daan lekker drinken, jasje aan, in de wagen en even naar buiten. al is het maar boodschappen doen, of lekker naar blokker of zo kerstspullen kijken.
zelf vind ik het heerlijk, echt nog geen lange tochten hoor, maar gewoon idd 20 minuutjes of zo. ik kom altijd wel bekenden tegen die zeggen dat mark zo'n knapperd is, dat is altijd goed om te horen natuurlijk

maar super hoor dat hij zo lekker slaapt!
jeetje maartje.. jij bent de tweede die dit verhaal heeft. mijn collega voelde ook alles.. toen ze begonnen zei (gilde) ze het natuurlijk ook, maar tja, ze waren al begonnen en konden of mochten niet meer stoppen

en zelf ben ik dan de derde, maar gelukkig niet zo erg als jij hoor! wat een drama..
bij mij moest het 4 x. eerst 3 x de co-assistente en de vierde keer de echte arts. hoorde ik later natuurlijk want zelf wist ik dit niet.
toen ie eenmaal zat duurde het een kwartier voordat alles verdoofd was. mijn operatiebedje werd steeds een andere kant op gekanteld om de verdoving overal te laten komen.
en wanneer ik mijn voeten weer voelde, die heb ik de hele tijd kunnen bewegen! het was dus niet helemaal goed verdoofd want dit hoort niet.
ik voelde ook gewoon dat een dokter zijn (of haar, geen idee) op mijn been legde en zo. dus ik was ook bang dat ze al zouden beginnen.. de verpleegkundige zei dat ze nog een paar keer gingen testen en dat ze dan zouden beginnen.
dus daar was ik op aan het wachten.. en toen waren ze dus al wel begonnen zonder dat ik het voelde

maar ik was tot mijn navel verdoofd (echt alleen het buikstukje dus) en toen ze begonnen te sjorren deed het bij mij ook erg veel pijn omdat die baarmoeder en zo ook ver boven mijn navel zat.
nee, ook geen leuke ervaring.
bij femke had ik om 19.30 mijn ks en voelde ik alles weer om 2 uur 's nachts, echt heel anders dus.
nou ja, ik hoef niet meer, dit was de laatste