een professional course PME

Moderator: Chantal

Plaats reactie
diane76
J&J SANTORINI

een professional course PME

Bericht door diane76 »

Ik kwam dit tegen:

http://www.taartendecoratie.nl/pme-prof ... paste.html

Hij is wel aardig aan de prijs... Ik vraag me dan af of het echt de moeite waard is...

Heeft iemand deze cursus al gedaan?
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Nouja, inmiddels is mijn grote taartendroom, een kleintje geworden. Ik vind het leuk, maak er best veel, maar te weinig om het van de grond t ekrijgen. Ik doe er ook te weinig voor om echt iets voor elkaar te gaan krijgen, zoals G aby.

Af en toe kriebelt het wel hoor... Zeker als ik G aby hoor, dan ben ik stiekem best een beetje jaloers. Zij heeft die stap genomen en heeft het lef wel. Dat vind ik heel knap.
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Sinder

Bericht door Sinder »

:oops: :oops: ehm.. lef... nou ja, ik ben echt van het doen en dan nadenken. En als ik a zeg dan zeg ik b enzo. En als ik het doe dan wil ik het goed doen.
Diane ik doe dit ook al weer 5 jaar en lange tijd voor een beetje erbij. Op zeeeeer laag frequente basis. Na het volgen van een basistaart workshop, begon ik er meer lol van in te zien, werden de taarten beter en ging ik er meer werk in steken. En toen kreeg ik vraag. En toen ging ik meer bakken. En doordat ik zoveel vraag kreeg, maakte ik een site zodat mensen konden kijken. En toen ontdekte ik de tafels en die vond ik zo leuk! Ik begon bij mijn zusje toen ze haar kraamfeest had. Ik zei, ik betaal alles maar vertrouw op mij dat ik dit leuk ga doen. Dat vertrouwen gaf ze en ik had leuke foto's.
Ik vind, wat je leuk vindt, moet je vooral uitstralen. Het hoeft niet eens perfect te zijn maar liefde uitstralen voor handenarbeid zeg maar. Ik steek veel tijd in wat ik doe. Vergis je niet hoor. Ik werk ook nog, heb 3 kinderen. Vandaag heb ik 15 uur gewerkt, de helft voor mezelf. Morgen werk ik 13 uur alleen maar voor de baas. Dat zijn mijn gemiddelde werkdagen, met 2 banen zeg maar. Dus ik werk er ook heel hard voor. Dit tijdsstip is voor mij normaal en om 6.30 is het ook weer dag.
Het lijkt leuk, dat vind ik ook hoor, maar je komt dus ook op zo'n punt dat je vast zit en stappen vooruit moet doen. Of achteruit.

Ach, wat een relaas man, je vroeg alleen naar de cursus. Ik koos voor Wilton omdat ik de PME zo'n groot bedrag ineens vond, veel tijdsinvestering terwijl ik nog niet weet of ik het waar kan maken om het te volgen en er energie in te steken. Beter had ik het eerder kunnen doen, ik heb het nu heel erg druk. Maar nu wil ik de Wilton wel volmaken. Ik hoop ook ooit nog tijd te hebben voor de PME. Het is professionalisering en je maakt jezelf een beter verkoopbaar merk zo denk ik.
Diane, als je echt iets ermee wilt, kun je ook onderzoeken hoe en wat via ik start smart van de KvK. Investering van 160 euro maar de moeite waard. Inschrijving hoeft niet per sé.
Succes!
Plaats reactie