hij maakt trouwens wel een lange ruk hoor, maar die is van 19 tot 1 uur ongeveer.. heb ik dus niet zoveel aan, alleen als ik zelf ook vroeg ga slapen, net als gisteravond.
Ik moet bekennen Heleen dat ik de deur zowat nog niet uit geweest ben. Ik heb nu 2x Victor opgehaald op het kdv (dat is 5 minuten lopen) en ik ben een keer of 3 naar het winkelcentrum geweest om even wat te halen bij het kruidvat.HeleenW schreef: Hoe is dat bij jullie? Raken jullie zelf ook van slag als je kleintje van slag is als hij/zij weg is geweest?
Het liefst sluit ik me op met Daan in m'n huis...
whow... je dacht ik zal gelijk ook even alles helemaal goed doen? Heb je toch ook nog wel je wc en je badkamer gepoetst ondertussenmaartje12 schreef:Pfffff.
Ml heeft kerstborrel op zijn werk dus ik moest voor de eerste keer de jongens in mijn eentje doen. En precies vandaag is Leonore erg onrustig, dus ik heb de draagdoek maar tevoorschijn gehaald. Daar heeft ze 2 uur in gelegen, terwijl ik de jongens te eten gaf, ze in bad heb gedaan en voorgelezen. Niet goed voor de verslapte spieren, maar het heeft wel gewerkt. Gelukkig slaapt ze nu even, nu moet ik de troep nog opruimen.
Had ik al pffff gezegd?
Dat is ook een beetje mijn afwijking. Als de jongens naar het kdv/bso geweest zijn, stop ik ze altijd in bad. Is ooit begonnen toen ze als baby ruikend naar vreemde vrouw thuiskwamen....Chantal schreef:pfff dat je de jongens nog in bad hebt gedaan! dat doe ik echt niet hoor met baby erbij.
dus ik vind het knap van je, en troep opruimen.. kan morgen ook nog.
je bent stoer bezig
wel lekker geslapen na die onrustige avond?
ik weer een beetje zoals gister. heel vroeg gaan slapen zodat ik aan genoeg uur slaap kom.
hij heeft trouwens wel een huiluurtje gekregen. precies tijdens het eten koken en opeten... lekker handig, huilend kind op schoot terwijl je je rijst zit weg te werken.
joh wat lijken wij op elkaar! maarre... dat is wel veel later dan afgesproken. Ik zou dus rustig een briefje ophangen: ik zit te voeden, zet de doos maar onder het afdakmaartje12 schreef:Zit trouwens te wachten op iemand van mijn werk die mijn kerstpakket komt bezorgen. Op zich heel lief, maar de afspraak was 9.30 uur, dus ik zat gewassen en gesteven klaar.. Tot nu toe nog niemand en Leonore heeft honger. Zul je zien dat net als ik ga zitten er een auto voorrijdt.
Nou ja zeg Chantal, dat gaat wel erg hard! Hier nog wel een tijdje in maatje 50/56. Ze is nog steeds geen 4kg...Chantal schreef:zucht... ik ben op zoek naar truitjes maat 68. hij groeit zo hard!
zachte broekjes heb ik net besteld op hema.nl. maar niet gratis laten thuisbezorgen.. maar zelf ophalen in de winkel. anders komen die 5 hema kadobonnen die ik heb gekregen nooit op!
zometeen naar henk ten hoor als mark wakker is geworden en heeft gedronken. alles is nog steeds 50% korting, dat is leuk kopen natuurlijk
Helaas niet. In de kerstvakantie gaat hij een dagje naar mijn zus om te spelen (omdat ik dat gevraagd heb. Dat zit met trouwens wel een beetje dwars. Toen zij net bevallen was, hebben wij hun kinderen een aantal keer over de vloer gehad (zelf aangeboden) omdat ze dat wel konden gebruiken. Andersom komt niemand op het ideeHeleenW schreef:@justine: is er iemand die zich even om Victor kan bekommeren? Of is er iemand die een uurtje of wat voor L. kan passen zodat jij echt iets met Victor kan gaan doen? Dat hij echt even de 1 op 1 aandacht krijgt? Het is voor hem natuurlijk ook heel wat zo'n klein zusje erbij waar mama ineens heel veel mee doet. Hij is van zijn plekje als jongste 'verstoten' en dat is niet voor elk kindje makkelijk.
.
Chantal schreef:ik begin al minder moe te worden, maar dat komt wel omdat ik nog steeds zorg dat ik minstens 8 uur slaap per etmaal. kan dus ook een flinke middagdut zijn ipv vroeg naar bedwant mark heeft zijn lange tuk tussen 19-1 uur.. gister geprobeerd om hem wakker te maken. lukte wel, dus gevoed om 22.30 ongeveer, maar hij werd evengoed om half 3 wakker en daarna om half 6. en daarna kan ik niet echt lekker mee slapen.
eerste kerstdag heeft hij liggen huilen met af en toe krijsen tussendoor van 17-21 uur... hij had elke 2-2,5 uur gedronken, veel dus. ik denk dat hij buikkrampen had. ik huilde op een gegeven moment mee hoor. om 19 uur toch maar weer even gevoed en om 21 uur was hij eindelijk stil! dus allebei naar bed gegaan. volgens mij krijgt hij juist krampen van die anti-krampdruppels.
gister en vandaag die druppels helemaal niet gebruikt en hij heeft nergens last meer van.
gister paar uurtjes bij mijn moeder geweest en daar heeft hij zich keurig gedragen. mijn zusje gaf een flesje die hij niet helemaal op dronk, daarna ging hij lekker slapen.
deze week is jeroen vrij, dus dat is wel erg lekker hoor. we zijn flink aan de opruim (al zal je dat niet zeggen als je nu bij ons binnen loopt.. het is een chaos, zoals na elk weekend). babyfoon hebben we gevonden, maar het ding stoort als een gek! we moeten op zoek naar een nieuwe dus.
heleen, ik zag in het andere draadje dat je het druk hebt deze vakantie. maar kun je niet een paar dingen laten vallen? zoals zwemmen (moet jij mee?) en kleding kopen voor je man? laat hem zelf kleding kopen, is ie oud genoeg voorprobeer zo weinig mogelijk zulke dingen te doen als je er geen zin in hebt.
gewoon even eendjes voeren is veel lekkerder op een dag vind ik zelf.
morgen gaan we op visite bij mijn schoonzus, maar de groters zijn naar de bso dus we kunnen het lekker rustig houden. ook daar neem ik gewoon een fles mm mee. ik hou gewoon niet van voeden bij iemand anders. helemaal niet bij mensen die zelf geen druppel bv gegeven hebben..
Lief van je, Chantal! Maar ik woon in De Meern (dorp naast Utrecht) dus dat is niet direct om de hoek....Chantal schreef:balen hoor, dat ze niet uit zichzelf vragen om even op te passen. al zou mijn buurvrouw het ook nog eerder doen hoor als mijn moeder of zusje.. die zouden het ook niet aanbieden denk ik. heel misschien mijn moeder in het weekend, maar dan wel als ze uitgeslapen is.![]()
heb eigenlijk geen idee waar je woont, anders breng je ze maar hier! maar je woont vast ver weg..