen roept dat het de tanden zijn, maar nog geen tand in zicht hoor :)
Ik geef wel een update als de eerste tand verschijnt :D
Gebruikersavatar
Mariska
J&J SANTORINI
Berichten: 3652
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:34 pm

Bericht door Mariska »

Bij de ene tand wel, bij de andere niet. De eerste tand kwam volledig geruisloos. Nou, ik had al een week pijn bij het voeden, ik dacht al dat we spruw hadden, bleek dat ook te kunnen als er tanden komen. Van de rest weinig gemerkt.

De kiezen daarentegen.... dat was wel een compleet diarree/rode billen drama. En midnachterlijk gillen ook trouwens. Was blij toen hij de laatste tegelijk kreeg. Klaar ermee!
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
mama van b en c

plots

Bericht door mama van b en c »

tand was er plots, maar nu na een dag of 5 wel luieruitslag terwijl hij dat anders nooit heeft
Lien

Bericht door Lien »

De gastmoeder keek in Thomas' luier en zei: hee, tandenbillen!

Vervolgens keek ze in zijn mond en ontdekte zijn eerste tand.
Dat was dus duidelijk (rode billen met wat verdikte plekken, hoe leg ik dat uit).

Bij Daniel weten we het nog niet 8)
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16972
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Bericht door LindaJager »

Vooral Robert had er erg veel last van. Die had zomaar diarree en rode billen door de diarree. Met de kiezen krijgen was het helemaal erg. en dat net op vakantie ::roll:
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Gebruikersavatar
AnnemiekD
J&J MAURITIUS
Berichten: 4665
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:23 am

Bericht door AnnemiekD »

Hier zijn de meiden alle 3 gezegend met een goede huid, nooit problemen met rode billetjes. Heel toevallig had Rosalyn vorige week wel verhoging, en de volgende dag zag ik tand 3 en 4. Toeval???
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Bericht door kaatje71 »

Silke kreeg gewoon haar tanden, zonder gedoe. Van Merlijn kan ik me dat ook niet herinneren.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Ves

Bericht door Ves »

Toen V (groene) diarree en rode billen had, kreeg hij plots zijn 3 eerste tandjes tegelijkertijd. Bij de volgende tanden zag ik geen bijzonderheden in de luier (maar wel het gebruikelijke kwijlen en huilerig zijn).
Gebruikersavatar
Marian
J&J TEXEL
Berichten: 594
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:20 pm

Bericht door Marian »

Bij de eerste drie waren er plotseling tanden te zien, ik heb eigenlijk helemaal niks aan ze gemerkt.

En bij Marit is het nog even afwachten.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Eva

Bericht door Eva »

nee geen uitlag of rare ontlasting gezien, wel pijn in zijn mondje:( arme kindje..
Linda

Bericht door Linda »

Bram had èn diarree (ik noem het tandenpoep, het ruikt ook zo anders dan normaal) èn rode billen èn zo af en toe een keer verhoging en ook knalrode wangen.

Dat ging dan 2 weken af en aan totdat de tanden goed doorgebroken waren. Ik ben blij dattie ze nu net allemaal heeft.

Nu begint Noor met haar eerste tandjes #-o
Lein

Bericht door Lein »

Hier merkte ik het altijd aan de poepluiers (wij noemen het ook tandenpoep), het is niet echt diarree, maar wel anders en veeeel vaker poepen op een dag. Lekker smakelijk verhaal bij mijn m&m's!
monique3

Bericht door monique3 »

Luieruitslag idd, soms niet, soms een beetje en een of twee keer enorm. Verhoging hebben we nog nooit gemerkt dus nee. Maar vooral pijn/ongemak en dus slecht slapen, pfff vooral bij haar kiezen. Dat heeft weeeken geduurd. Ik zie nu al op tegen de volgende ronde.
Vermanen

Bericht door Vermanen »

Ik mis de optie allemaal of meerdere.
Hannah had luieruitslag/rode billetjes, rode wangen, koorts en diarree. :roll:
Plaats reactie