Afmeldingen J&J

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jipirene
J&J SANTORINI
Berichten: 3132
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 12:00 am

Afmeldingen J&J

Bericht door jipirene »

Meiden,

van de dames die aangegeven hebben het J&J te willen verlaten heb ik inmiddels het account inactief gemaakt, niet gewist.

Alleen Trudie heeft mij persoonlijk gevraagd nog even wat tijd te geven om wat berichten op te slaan, daar zullen wij gehoor aan geven.

De rest heeft dat niet gedaan en gezien het 'moddergooien' leek het mij (ons) verstandig om even de accounts op een slotje te gooien.

Jammer dat het zo moet gaan, intens jammer.

Oh, en ik ben alle tijd nog gewoon actief in FB en druk achter de schermen. Er wordt geroepen dat FB niets doet maar dat klopt niet. Zo zie je maar weer, het valt mee.

Irene
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14
Gebruikersavatar
debby
J&J SANTORINI
Berichten: 3674
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:36 pm

Bericht door debby »

Heel jammer inderdaad.
Oh, en ik ben alle tijd nog gewoon actief in FB en druk achter de schermen. Er wordt geroepen dat FB niets doet maar dat klopt niet. Zo zie je maar weer, het valt mee.
Sterkte!
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Gebruikersavatar
ysje
J&J HAWAII
Berichten: 6164
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:18 pm

Bericht door ysje »

Ach Irene ga toch lekker van je vakantie genieten met je man en je meiden.
Na de vakantie weer met frisse moed verder.
Yvonne mama van $joerd (20 jaar)
jolan-da34
J&J SANTORINI
Berichten: 1169
Lid geworden op: za jul 31, 2010 3:24 pm

Bericht door jolan-da34 »

ik moest aan je denken toen ik wakker lag (niet om het forum gelukkig) je bent (voor zover ik gelezen heb) de enige van het FB die reageert en 'gewoon' blijft doen.

Wat ik wel afvraag, meerdere mensen die afstand van het forum nemen vragen in hun draadje om een weekje tijd hun eigen draadjes etc te archiveren. Toch gooi je hun account op slot omdat ze je niet persoonlijk gevraagd hebben....

Dat is toch weer zo'n dubbele actie waardoor je je achter je oor gaat krabben? Dat is toch ook je 'macht' gebruiken als FB?

Ben wel heel blij dat de naam J&J weer bovenaan staat, maar ook, dat kán zomaar.... beetje rare gang van zaken.
Jolanda mv Danique (24) Marcel (21) en Tessa (16)
She

Bericht door She »

Ik ben heel blij dat de accounts van de mensen die aangekondigd hebben te willen vertrekken zijn geïnactiveerd. De laatste dagen is er een soort collectieve macht van de ontevredenen uitgeoefend. Voor mij als relatieve buitenstaander voelde het alsof het forum moedwillig verder kapot werd gemaakt. Ik vond het verschrikkelijk.
En ja, dit zal ongetwijfeld weer een beschuldiging van 'machtsmisbruik' opleveren (hoezo? Eerst de beschuldiging 'niet weg te kunnen' vanwege de pauze van FB, dus het lijkt me dat er alleen opluchting zou moeten zijn over het vertrek), maar ik ben blij dat er een macht is opgestaan die de rest van het forum tegen de collectieve macht van het negativisme beschermt.

Dag Trudie, ik was het niet vaak met je eens, en ik ga niet met je mee, maar in elk geval ervaar ik de manier waarop je met je vertrek om bent gegaan als respectvol en beheerst. Dank daarvoor en het ga je goed.
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12722
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

Ik ben heel blij dat de accounts van de mensen die aangekondigd hebben te willen vertrekken zijn geïnactiveerd. De laatste dagen is er een soort collectieve macht van de ontevredenen uitgeoefend. Voor mij als relatieve buitenstaander voelde het alsof het forum moedwillig verder kapot werd gemaakt. Ik vond het verschrikkelijk.
En ja, dit zal ongetwijfeld weer een beschuldiging van 'machtsmisbruik' opleveren (hoezo? Eerst de beschuldiging 'niet weg te kunnen' vanwege de pauze van FB, dus het lijkt me dat er alleen opluchting zou moeten zijn over het vertrek), maar ik ben blij dat er een macht is opgestaan die de rest van het forum tegen de collectieve macht van het negativisme beschermt.
Ik ben het met je eens She. De rust is teruggekeerd, gelukkig maar.

