Ga ik het nog redden zonder kv :-(

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Ga ik het nog redden zonder kv :-(

Bericht door Floor83 »

Ik kan wel huilen...

De bv is erg terug gelopen. Kolfde ik eerst nog met een handkolf regelmatig zon 180 ml, nu maar 50-70 ml. In de vriezer staat nog maar 100 ml, in de koelkast 150 ml. Ik probeer om de 2-2,5 uur te kolven/aan te leggen. Helaas wil hij lang niet altijd overdag aan de borst drinken.
Ik drink lang niet altijd genoeg, maar nu wel.

Met de dubbelzijdige electrische kolf kolf ik niet meer dan met de hand.

Morgen moet ik werken. Ik ben bang dat ik echt niet genoeg heb. Mijn man weert thuis en mijn moeder past hier op Tygo. Ik heb al wel met mijn man afgesproken dat hij tussendoor melk komt halen.

Ik ben vorige week begonnen met de pil (ministat) Volgens de ha zou deze alleen problemen geven als het kindje zon 6-8 weken is. Zou het daar toch door komen? Verder zou vermoeidheid ook wel meespelen vrees ik.

Er gaat helaas nu meer uit de koelkast dan dat er in gaat... :-( Heeft iemand en tip? Ik zie het nu zo somber in dat het goed gaat komen.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Chabeli

Bericht door Chabeli »

oh meid, wat naar toch dat het nog steeds niet lekker gaat! Tja ik weet niet waar je woont? Ik heb namelijk een enorme vriezervoorraad aan melk, je mag zo wat hebben als je wilt.

Verder kan ik alleen maar zeggen: gewoon blijven aanleggen en kolven! Lekker in bed gaan liggen, proberen zoveel mogelijk te ontspannen en uitrusten.

Heel veel sterkte!!
annelinda

Bericht door annelinda »

Echt balen dat het allemaal niet echt wil.

Wat ik deed om de bv wat op te krikken was: ik zette de kolf op de rand van de bank ik zette er een lading flesjes en schelpen neer (nog van uit het ziekenhuis, heb jij vast ook) en kolfde elk uur a ander half uur een paar min, afhankelijk wanneer de melk stopte met stromen en begon te druppelen. Zo lukte het mij om de bv wat op te krikken toen ik ft-kolfde.
Maar hier heb je natuurlijk voor morgen niks aan.

Ik denk dat je een eind komt als je man de melk tussen door op komt halen. En dan heb je overmorgen weer tijd met Tygo.
Probeer niet te ver vooruit te kijken, probeer zo veel mogelijk te geniet van de fijne momenten samen. (dat vergat ik wel eens, was zo druk met voeden en zorgen dat er voldoende bv was, dat ik alle mooi momenten, die er genoeg waren, vergat).

Ik hoop voor je dat het snel allemaal wat beter gaat...
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Chabeli schreef:oh meid, wat naar toch dat het nog steeds niet lekker gaat! Tja ik weet niet waar je woont? Ik heb namelijk een enorme vriezervoorraad aan melk, je mag zo wat hebben als je wilt.

Verder kan ik alleen maar zeggen: gewoon blijven aanleggen en kolven! Lekker in bed gaan liggen, proberen zoveel mogelijk te ontspannen en uitrusten.

Heel veel sterkte!!
Wat ontzettend lief van je, maar ik woon niet in de buurt.

Net tegen 18 uur gekolfd, opprengs was iets van 90. Net rond 20 uur lekker naar bed gegdaan en aangelegd, begon fanatiek maar er kwam nagenoeg niks, hij liet uiteindelijk los en wilde niet meer, ook de andere kant niet meer. Daarna gekolfd, toen maar 30. Mijn man gaat zo waarschijnlijk kv halen bij de dienstapotheek. Bah bah bah!!!!! Ik wil dit helemaal niet. Zit hier met dikke tranen op bed.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Chabeli schreef:oh meid, wat naar toch dat het nog steeds niet lekker gaat! Tja ik weet niet waar je woont? Ik heb namelijk een enorme vriezervoorraad aan melk, je mag zo wat hebben als je wilt.

