Waar kopen

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marian
J&J TEXEL
Berichten: 594
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:20 pm

Waar kopen

Bericht door Marian »

jullie de ingrediënten?

Ik ben een beetje aan het rondkijken waar de spullen nu eigenlijk het goedkoopste zijn, maar merk dat er qua webwinkels eigenlijk niet zo heel veel verschil inzit. Wel als ik hier in de buurt naar een taartwinkel ga, dan ben ik een stuk duurder uit.

Nu laat ik het meeste van Aribacakes komen, die is tot nog toe het goedkoopst en met een hele snelle levering.

Ik zou wel bij een groothandel willen halen, maar dan moet je weer een kvk-nummer hebben. Dat hebben we wel, maar wat moet een installatiebedrijf nu in hemelsnaam met bakproducten.....

Dus, zijn jullie ergens vaste klant of bestel je net maar waar je op dat moment tegen aan loopt (surft)?
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Suzanne

Bericht door Suzanne »

ligt er een beetje aan, soms wil ik er iets bij bestellen wat niet iedereen heeft. de leukste taarten heeft bijv geen sjablonen, en geen uitsteker voor een voetbal. Dan bestel ik daar waar ze die wel hebben en vul ik de bestelling aan met de ingredienten.
ik bestel wel de marsepein en fondant tegenwoordig in 5 kg emmers. dan hoef je niet zo vaak. Het is namelijk net als in de supermarkt, dan kom je ook niet zo vaak in de verleiding :wink:
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12726
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

Sinds kort zit er hier in houten een webshop. Dus dat scheelt mij de verzendkosten. Het is www.liescakeshop.nl
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Bericht door Chantal »

ik heb ook geen vast adresje.
net waar de marsepein op dat moment in de aanbieding is, daar doe ik mijn bestelling.
de marsepein is gewoon het duurste van alles, dus als dat al 10-20 euro goedkoper kan per bestelling ben ik voor mijn gevoel 'goedkoop' uit :)

deze heb ik laatst weer gevonden http://www.vertaartdag.nl/webshop.html? ... ory_id=164

deze heeft veel leuke siliconen mallen http://www.ellenscreativecakes.nl/shop.html
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Sinder

Bericht door Sinder »

Hebben ze dat bij de Makro ja?? Mmm toch eens kijken. Ik haal ook vaak bij de leukstetaarten maar heb nu een pre-order bij allesvoorjetaartje.tk. Die zit in Vleuten en aangezien ik binnenkort daar op bezoek ga bij een vriendin, kan ik het zo ophalen. Handig! En goedkoper!
Plaats reactie