Dat mensen het niet met elkaar eens zijn dat kan, maar we hoeven niet met modder te gooien of anderen meesleuren die niet eens weten waar het over gaat. Het werd een heel erg wij/zij verhaaltje. waarbij niet iedereen de kans kreeg om zijn verhaal te vertellen omdat deze verhalen onder gesneeuwd werden in het collectieve negativisme.

Ik zal een aantal mensen missen, een aantal anderen niet. Maar dat de rust is teruggekeerd ben ik heel erg blij mee.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
jolan-da34
J&J SANTORINI
Berichten: 1169
Lid geworden op: za jul 31, 2010 3:24 pm

Bericht door jolan-da34 »

She schreef:maar ik ben blij dat er een macht is opgestaan die de rest van het forum tegen de collectieve macht van het negativisme beschermt.
Is 'macht' nodig op een forum die door en voor ons allemaal wordt gemaakt??

Er is beheer nodig, maar macht... nee.
Jolanda mv Danique (24) Marcel (21) en Tessa (16)
She

Bericht door She »

Welke macht bedoel je? ;)
En ik ben het dus (ook als moderator van een ander forum) niet met je eens. Ik vind overigens dat er op dit forum héél terughoudend gemodereerd wordt :)
Laatst gewijzigd door She op ma jul 18, 2011 9:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

Ik ben diep teleurgesteld dat ondanks dat ik vroeg - in mijn afscheidsbericht, want FB was volgens mij toen niet bereikbaar - om een weekje zodat ik mijn dierbare draadjes nog zou kunnen bewaren en nog wat PB's en afscheidsberichten te kunnen ontvangen, mijn account gisteren ineens niet meer werkte.

Ja, ik gaf aan weg te willen, maar na 10 jaar lief en leed trek je over het algemeen niet zomaar de deur achter je dicht. Forumbeheer heeft niet het alleenrecht om zich diep gekwetst te voelen en ja, dit voelt als een trap na. Ik vind niet dat ik dat verdiend heb, ook ik heb mij op mijn eigen manier in al die jaren voor dit forum ingezet en voel me nu echt aan de kant gezet. Die boodschap komt in elk geval nu luid en duidelijk over.

Voor diegenen die nog iets willen melden, met mijn naam vind je me wel op FaceBook, dan praten we daar verder. Ik had hier met opgeheven hoofd en zonder moddergooien willen vertrekken, had persoonlijk ook geen problemen met FB of Poppejansen. Nu overheerst ongeloof en verdriet, omdat ik niet eens even in de gelegenheid ben om dingen zoals mijn Anders-verhalen te bewaren (ik zag gisteren in de gauwigheid dat mijn introductie al verwijderd was zelfs :( ).

Het gaat jullie goed. Ik ben er de persoon niet naar om met valse naam nog een poging te wagen binnen te komen. Het zij zo.
Dag.
Gast

Bericht door Gast »

Gast=Corina :oops:
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

@Corina: Helaas is er overheen gelezen dat je nog even tijd wilde om dingen af te sluiten. Je account staat weer open, geef even aan wanneer we het dicht kunnen zetten.

Bedankt voor je waardevolle bijdragen in de afgelopen tien jaar. Ik ga ze zeker missen.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
She

Re: Afmeldingen J&J

Bericht door She »

jipirene schreef:
Alleen Trudie heeft mij persoonlijk gevraagd nog even wat tijd te geven om wat berichten op te slaan, daar zullen wij gehoor aan geven.

De rest heeft dat niet gedaan en gezien het 'moddergooien' leek het mij (ons) verstandig om even de accounts op een slotje te gooien.

Jammer dat het zo moet gaan, intens jammer.

Oh, en ik ben alle tijd nog gewoon actief in FB en druk achter de schermen. Er wordt geroepen dat FB niets doet maar dat klopt niet. Zo zie je maar weer, het valt mee.
Je kunt volgens mij gewoon een pb naar FB sturen, hoor. Als je het persoonlijk vraagt, valt er vast wat te regelen :)
Gast

Bericht door Gast »

Dankje Janneke, ik ga wat dingen bewaren.
Gebruikersavatar
Katje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:38 pm

Bericht door Katje »