Verder kan ik alleen maar zeggen: gewoon blijven aanleggen en kolven! Lekker in bed gaan liggen, proberen zoveel mogelijk te ontspannen en uitrusten.

Heel veel sterkte!!
Wat ontzettend lief van je, maar ik woon niet in de buurt.

Net tegen 18 uur gekolfd, opprengs was iets van 90. Net rond 20 uur lekker naar bed gegdaan en aangelegd, begon fanatiek maar er kwam nagenoeg niks, hij liet uiteindelijk los en wilde niet meer, ook de andere kant niet meer. Daarna gekolfd, toen maar 30. Mijn man gaat zo waarschijnlijk kv halen bij de dienstapotheek. Bah bah bah!!!!! Ik wil dit helemaal niet. Zit hier met dikke tranen op bed.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Bericht door Mare »

wat balen zeg. ik heb toch het gevoel dat je een andere lk zou moeten vragen om met je mee te kijken en mee te denken. de andere heeft blijkbaar niet voldoende geholpen.

als je in deze situatie aan kv gaat beginnen dan zou dat wel eens het einde van de bv kunnen zijn. dat kan natuurlijk, maar daar moet je wel achter staan.

ik zou je kolfopbrengst niet als richtlijn zien. tyg0 kan live wellicht meer drinken dan je kolft.
heb je al borstcompressie geprobeerd? zeker als de melk niet snel genoeg wil stromen kan je zo een 'handje' helpen. krijg je wel een toeschietreflex? anders dat neusspray misschien halen?

en wat chabeli ook schrijft, probeer te ontspannen, lekker huid op huid contact (samen douchen?!) en lekker veel aanleggen op de momenten dat je thuis bent.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Bericht door Kimmie »

Oh ik kan me jou tranen/onmacht/verdriet zo goed terug halen... wat een ellendig voel je je dan he?!

Maar weet wel, dat is vast iets wat hier niet door iedereen geaccepteerd zal worden en ik wilde er destijds ook echt niet aan, maar KV is er niet voor niets en ook echt geen vergif.
Als het jou nu net wat meer ruimte (minder kolf stress) geeft om wat KV bij te geven om zo een werkdag te volbrengen en thuis ('s avonds od e volgende dag) weer vol 'goede' moed kan beginnen met opkrikken van je productie dan is het echt geeeen schande om dat nu te gebruiken!!

Niet zo hard zijn voor jezelf, je doet zo hard je best al een hele lange tijd!!! Dat doe je gewoon meer dan goed! Het is niet jou schuld en je wilt het beste voor T...

Heel veel succes!! Knuffel!!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Gebruikersavatar
Hermien
J&J SANTORINI
Berichten: 2001
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:31 am

Bericht door Hermien »

al gedacht aan domperidom?
Maar dat moet je overleggen met de LK

had je voorheen wel genoeg? anders zou ik toch stoppen met die pil...
Laatst gewijzigd door Hermien op do jul 14, 2011 9:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13312
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Bericht door Gootje »

Op zijn zachts gezegd: balen. Kun je niet met die pil stoppen, misschien is dat voor jou net de druppel? Bel anders eens met een vrijwilliger van de VBN of LL.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
wennetje

Bericht door wennetje »

Is het je waard met de ministat te stoppen? Ik reageerde sterk op cerazette (lichtere pil dan ministat) wat betreft productie. Klopt ook gewoon niet dat dit alleen bij 6-8 weken is.

Clusterkolven zoals Annelinde schrijft kan goed helpen voor je productie. Ik kolfte dan iedere 20 minuten, steeds met een flinke snuif oxytocine en met borstcompressie. Na een paar keer kwamen er slechts een paar druppels uit maar ik hield dit een paar uur vol. Dat werkte goed.

