Het gips van Danique....

Moderators: Ester, Yvonne

Miranda
J&J HAWAII

Re: Het gips van Danique....

Bericht door Miranda »

wennetje schreef:Super bericht zeg, jeetje. Enne...
Ik kijk nu al uit naar morgenochtend..... (erg hè...?)
Neehoor, helemaal niet erg. Alleen maar moedig dat je het durft uit te spreken :wink:
En het was zó lekker om even alleen te zijn. Ik heb een aantal achterstallige klusjes gedaan en verder heb ik heerlijk in het zonnetje gezeten (en geslapen... :oops: )
Gisteren ging het weer als vanouds met Danique bij het kdv. Ze had het prima naar haar zin en wilde niet mee naar huis. Ik merk wel dat het veel energie vreet, ze is bekaf 's middags en ze geeft ook meer pijn aan. Ze wil zelf zo veel, maar kan het nog niet allemaal.
Maar zo langzamerhand krijgen we wel weer onze 'oude' Danique terug. Ze heeft veel praatjes, slaapt weer zoals het hoort (klokje rond,heerlijk!) en is weer flink ondeugend aan het worden!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Ik had dus gelijk dat jullie haar straks af moeten remmen :)

Het klinkt allemaal heel goed. Dat jij uitziet naar even wat tijd alleen, al is het maar om te slapen of op te ruimen is helemaal normaal!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Mare schreef:Ik had dus gelijk dat jullie haar straks af moeten remmen :)

Het klinkt allemaal heel goed. Dat jij uitziet naar even wat tijd alleen, al is het maar om te slapen of op te ruimen is helemaal normaal!
We moeten haar idd afremmen... Vanmiddag wilde ze zelf even gaan staan wat niet lukte. Ze zat op haar loopauto en ineens zie ik haar omhoog komen. Maar toen was het ook al te laat... ze had niet door dat ze nog niet stevig genoeg was en viel net zo hard weer om, met auto en al. Omdat ze op haar heup viel was dat niet fijn voor haar. Prompt heeft ze de hele middag ook niets meer gedaan....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gootje
J&J MALEDIVEN

Bericht door Gootje »

Afgezien van de valpartij van vandaag gaat het dus best lekker. Fijn hoor. Lekker dat je weer wat tijd voor jezelf hebt. Merk je dat het met jouw lichaam ook beter gaat, of is het daar nog te vroeg voor? Geniet van het lekkere weer!
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Plaats reactie