Op de lijst sta ik al wel als definitief zie ik, samen met Wilmama. Leuk! Ik zag dat ik nog geen toegang had tot moderator-forum, maar dat komt vanzelf neem ik aan? Ik verwacht dat ik daar kan lezen welke taken je eigenlijk hebt als moderator.
Vanaf morgen ben ik een weekje op vakantie, maar zal wel regelmatig online zijn.
LiesbethN schreef:Op de lijst sta ik al wel als definitief zie ik, samen met Wilmama. Leuk! Ik zag dat ik nog geen toegang had tot moderator-forum, maar dat komt vanzelf neem ik aan? Ik verwacht dat ik daar kan lezen welke taken je eigenlijk hebt als moderator.
Vanaf morgen ben ik een weekje op vakantie, maar zal wel regelmatig online zijn.
je titel is al wel aangepast, maar je staat nog niet op het draagdoekenforum als mod. Volgens mij hebben irene en janneke een avondje vrij dus dat zal morgen of overmorgen wel gebeuren
LiesbethN schreef:Op de lijst sta ik al wel als definitief zie ik, samen met Wilmama. Leuk! Ik zag dat ik nog geen toegang had tot moderator-forum, maar dat komt vanzelf neem ik aan? Ik verwacht dat ik daar kan lezen welke taken je eigenlijk hebt als moderator.
je titel is al wel aangepast, maar je staat nog niet op het draagdoekenforum als mod. Volgens mij hebben irene en janneke een avondje vrij dus dat zal morgen of overmorgen wel gebeuren
Ik kan er ook nog niet bij. Goed dat ik het weet Liesbeth dan kan ik gelijk voor je waarnemen.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10) Mijn haakblog
gaan de moderatoren ook de aanmeldingen voor besloten groepen verwerken?
bij voorlopers wachten er namelijk al een aantal een tijdje op toelating.......
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
LauramvAnneenLisa schreef:gaan de moderatoren ook de aanmeldingen voor besloten groepen verwerken?
bij voorlopers wachten er namelijk al een aantal een tijdje op toelating.......
Volgens mij hebben wij daar de mogelijkheid (nog) niet toe. Ik heb in ieder geval even de aandacht gevraagd van FB hiervoor. Even geduld dus nog.
Ik wil eventueel wel helpen op het OT deel. En ik weet niet of het noodzakelijk is dat ik zelf helemaal 'in to cooking' ben, want anders wil ik daar ook wel helpen. Niet bij beide hoor, dat is ook weer een beetje té
Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012