Als jij die productie kunt opkrikken dan is het misschien een enkele kv gift om het vervolgens weer heerlijk weg te mogen gooien! Voor iedere kv gift dan wel extra (cluster)kolven, zo deed ik het en zo lukte het me altijd weer om terug te komen bij volledig bv.
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Bericht door mAmArianne »

Oh meis, ik kan me je verdriet erg goed voorstellen...
Vergeet niet, je bent op dit moment ook erg gespannen en gefocusd op meer melk, dat werkt niet mee.
Kan het zijn dat Tyg0 juist wel weer effectiever is gaan drinken? Focus je niet teveel op de hoeveelheid gekolfde melk, dit is toch náást wat je zelf voed? Je ziet niet wat hij drinkt als hij live bij je drinkt hè.

Ik heb toen Mer|e zo klein was een enorme produktiedip meegemaakt een moeilijke en stressvolle periode is er aan vooraf gegaan. Ik ben iom de lk domperidon gaan gebruiken om de produktie op te krikken, dat is echt de redding geweest. Ik heb Gonneke in die tijd ook nog gesproken, een heel fijne vrouw die verder kijkt dan enkel het verhaal dat een baby op dit momént niet goed drinkt...

Ik weet hoe moeilijk het is, maar probeer voor jezelf ook wat ontspanning te vinden. Neem even een half uurtje tijd voor jezelf, ga even lekker in bad, tijdschriftje erbij, kopje thee, even niet denken aan voeden of kolven... even écht Connytijd.

Sterkte hoor...!
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Gebruikersavatar
juudje
J&J SANTORINI
Berichten: 2739
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:59 am

Bericht door juudje »

Ik herken de stess wel van bij Tom. Ik ging op een gegeven moment ook aan de cerazette. Dat was volgens de ha niet nodig want hij was al ouder dan 6 maanden dus een gewone pil kon ook wel zei hij. Na aandringen toch de cerazette gekregen, maar hier liep de bv echt enorm van terug en dit heeft uiteindelijk het einde van de bv betekend bij ons. Ik ben wel na een maand gestopt, maar had de kracht en puf niet meer om het op te krikken.
Ik reageer gewoon heel sterk op hormomen (ook van de eisprong tot eind menstruatie altijd terug loop gehad). Bij Lola en Roos heb ik om dit te ondervangen uiteindelijk domperidon gebruikt...

Ik zou dus eerst eens kijken of het van de pil komt door te stoppen.
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)
Gebruikersavatar
mama talla
J&J HAWAII
Berichten: 6218
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:26 pm

Bericht door mama talla »

Wat heftig allemaal Conny. Ik weet niet zo goed hoe ik je een hart onder de riem kan steken. Maar wel even een berichtje om te laten weten dat ik het gelezen heb en je sterkte wens.
Zou het moedermelknetwerk iets voor jullie zijn?

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (30), Danielle (28 ), Nickson (26), Orland (24) en Melvin (22)
Oma van een kleinzoon (juni 2023)
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Vannacht heeft Tyg0 goed bij me gedronken. Ik heb hem bij me laten liggen en zo dronk hij steeds nog wat. Daarna heeft hij een uurtje in de co-sleeper geslapen en ns een uur meldde hij zich weer voor voeding. De voeding er na wilde hij niet aan de borst en heb ik gekolfd, zo'n 100 ml! Vanmorgen toen hij weer ging slapen ben ik ook weer gaan slapen. S0phie is logeneren en ik had me toch maar wel ziekgemeld. Hij heft na zijn slaapje weer heel goed gedronken. Het lijkt al weer de goede kant op te gaan.

Met de pil ben ik gestopt. Dan maar niet. Heeft trouwens 2 hormonen.

Gisteravond had mijn man kv gehaald, zo'n doosje met een paar zakjes voeding. Ik zeim neem maar hypoall mee. Ha den ze niet, wel vreemd. Savonds nog vriendin aan de tel gehad, ze was aan het werk op de kraamafdeling. Zij heeft gisteravond na haar late dienst nog even hypoall voeding gebracht. Maar, niet nodig gehad dus!

Ik ga gauw naar Tyg0 toe, is verdrietig.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Bericht door Kimmie »

Wauw wat heb je het goed gedaan!!
Hou je taai, tis gewoon mega pittig als ik je verhaal zo lees.
Je doet t goed!!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Net belde mijn schoonzus. Zij heeft een kindje van 6 maanden en heeft voeding over voor Tyg0!!!!! Zo lief van haar. Ze brengt het straks naar m'n schoonouders. Daar is S0phie nu en zij brengen haar straks naar huis en nemen dan de melk mee.

