Even weer wat showen

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marian
J&J TEXEL
Berichten: 594
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:20 pm

Even weer wat showen

Bericht door Marian »

Een paar taartjes van de afgelopen weken:

Een vriendin van mijn nichtje had haar rijbewijs gehaald
Afbeelding
De stagiaire in de klas van Amber ging weg
Afbeelding

Dit was op bestelling voor een 35 jarig huwelijksfeest, ik heb na de foto de poedersuiker op het hart nog weggepoetst
Afbeelding

En deze taart heb ik samen met iemand gemaakt, ik was er zelf niet tevreden over, maar de jarige vond 'm geweldig. Deze was ook koemelk- en witte suiker-vrij, had 'm gevuld met sinaasappeljam en chococreme gemaakt van sojaslagroom en rijstemelkchocolade. Ik hou niet zo van soja, maar dit was in z'n geheel nog goed te eten
Afbeelding

Bedankt voor het kijken, commentaar (tips :wink: ) zijn welkom!
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Hanne

Bericht door Hanne »

heel leuk. je hebt het helemaal te pakken.
Gebruikersavatar
diane76
J&J SANTORINI
Berichten: 3378
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 10:47 am

Bericht door diane76 »

Mooie taarten zeg! Lekker fleurig, maar niet over de top. In welk tijdsbestek heb je deze gemaakt, het zijn er best veel!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Mieke

Bericht door Mieke »

Ze zijn leuk!!!
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Bericht door Chantal »

mooi!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Sinder

Bericht door Sinder »

Leuk zeg, goed gelukt! Hey zei jij nou dat je marsepein kleurde in Kenny? Als ik dat doe, ruikt hij zo doorbrand....
Gebruikersavatar
Marian
J&J TEXEL
Berichten: 594
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:20 pm

Bericht door Marian »

Sinder schreef:Leuk zeg, goed gelukt! Hey zei jij nou dat je marsepein kleurde in Kenny? Als ik dat doe, ruikt hij zo doorbrand....
Dat deed ik toen ik nog de funcakes marsepein gebruikte. Nu ik zeelandia gebruik, doe ik dat niet meer, dan gaat het met de hand net zo snel.
Ik rook geen brandluchtje, maar ik twijfelde wel of het goed voor de machine was, hij stond dan altijd zo te schudden.

Maar ik ben trouwens nog zeer blij met Kenny, jij ook?
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Sinder

Bericht door Sinder »

ik ben nog megablij met Kenny! :wink: Ik gebruik ook alleen Zeelandia en af en toe gooi ik het er even doorheen voor het begin maar ik durf het niet te lang te doen.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

leuk hoor, ook die laatste vind ik wel heel leuk.
Plaats reactie