Want van 23-7 uur is wel heel netjes van het slapende roosje!!
Hoe gaat het vandaag? Want de hele dag met zo'n Roosje lopen lijkt me ook best pittig!
Daan kwam vannacht om 2:35 uur... nouwja zeg

Erg veel energie inderdaad. Maar gelukkig vandaag weer een rustig dagje thuis. Het is echt muisstil hier, heerlijk. Vanochtend zelfs tot 11.00 uur in bed gelegen, samen met L. Echt genieten! Dan kan ik er morgen hopelijk weer tegenaan (al dan niet met bakfietsHeleenW schreef:Justine!!
![]()
Wat kan dat als een overwinning voelen he? Al kost het je zo te lezen ook nog wel veel energie!
Ik hoop dat het je lukt om af en toe lekker buiten te zijn met de bakfiets, frisse lucht (of regenwater) frist best op!
Lief dat je het vraagt, Chantal.Chantal schreef:esther, hoe gaat het met jou met 4 kinderen? ik vind het al zwaar met 3, en jij hebt gewoon nog een peutertje erbij! oermoedervinden ze hun zusje allemaal nog lief?
maartje12 schreef:Lekker aan het schrijven geweest, dames! Ik ben dit weekend druk geweest met mijn verjaardag, dus van jippen kwam het bijna niet. Ben niet zo'n verjaardag vierder, maar heb het gisteren wel naar mijn zin gehad. En Leonore stal de show...!
Ik probeer Leonore zo veel mogelijk in haar eigen bedje te laten slapen, daar slaapt ze het langst. Maar soms lukt dat niet, dan valt ze ineens in slaap in de box of de wipstoel, terwijl ik het niet verwacht en verplaatsen heeft dan geen zin, want dan is ze ineens klaarwakker.
Leonore is steeds vaker aan het lachen. We hebben er nog geen foto's van, want telkens als ze lacht, zitten we totaal in zwijm naar haar te staren. En de nachten blijven goed gaan. Rond 4.00 uur wakker en dan lekker doorslapen tot 8 uur. Heerlijk!
Ik denk niet dat het deze week bakfiets weer is. Tenzij die sneeuw niet doorzet, want met de regentent erop is het binnen lekker warm. We zullen zien.
liggend in babyhouding hebben wij altijd weinig gedaan. Ik hou hem sowieso vaak rechtop, eerst altijd ondersteund in hoofd/nek. Nu lukt het behoorlijk goed met ondersteuning in de rug. Hij kan z'n nekje echt al heel goed houden! Grappig is dat hij hierin heel erg op zijn broers lijkt. Bij het eerste cb bezoek, toen hij 1 maand oud was, zeiden ze al dat hij heel sterk in de spieren was.Chantal schreef:wat zijn ze toch allemaal lief hè, die kleine babytjes van ons...
al werd mijn babytje door een ouder net bij het kdv al veel ouder geschat.
echt nog maar 3 maanden en 3 dagen!
kunnen jullie je beebje al rechtop tillen zeg maar, op je arm? of moet dat nog liggend echt in babyhouding?