Tyg0 wilde net niet aan de borst. Ik heb gekolfd, 80 ml maar hij dronk het niet eens allemaal op.

Nu zit ik lekker op m'n bed, Tyg0 ligt lekker naast me te slapen. Het is lekker dat S0phie bij mijn schoonouders is, zo kan ik lekker rustig aan doen.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Bericht door Miranda »

Meis, wat ben jij een enorme doorzetter zeg! Ik heb echt bewondering voor je. Fijn dat de kv tot nu toe niet nodig bleek te zijn en helemaal fijn dat je schoonzus voeding heeft voor Tyg0!
Lekker dat S0phie even bij je schoonouders is, geniet even van de rust en je slapende mannetje.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
mama talla
J&J HAWAII
Berichten: 6218
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:26 pm

Bericht door mama talla »

Wat een fijn bericht! Gelukkig dat je het gevoel hebt dat hij weer meer drinkt. En een lieve schoonzus :lol: .

Mijn moeder (ook contactpersoon VBN) zei ook regelmatig aan de telefoon dat je de kraamtijd na moest gaan doen als je een productiedip had. Dus bij elke kik, hongersingaal aanleggen en even laten drinken. Zoveel mogelijk bij elkaar zijn. En liefst ook bloot contact, dus samen met Tyg0 in bad gaan als dat kan, of hem op je blote borst laten liggen (slaapkamer lekker warm maken).

Houd je taai! Het is zwaar, maar hopelijk kijk je over een paar maanden terug en ben je toch blij met de stappen die je hebt gedaan.

Groetjes Jikke

PS: doosje heb ik gekregen bij je schoonzus. Onwijs bedankt!
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (30), Danielle (28 ), Nickson (26), Orland (24) en Melvin (22)
Oma van een kleinzoon (juni 2023)
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Gisteravond ben ik met hem gaan douchen (we hebben geen bad) Hij lag heerlijk ontspannen tegen mij aan. Deed zelfs zijn oogjes even dicht. Ik wilde lekker op bed met hem gaan zitten maar dan wil hij dat niet. Ik heb het wel eens vaker geprobeerd maar steeds is hij dan onrustig en zo. Ook geprobeerd of hij wilde drinken maar dat wil hij dan ook niet.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Liesje28
J&J MAURITIUS
Berichten: 5069
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:59 pm

Bericht door Liesje28 »

Floor83 schreef:Gisteravond ben ik met hem gaan douchen (we hebben geen bad) Hij lag heerlijk ontspannen tegen mij aan. Deed zelfs zijn oogjes even dicht. Ik wilde lekker op bed met hem gaan zitten maar dan wil hij dat niet. Ik heb het wel eens vaker geprobeerd maar steeds is hij dan onrustig en zo. Ook geprobeerd of hij wilde drinken maar dat wil hij dan ook niet.
De hormonen van de pil zullen er even uitmoeten... en wat ik me afvraag, zou je menstruatie er weer aan kunnen komen?
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Liesje28 schreef:
Floor83 schreef:Gisteravond ben ik met hem gaan douchen (we hebben geen bad) Hij lag heerlijk ontspannen tegen mij aan. Deed zelfs zijn oogjes even dicht. Ik wilde lekker op bed met hem gaan zitten maar dan wil hij dat niet. Ik heb het wel eens vaker geprobeerd maar steeds is hij dan onrustig en zo. Ook geprobeerd of hij wilde drinken maar dat wil hij dan ook niet.
De hormonen van de pil zullen er even uitmoeten... en wat ik me afvraag, zou je menstruatie er weer aan kunnen komen?
Geen idee. Ik heb verder nergens last van. Bij S0phie is dat heel lang weggebleven. 1x voor de zwangerschap omdat ik in eens flink ging minderen met het aantal voedingen omdat we een tweede kindje wilden.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
wennetje

Bericht door wennetje »

