Als ik het goed begrijp kun je met de onderste van de bovenste twee ( ) dus die uitsparing maken die jij had?
Toch maar eens bestellen. Ik ga altijd impulsief te werk: eerst deeg maken en dan bekijken of ik uitstekers heb
Maar als je nu glas neemt, of zoiets, niet te breed natuurlijk, heb je al cirkeltjes voor buitenkant. Als je dan één klein vormpje hebt, of desnoods met afgeprint sjabloontje uitsnijdt. Lukt het toch ook?
Heb je kerstballen met vormpje in. Ok meer werk, maar het kan toch?
(of ben ik nu gek?) Zonde van deeg anders ..
Gisteren ben ik met Neomy aan de bak gegaan. De hele middag zijn we zoet geweest en ik heb heerlijk staat tutten met mijn kleine meisje.
Een kleine impressie. (let niet op de kwaliteit foto hihi dies belabberd en het resultaat koekje is ook mwah maarrrrrrr we hebben een leuke middag gehad!)
Wij zijn gisteren ook aan de bak geweest. En dat is weer een overwinning, want Morgan was bang van de mixer. Die rol is nu overgenomen door mijn andere dochter :s
Enniehouw, het resultaat lijkt totaaaaaaaaaaal niet op dat van jullie, ik heb hele donkere koekjes. En witte suiker, en bruine suiker en stroop en dan nog van die lichte koekjes, ik vind het knap. En na tien minuten in de oven zijn de koekjes dus ook nog niet gaar. Maar het glas-in-lood effect is ronduit geweldig. Ik vind het wat hoor, hoe kom je er op?
Vrijdag poging twee, want ik had natuurlijk veel te veel deeg voor één lading koekjes.
Hoe lang liggen jullie koekjes in de oven?
Groetjes, Mireille
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
Maar in het recept hebben ze het toch echt over bruine suiker en stroop. Bruine suiker vervangen is de ramp niet, maar die stroop? Wat gebruik jij dan?
En misschien is de tip van eerst koekjes bakken, zeker weten dat ze gaar zijn en dan snoepjes smelten wel een goede. Hoewel de snoepjes van de Action na tien minuten in de oven nog steeds niet helemaal gesmolten waren.
375 graden F, dat is toch zo'n 190 graden C?
Groetjes, Mireille
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
Ik had heel lui een zakje koekjesmix uit het taartwinkeltje hier in het durp gekocht en die moet dus 20 minuten in de oven.
Ik heb van Napoleon de fruitmix gekocht en die op kleur gesorteerd. De koekjes eerst 12 min in de oven en dan nog 8 min met het zuurtjesgruis/zuurtjes scherfjes in het midden en dan gaf het dus het onderste resultaat. (had het gat wel tjokkievol gevuld)
Een volgende keer maak ik wel zelf het deeg wat dit vervormt nogal zoals je ziet......dus dan kan ik overnieuw beginnen met stoeien met de baktijden