She schreef:Ik ben heel blij dat de accounts van de mensen die aangekondigd hebben te willen vertrekken zijn geïnactiveerd. De laatste dagen is er een soort collectieve macht van de ontevredenen uitgeoefend. Voor mij als relatieve buitenstaander voelde het alsof het forum moedwillig verder kapot werd gemaakt. Ik vond het verschrikkelijk.
En ja, dit zal ongetwijfeld weer een beschuldiging van 'machtsmisbruik' opleveren (hoezo? Eerst de beschuldiging 'niet weg te kunnen' vanwege de pauze van FB, dus het lijkt me dat er alleen opluchting zou moeten zijn over het vertrek), maar ik ben blij dat er een macht is opgestaan die de rest van het forum tegen de collectieve macht van het negativisme beschermt.
wie is u?

jeetje zeg dat jij, een relatief onbekende voor mij, zo hard oordeelt over mensen hier op het forum die ik als mijn vrienden beschouw......
Wie ben jij om zulke harde woorden te spreken?
Het geeft mij dat extra gevoel dat mijn Jip mijn Jip niet meer is :cry:
Mink@ mv B. 22 jaar
She

Bericht door She »

Eeeh... Jipper sinds 2006, het laatste jaar niet zo actief postend, maar wel met een Jip-gevoel en wel betrokken. Ik beschrijf een groepsproces als relatieve buitenstaander, iets wat ik zie gebeuren, wat me boos en verdrietig maakt en wat maakt dat ik niet kan zwijgen. Ik heb het niet over individuen, maar over de groepsdynamiek.
En ik vind dat ik recht van spreken heb, want dit is namelijk óók al ruim 5 jaar mijn forum.
Gebruikersavatar
Kristel
J&J SANTORINI
Berichten: 1439
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:18 pm

Bericht door Kristel »

She schreef:En ik vind dat ik recht van spreken heb, want dit is namelijk óók al ruim 5 jaar mijn forum.
Mee eens... Dat je even minder actief bent, wil toch niet zeggen dat je geen mening/ gevoel mag hebben bij alles wat er gebeurd is? Of dat je dat maar voor je moet houden?
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Gebruikersavatar
Katje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:38 pm

Bericht door Katje »

She schreef: En ik vind dat ik recht van spreken heb, want dit is namelijk óók al ruim 5 jaar mijn forum.
oh het gaat me niet om hoe lang je hier bent, het gaat me om hoe je bijgedragen hebt.

en jouw recente bijdrage vind ik, ik kan het niet netter zeggen, erg naar. Ik vind er nog veel meer van maar dat lijkt me gezien de licht ontvlambare status van het Jip, nu niet zo'n goed idee.
Mink@ mv B. 22 jaar
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11972
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Bericht door MarietteD »

Mama Schaap schreef:
She schreef:En ik vind dat ik recht van spreken heb, want dit is namelijk óók al ruim 5 jaar mijn forum.
Mee eens... Dat je even minder actief bent, wil toch niet zeggen dat je geen mening/ gevoel mag hebben bij alles wat er gebeurd is? Of dat je dat maar voor je moet houden?
Ook mee eens. En ik deel het gevoel van opluchting dat ik gisteravond voelde, dat de negatieve berichtenstroom van mensen die al waren afgehaakt werd gestopt. Of het nou een actie van macht wordt genoemd, of van autoriteit, dat maakt me niet zo uit. Ik zie het vooral als een stuk bescherming voor de mensen die nog wel met elkaar verder willen hier. Misschien dat het over een paar dagen/weken anders is, en iedereen weer gewoon kan/wil bijdragen als het haar uitkomt, bv als iemand terugkomt op een afscheidsberichtje, maar nu moest het even stoppen.
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
Katje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:38 pm

Bericht door Katje »

duidelijk.
Mink@ mv B. 22 jaar
Gebruikersavatar
michelle
J&J SANTORINI
Berichten: 3841
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:47 pm

Bericht door michelle »

En zoals je ziet wordt het ook teruggedraaid wanneer mensen niet meer boos en overgevoelig reageren. Er was even rust nodig, en ook ik vond het een prettige actie om even de angel eruit te halen.

En She, leuk dat je weer wat actiever schrijft :wink:
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11894
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Bericht door Angelique »

She, misschien wel goed om als je wat actiever schrijft je ticker weg te halen. Dat stoort nogal.
:crazy:
Gast

Bericht door Gast »

Ik zou het prettig vinden als mijn account ipv inactief gewoon verwijderd zou worden.
Nu staat mijn naam overal nog.

Brend@
Plaats reactie