tornadotaart
Moderator: Chantal
In het winkelcentrum in Amsterdam Noord (Boven IJ) zit een hobby winkel die wél meedoet met het taartengebeuren.artcoco schreef:Bedankt voor jullie uitbundige complimenten!![]()
Operatie suikerspin is ook gelukt. Jamin had potjes met suikerspin erin. Helaas allemaal met roze, ik heb de half-roze half gelige versie maar gekocht, maar moest dan wel twee potjes kopen (à 2 euro per stuk) om genoeg voor wolken te hebben. Nou ja, de jongens wilden zich wel opofferen om het roze spul op te eten...
Op de terugweg fietste ik nog langs een hobby-winkel, maar daar is het hele taartengebeuren aan voorbij gegaan. Geen leuke structuurmatjes dus (zou graag hout en baksteen willen). Wel vond ik een klei-pers die enigzins lijkt op jullie sliertenguns - van metaal met 19 verschillende mondstukjes. Heb ik weer iets nieuws om mee te experimenteren...
Goedkoop is het niet, als ik al die kosten bij de taarten reken worden ze echt onbetaalbaar. Maar het is een lollige hobby. En een Hemataart is ook niet gratis...
Vanaf A'veen nog best een hele afstand, maar voor noodgevallen doe jij alles toch?