Allereerste marsepein poging/puzelplaatje bumba
Moderator: Chantal
- mAmArianne
- J&J SANTORINI
Ik heb zelfs lang getwijfeld om overnieuw te beginnen met bumba, want gezichtje klopt niet helemaal. (oogjes en neusje staan te hoog, daardoor wenkbrauwen ook, waardoor haartjes net niet lang genoeg kunnen zijn) (controlefreak is blijkbaar ook perfectionist).
En in blauw zaten scheurtjes ook. (wel weggefoefeld, maar als je wist waar bleef je het zien).
Maar iedereen vond hem wel mooi.
EN hij was super lekker, verse biscuit gebakken (dus met bloem, maizena, suiker, eitjes) en vulling van marscarpone met eitjes en dan verse aarbeitjes. Was héél njammie.
En in blauw zaten scheurtjes ook. (wel weggefoefeld, maar als je wist waar bleef je het zien).
Maar iedereen vond hem wel mooi.
EN hij was super lekker, verse biscuit gebakken (dus met bloem, maizena, suiker, eitjes) en vulling van marscarpone met eitjes en dan verse aarbeitjes. Was héél njammie.
bumba is heel mooi gelukt hoor! alleen iets te dun waardoor je het blauw erdoorheen ziet.
maar oogjes en zo.. mij was er niks geks aan opgevallen hoor! gewoon goed!
mooie letters ook.
enne, de vulling klinkt eigenlijk best vies haha! niet lullig bedoeld hoor, maar ik heb nog nooit gehoord van ei door de vulling
maar ik geloof je dat het lekker smaakte
maar oogjes en zo.. mij was er niks geks aan opgevallen hoor! gewoon goed!
mooie letters ook.
enne, de vulling klinkt eigenlijk best vies haha! niet lullig bedoeld hoor, maar ik heb nog nooit gehoord van ei door de vulling

maar ik geloof je dat het lekker smaakte

Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011