Wat is er mis met mijn sugar craft gun?

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Cindy

Wat is er mis met mijn sugar craft gun?

Bericht door Cindy »

Ik heb het hele ding al meerdere malen uit elkaar gehaald, maar hij doet het niet :evil:

Als het hendeltje ingeknepen wordt, zakken de plaatjes en het veertje netjes naar beneden. Als ik de hendel dan weer los laat moeten de veer en de plaatjes weer omhoog gaan, maar dat ijzeren staafje (dat de marspein naar beneden duwt) komt ook weer mee omhoog. De marspein wordt dus niet naar beneden geduwt.
Iemand enig idee of dit nog te maken is?
Sinder

Bericht door Sinder »

foto misschien?
Cindy

Bericht door Cindy »

Wanda, bedankt voor het meedenken en Gabi, bedankt voor het willen kijken (was mijn verhaal zo onduidelijk? :) :wink: )
Ik heb dat ding nogmaals helemaal uit elkaar gehaald, alles schoongemaakt en ben ermee naar mijn vriendin gereden die er ook 1 heeft. Zij schroefde nog iets los, waarvan ik niet eens wist dat het los kon :oops: . Nog eens goed schoongemaakt en weer in elkaar gezet en.... hij lijkt het weer te doen! Me is happy :D
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

Wat schroefde ze los dan? Mijn gun doet het ook niet meer zo fijn, merkte ik gisteravond.
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
Cindy

Bericht door Cindy »

Voor jou misschien heel logisch: ze schroefde dat lange stuk waar je de marsepein in doet, los. Daar bleek een hoop marsepein achter te zitten.

Hopelijk is dit voor jou ook een openbaring :wink: en doet die van jou het straks ook weer goed. Want oh wat raak je snel gewend aan dat ding he.
Plaats reactie