zeker 1,5 week niet gepoept.. erg? in de herhaling.. :-(

Moderators: Ester, Yvonne

nance74
J&J SANTORINI

Re: zeker 1,5 week niet gepoept.. erg? in de herhaling.. :-(

Bericht door nance74 »

Ik had vorige keer wel alles gelezen maar wist nu niet meer wat er precies geschreven was en of dit al als tip was gegeven.

Ik heb dit van de babymassage en daar is niks gezegd over het lui maken van de darmen. Is alleen om te stimuleren als de ontlasting even niet wil.

Wat je kan doen is dit toepassen als je vind dat het te lang duurt of als hij er echt "last" van krijgt. Dus nu je weer merkt dat hij minder drinkt, is een teken dat het buikje vol is dan dit gaan toe passen. Zoals gezegd als je dus bij een verschoning 3x zde beweging rond zijn naveltje maakt werkt het al. dus het is niet zo dat je eerst dagen moet doen om effect te hebben. Zo is het mij verteld.

Oja en fietsen met de beentjes, werkt ook op de darmpjes.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

laatste keer dat mark had gepoept weet ik ook al niet meer. maar vanmiddag had ik toevallig zijn buikje gemasseerd en gelijk 2 x (slappe) poep in zijn luier. dus wie weet werkt het bij daan ook wel!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

oke, ik moest even dit draadje erbij halen, vandaag heeft hij dus weer gepoept. 9 dagen later.
ik merkte nu echt heel erg de laatste 2-3 dagen dat hij niet goed wilde drinken. steeds maar een paar slokjes en dan flinke kramp.
vandaag toen ik aan het werk was heeft hij weer gepoept! toen ik thuiskwam had jeroen mark net meegenomen onder de douche.

mark had gepoept, toen hij dat aan het schoonmaken was spuugde hij, dus snel daar een doekje tegenaan en op dat moment plaste mark in een boogje over tafel :lol: en tijdens het douchen nieste mark al zijn snot er ook nog uit :razz:
ik zie het al helemaal voor me! was ik even blij dat ik aan het werk was ;) ik kon gelijk een schone baby afdrogen en aankleden.

maar nu drinkt hij zijn flessen gewoon weer (bijna) in 1 x leeg, zonder kramp en huilen! het ligt dus echt wel aan die poep als hij niet wil drinken.

heleen, hou jij het nu bij wanneer ie poept? ik heb het nu op de kalender geschreven.. of ik kan dit draadje nakijken :)
HeleenW

Bericht door HeleenW »

Geweldig om te lezen hoe aan alle kanten Mark de boel liet lopen :) En dat ze er toch zo'n last van hebben vind ik eigenlijk zielig. Niet kunnen poepen en daardoor maar minder drinken. Gelukkig kan hij wel tegen een stootje!

Ik weet de data gewoon uit m'n hoofd, 14 februari en daarna 28 februari (precies 2 weken later) en toen kwam er ineens een extra kadootje afgelopen vrijdag! Maar ik ga het dus niet opschrijven omdat ik zo'n enorme controle freak ben en ik daar juist heel gespannen van word.
We hebben bijvoorbeeld de grote klok ook uit de kamer. Heel vaak met voeden denk ik, hoe laat is het nu precies? En dan kan ik niet kijken omdat de klok er niet is en ik zit te voeden en dus niet op kan staan. Zo ben ik meer bezig met op verzoek voeden dan op de klok te voeden!

Sinds vrijdag er een hoop poep uit is drinkt Daan weer veel beter!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

grappig dat je de klok uit de kamer hebt gehaald :) heb toen femke jong was en nog nachtvoedingen kreeg wel mijn wekker omgedraaid omdat ik er idd gek van werd.
overdag kijk ik wel over een beetje 3-4 uur tussen zit. als ie langer slaapt mag hij blijven slapen, maar anders weet ik dat hij die fles niet leegdrinkt en dat vind ik zonde.
als mark honger heeft dan drinkt hij namelijk echt veel beter als dat ik hem eerder die fles geef.
Plaats reactie