Dit is in principe de taart die ze gezien hebben en startpunt hebben qua kleur en versiering etc.

Ik heb taart nodig voor ca 120 gasten, 1 hartvormige om aan te snijden voor het bruidspaar, verder rond. De ronde wil ik stapelen in 3 taarten van 2 lagen, dan heb ik in totaal 7 taarten. Welke maat kan ik dan het beste pakken, 26 en 20? Of toch beter de onderste taarten 28 cm maken?
Het hart moet rood, daar stapel ik, als verrassing denk ik nog een klein hartje op. De rozen en de rand met bloemetjes als bij de voorbeeldtaart, alleen dan een witte roos ipv een rode.
Voor de gestapelde taarten dacht ik de onderste wit te houden en dan de bovenste in de 3 andere kleuren te doen: dus wit/rood, wit/oranje en wit/roze. Of is andersom beter, dus de onderste taart in kleur en de bovenste in het wit. Wat is dan het leukst, in het midden of uit het midden stapelen? O, en stapelen op karton of anders?
Is het verder nog leuk om een glansspray te gebruiken?
En wat reken ik voor het totaal? Per taart reken ik ongeveer 30 euro voor het hart en de 28 cm, voor de 20 cm reken ik ongeveer 20 euro. Totaal zou het dan zijn: 180 euro, zou ik 200 kunnen vragen?
Ben nog een beetje zoekende geloof ik, mijn eerste echte grote opdacht en ik wil het graag goed doen.