iemand ervaring met ariba cakes

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hanneke
J&J SANTORINI
Berichten: 2548
Lid geworden op: ma aug 02, 2010 2:28 pm

iemand ervaring met ariba cakes

Bericht door Hanneke »

Heeft iemand ervaring met aribacakes.nl? Ze zijn iets goedkoper dan deleukstetaarten en taartendecoratie én ze hebben alles op voorraad wat ik zoek, maar zijn ze ook betrouwbaar? Geen roosbanket perikelen zeg maar (volgens mij zijn die helemaal verdwenen?)?
Dank!
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Bericht door mAmArianne »

Geen idee, ik ken ze niet. Hmm... als ik het adres intyp krijg ik direct een herkenning, nav iemand hier die zo'n cupcakecarrier heeft gekocht, in dat draadje stond dus een link naar deze webshop.

Roos is er nog wel, enkel met com erachter geloof ik. Je moet je registreren voor je de shop op kunt, ik denk dat dat veel mensen tegen zal houden.
Op de beginpagina staat een of andere dvd te koop, da's alles, dus of ze nog in de taarten zitten...?
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Als je met Ideal kan betalen is het betrouwbaar.
Gebruikersavatar
Marian
J&J TEXEL
Berichten: 594
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:20 pm

Bericht door Marian »

Ja, heel goede ervaringen zelfs.
Hele snelle levering, als er iets niet op voorraad is, doet ze echt haar best om het heel snel te leveren en houdt ze je op de hoogte van de vorderingen via de mail.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Gebruikersavatar
Sandra
J&J SANTORINI
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:58 pm

Bericht door Sandra »

mAmArianne schreef:Geen idee, ik ken ze niet. Hmm... als ik het adres intyp krijg ik direct een herkenning, nav iemand hier die zo'n cupcakecarrier heeft gekocht, in dat draadje stond dus een link naar deze webshop.
Klopt dat was een draadje van mij.

Ik heb onlangs bij haar een cc courier gekocht, zij had een leuke aanbieding. Betaald met ideal en dag later had ik 'm al binnen!

Positieve ervaring dus! :D

Ze hebben een heel ruim assortiment, ik ga er zeker weer rondneuzen...
S@ndra mv R ick (28-9-2001), I ris (23-12-2003) & J urn (22-12-2006)
Gebruikersavatar
Hanneke
J&J SANTORINI
Berichten: 2548
Lid geworden op: ma aug 02, 2010 2:28 pm

Bericht door Hanneke »

oh wow, dit is wel heeeel snel geleverd: ik had dinsdag in de loop van de middag besteld, en woensdag werd het al afgeleverd (= binnen 24 uur!).

Een aanrader dus!
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
Plaats reactie