@Marina, correctie: pil met 1 hormoon onderdrukt MEESTAL de productie niet. Bij de overige vrouwen dus wel, ik was er zo eentje en weet van het bv forum dat er meer zijn. De naam is Cerazette.
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Bericht door kaatje71 »

zou het niet helpen om elektrisch te kolven?
Met de pisa kolf ik nu al veel beter dan voorheen met de swing, kan me voorstellen dat dat voor een handkolf ook gledt...
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

De prodctie wordt langzaamaan meer, vanmorgen zelfs 100 ml gekolfd. Tyg0 wil vaker aan de borst drinken gelukkig. Ik ben nu wel ongesteld worden :-(
@ Karin, kolven gaat nu prettiger met de handkolf dan electrisch.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
annelinda

Bericht door annelinda »

Fijn dat de productie langzaam meer word! Wel balen van je ongesteldheid. Maar misschien ook wel je productiedip te verklaren!
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Bericht door Pauwtje »

Wat fijn dat het beter gaat. Waarschijnlijk toch die pil, als ik het zo lees. Wat zijn sommige ha soms toch oelewappers he! Zit jij zo hard te knokken voor Tycho, zou hij/zij met 1 zo'n beslissing de hele bv om zeep kunnen helpen. Gelukkig ben jij alert! Ga je het noh terugkoppelen naar de ha?

Ik ben iig blij voor je en vind je een kanjer.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Gebruikersavatar
Liesje28
J&J MAURITIUS
Berichten: 5069
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:59 pm

Bericht door Liesje28 »

Dat je ongesteld bent geworden verklaart zowel je productiedip als het feit dat Tygo onrustiger was/ niet aan de borst wou. Door je menstruatie verandert zowel de geur als de smaak van de melk tijdelijk, en kinderen weigeren dan sneller. Balen dus, dat je alweer ongesteld bent, maar 'goed' nieuws voor je borstvoedingsdip, want dat zal dus echt tijdelijk zijn. De meeste vrouwen ervaren ook dat de eerste menstruatie daarin echt het ergste is, en dat het langzaam beter wordt... Succes er mee!
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Bericht door Mare »

Liesje28 schreef:Dat je ongesteld bent geworden verklaart zowel je productiedip als het feit dat Tygo onrustiger was/ niet aan de borst wou. Door je menstruatie verandert zowel de geur als de smaak van de melk tijdelijk, en kinderen weigeren dan sneller. Balen dus, dat je alweer ongesteld bent, maar 'goed' nieuws voor je borstvoedingsdip, want dat zal dus echt tijdelijk zijn. De meeste vrouwen ervaren ook dat de eerste menstruatie daarin echt het ergste is, en dat het langzaam beter wordt... Succes er mee!
maar dit is geen echte ongesteldheid, maar een onttrekkingsbloeding omdat zij gestopt is met de pil. je kan dus helaas geen uitspraken doen over volgende menstruaties en dergelijke.


fijn dat de productie weer op gang komt. weer een zorg minder. ik snap echt niet dat je ha die pil had aanbevolen.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Mare schreef:
Liesje28 schreef:Dat je ongesteld bent geworden verklaart zowel je productiedip als het feit dat Tygo onrustiger was/ niet aan de borst wou. Door je menstruatie verandert zowel de geur als de smaak van de melk tijdelijk, en kinderen weigeren dan sneller. Balen dus, dat je alweer ongesteld bent, maar 'goed' nieuws voor je borstvoedingsdip, want dat zal dus echt tijdelijk zijn. De meeste vrouwen ervaren ook dat de eerste menstruatie daarin echt het ergste is, en dat het langzaam beter wordt... Succes er mee!
maar dit is geen echte ongesteldheid, maar een onttrekkingsbloeding omdat zij gestopt is met de pil. je kan dus helaas geen uitspraken doen over volgende menstruaties en dergelijke.


fijn dat de productie weer op gang komt. weer een zorg minder. ik snap echt niet dat je ha die pil had aanbevolen.
Ik heb dit al eerder een keer gehad. Ik was begonnen met de nuvaring. Bij S0phie ging dat goed dus wilde die gewoon weer gaan gebruiken. At ging nu dus niet goed en was daar mee gestopt. Bij de HA gezegd dat dit niet goed was gegaan en iets anders wilde wat geen problemen zou geven. Nadat ik gestipt was met de nuvaring werd ik ook ongesteld/onttrekkingsbloeding.
Tyg0 wil vaker niet aan de borst drinken, dat was nu niet vaker. Ik denk juist dat hij nu vaker wilde.

