Ik heb vanmiddag ook cakepops geprobeerd. Best leuk om te doen, zeker met Anouk. Ik had vrij natte cake met chocopasta en jam. De jam bleef goed plakken, maar was ook vrij klef om te eten. Bovendien proefde ik de jam niet echt goed. Die met chocopasta bleef makkelijk kruimelen en dat was net of je een grote hap pasta at, Anouk vond het heerlijk, wij wat minder.
Hoe kan ik dit lekkerder maken? En voorkomen dat het zo'n kleffe hap wordt? Wat is nog meer lekker door de cake?
ook cakepops vraagjes
Moderator: Chantal
ook cakepops vraagjes
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
- marjolein62b
- J&J MAURITIUS
Ik vind jam en chocolade pasta vrij kleverig klinken.
Ik heb botercreme, monchou en phildelphia gebruikt, vond phildelphi te kazig. Botercreme lekker zoet en monchou prettig neutraal proef je ook nog cake.
Eerste keer te veel botercreme gebruikt dat werd idd een hap botercreme, later minder.
Ik heb botercreme, monchou en phildelphia gebruikt, vond phildelphi te kazig. Botercreme lekker zoet en monchou prettig neutraal proef je ook nog cake.
Eerste keer te veel botercreme gebruikt dat werd idd een hap botercreme, later minder.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
ok, bedankt voor de antwoorden. Ik vond ze wel ontzettend leuk om te maken. Anouk ook! Dus voor herhaling vatbaar, maar dan wil ik toch echt dat ze voor ons ook lekker zijn.
Kan je trouwens patidess er ook door doen?
Kan je trouwens patidess er ook door doen?
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)