Even een vulling vraagje: monchou??

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Joos99

Even een vulling vraagje: monchou??

Bericht door Joos99 »

Mijn meiden vieren morgen hun kinderfeestje en ik wil een taart maken.
Marsepein heb ik nog liggen van de barbietaarten en ook nog mix. Mijn man heeft de marsepein al gekleurd :wink: dus ik kan zo aan de slag.

Maar.... ik heb 1 dochter die helemaal dol is op alles wat maar met chocola te maken heeft en de ander lust geen chocola. Hoe bedenk je het?
No@ wil dus heel graag een chocolade taart, maar ik ga de taart niet met chocolade biscuit maken.

De helft van de taart wil ik vullen met chocolademousse, op haar verzoek. D@ni weet niet wat voor vulling ze wil, maar ze is zo dol op monchoutaart.
Nu zat ik te bedenken, zou het lekker zijn om monchoutaart-vulling in de taart te maken? Dus dan de monchou-slagroom-suiker zeg maar en een laagje aardbeienjam. Of zou dit te stijf worden, om als vulling te fungeren?

tips?
Eh... normaal gebruik ik altijd klopvast in de monchoutaart, als ik dat nou weglaat, zou het dan minder stijf worden? Of blijft het dan te dun?
Gebruikersavatar
Marian
J&J TEXEL
Berichten: 594
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:20 pm

Bericht door Marian »

Kijk hier eens; http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 ... ouvulling/

Ik heb 'm wel eens gebruikt en mensen waren erg enthousiast. Het is wel machtig, maar dat vind ik sowieso wel met de marsepein eroverheen.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Sinder

Bericht door Sinder »

en je hebt ook monchou zacht en luchtig!
Cindy

Bericht door Cindy »

Lekker juist monchou, slagroom, suiker en ardbeivlaaivulling!
Zo heb ik heel wat taarten gevuld en iedereen vond het lekker.
Plaats reactie