Ik moet nog een keer terug komen bij de HA en dan ga ik dat zeker terugkoppelen.

Wat productie betreft, dat gaat steeds een stukje beter gelukkig!
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Kristel
J&J SANTORINI
Berichten: 1439
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:18 pm

Bericht door Kristel »

Floor83 schreef:Ik moet nog een keer terug komen bij de HA en dan ga ik dat zeker terugkoppelen.

Wat productie betreft, dat gaat steeds een stukje beter gelukkig!
Fijn dat de productie de goede kant op gaat. Ik zou je nieuw gewonnen kennis zeker ook delen met je ha. Succes ermee!
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13312
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Bericht door Gootje »

Goed zo! En houden zo natuurlijk!
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Even nog een update-je.

Het gaat weer heel goed met mijn productie. Het is weer goed op pijl. Tja en wat betreft aan de borst drinken, dat blijft wisselend. Maar voor mijn gevoel gaat dat ook steeds beter.

Bedankt voor jullie steun, dat deed me goed!
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Truus
J&J SANTORINI
Berichten: 2546
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:40 am

Bericht door Truus »

Ha fijn!
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Bericht door Mare »

Dat klinkt toch super! Kom je maandag nog naar het bv café?
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Ves

Bericht door Ves »

Hé, fijn om te horen!
Gebruikersavatar
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS
Berichten: 5432
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:21 pm

Bericht door LauramvAnneenLisa »

dat is mooi nieuws!
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Dat klinkt goed! Fijn hoor, hopelijk kun je weer wat gaan genieten
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Mare schreef:Dat klinkt toch super! Kom je maandag nog naar het bv café?
Hoe laat is dat? Ik weet niet of ik het ga redden met het slapen van Tyg0.

Ga jij?
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Bericht door Mare »

het is vanaf 9.30 tot 11 uur volgens mij of half 11. slaapt tyg0 niet in een draagdoek of wandelwagen oid? ik ga niet als jij niet gaat. ik zou echt voor jou weer eens gaan. maar ik zou zeggen gewoon lekker komen ;)
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Wat lief van je dat je speciaal voor mij wil gaan!!!

Het probleem is dat ik geen idee heb waner hij slaapt, dat is nogal wisselend. Hij slaapt ook slecht, en dat gaat nu net wat beter in zijn bed. In de draagdoek slaapt hij wisselend. Soms valt hij zo in slaap maar hij kan ook erg onrustig worden en wil dan niet slapen. In de kinderwagen gaat het vaak niet.
Ik zie er vooral tegenop, bang dat hij onrusig is/wordt. Ik denk er nog even over na en laat het weten wat ik doe
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Misschien kom ik wel met ded fiets, kinderen in de kar. Kan Tyg0 daar in slapen, dat ging laatst wel goed. Maar is het cafe wel toegankelijk met een fietskar? Zit het cafe gewoon op de begane grond?
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Bericht door Mare »

het is bij cultura gewoon in dat café daar beneden. volgens mij kan je daar makkelijk komen met een fietskar.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
annelinda

Bericht door annelinda »

Volgens mij is een fietscar in cultura geen probleem.
Ik ben er een keer met Anne in de wandelwagen geweest, dat was toen geen probleem.

Maar fijn dat het allemaal beter gaat.
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Bericht door Pauwtje »

Fijn joh dat het weer beter/goed gaat met de bv!

Ik zou zeggen, gewoon lekker gaan naar het bv cafe ;) Lijkt me fijn om even tussen wat eensgezinde moeders te zitten, en als T ygo onrustig is, is hij vast niet de eerste baby bij wie dat gebeurt ;)
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Ik ga! Ik stuur wel even een pb.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Plaats reactie