Ideeën invulling en uitvoering J&J.

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11891
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Bericht door Angelique »

Eigenlijk ben ik best tevreden.

Ik schrijf zelf verder alleen op subforum anders. Discussie en Spiri kunnen wel weg, die zijn doodgebloed.
Anders vind ik waardevol, en ik weet dat mensen soms moeite hebben met de beslotenheid, maar echt, dat is niet nodig en mijn ervaring is ook dat leden van anders indien nodig mensen zelfs tippen over ´waarom meldt je je niet aan´ én dat de laatste maanden ook bewust vragen en updates in basisschool worden gesteld en gegeven, of in OT.

Geheime subfora: niet doen. Start dan je eigen sub, op network of phpbb.

De grenzen van b-d p-k en basisschool - vo mogen wel meer overlappen.
Ik zou zeggen, hou ze er gewoon in, las iemand bezig gaat met bijv keuze basisschool, dan meldt diegene zich wel. En of je kind dan 2.5 of 3 is maakt mij geen bal uit.

Ledenlijst vaker opschonen. Mensen die niet meeschrijven, eraf.


En Irene en Janneke, bedankt dat jullie toch de inzet maar weer tonen om dit op te pakken. Een nieuw forum starten is een makkie,
maar doorgaan en zelfreflectie is veel moeilijker.
:crazy:
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4321
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht door Thommy »

Wat mij betreft; geen geheime fora meer. Dat je niet overal op kunt; prima. Maar je moet wel overal van kunnen weten en de mogelijkheid hebben om je aan te melden (mits je binnen de doelgroep valt).
En verder, maar dan ben ik vast de enige; ik zou het fijn vinden als draadjes na een bepaalde tijd - bijvoorbeeld een jaar - worden gewist. Het idee dat mijn kinderen dit allemaal kunnen lezen als ze ouder zijn, vind ik niet zo jofel. Niet dat ik zulke vertrouwelijke informatie op schrijf, maar toch.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Sietske

Bericht door Sietske »

Ik heb niet alle reacties gelezen maar even een paar ideetjes van mijn kant.

Ik lees dat er behoefte is aan een soort gesloten OT naast een open OT. Op een forum waar ik vroeger vaak schreef hadden ze een "veteranenhoek". Om er toegelaten te worden moest je een bepaalde tijd op het forum zijn aangemeld én je moest een minimum aantal berichten hebben gepost. In dit Veteranenhoekje werden de gevoeligere dingen besproken.
Misschien is het een idee om naast het huidige OT zo'n veteranenhoekje in te stellen (de naam nader te bepalen) en het huidige OT gewoon open te gooien voor iedereen.

Verder zie je op de meeste fora dat er naast de vaste admins (bij ons forumbeheer) een aantal moderatoren worden aangesteld. Meestal zijn dit mensen die al wat langer actief zijn op het forum. Over het algemeen zijn dit "vaste" functies totdat iemand aangeeft zijn moderator functie naast zich neer te willen leggen. Op dat moment wordt er een nieuwe moderator gezocht. In het profiel wordt onder de loginnaam aangegeven dat het om een moderator gaat, zodat voor iedereen duidelijk is wie de modjes zijn.
Je kunt er voor kiezen om voor verschillende subs aparte moderatoren aan te stellen. Voordeel daarvan is dat niet alle moderatoren overal hoeven mee te lezen. Dat maakt het qua workload ook wat overzichtelijker.

Wat het aanstellen van de moderatoren betreft kan ik me voorstellen dat wanneer er een vacature is, forumbeheer dit kenbaar maakt op het forum en leden uitnodigt zich te melden als ze interesse hebben in een mod-functie. Als er meerdere kandidaten zijn kun je de leden laten kiezen middels een poll of je kunt er voor kiezen dat de beslissing wordt overgelaten aan forumbeheer, zij moeten immers nauw samenwerken met de mods.

Tot zover my two cents. Ik vind het in ieder geval heel erg goed dat Irene en Janneke de discussie nu opengooien en ons mee laten denken over de verdere vormgeving van het forum.
Gebruikersavatar
jipirene
J&J SANTORINI
Berichten: 3132
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 12:00 am

Bericht door jipirene »

We kunnen instellen, zoals ook bij draagdoeken het geval was en bij markplaats het geval is, dat er als er een x aantal tijd niet gereageerd wordt op een bericht dat het dan automatisch verdwijnt. Dit kan je per subforum instellen ook over hoeveel tijd.

Verder stel ik heel bot voor om de volgende fora te verwijderen:
- discussieforum
- fotowedstrijd
- speelkamer
- spiri

Dan de volgende fora van naam veranderen:

baby/dreumes/peuter/kleuter : 0-4 jaar
basisschool : 4 - 12 jaar
vo: vanaf 12 jaar

en dan wat minder kritisch zijn voor het aanmelden. Als je kind bijna 4 wordt kan je toegang krijgen voor basisschool.

Tot zover mijn gedachten van vanmorgen.

Over de dames die nu opgezegd hebben zijn we nog in conclaaf. Als we de accounts wissen blijven alle berichten onder 'gast' bestaan. Als er 25 mensen gewist worden blijven er wel 25 x tig berichten staan als gast. Wat ons betreft zeer onoverzichtelijk.

Dan kunnen we de accounts de-activeren zoals nu. Ze blijven gewoon bestaan maar de deelnemers kunnen niet meer inloggen.

We kunnen niets doen en de deelnemers de mogelijkheid bieden nog eens terug te komen.

Berichten kunnen niet gewist worden. Dat kan alleen maar handmatig. We kunnen dus niet een deelnemer compleet met berichten wissen. Maar goed, op welk forum je ook meeschrijft heb ik nog nooit meegemaakt dat de beheerders berichten gingen wissen.

Nu ga ik genieten van mijn dag. Ik kom vanavond wel weer even kijken. Ik log ook uit anders blijf ik toch hangen.


Irene
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14
Denise

Bericht door Denise »

Even een snelle reactie op Irene.
Je voorstellen voor het verwijderen van de voorgestelde subs vind ik een goed idee.
En de nieuwe leeftijdsindeling ook.
Jettepet

Bericht door Jettepet »

Betje schreef:Oh ter verduidelijking, ik bedoel niet dat het huidige offtopic opeens open gegooid moet worden, maar dat er een open OT komt en daarnaast een meer besloten deel.
Ik voel me nog te nieuw op het forum om me met de hele discussie van de laatste tijd te bemoeien, maar hier wil ik toch even op reageren.
Dit is wel wat ik miste toen ik net hier was. Zoals het bijv op het hondenforum heet: een kletshoek voor iedereen en een veteranenhoek voor mensen die al langer actief zijn.
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4321
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht door Thommy »

Ik vind je voorstellen goed, Irene!

Wat mij betreft mag het aparte foto-deel ook weg. Ik kijk veel minder naar de foto's sinds die een aparte hoek hebben gekregen.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16978
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Bericht door LindaJager »

Angelique schreef:Eigenlijk ben ik best tevreden.

Ik schrijf zelf verder alleen op subforum anders. Discussie en Spiri kunnen wel weg, die zijn doodgebloed.
Anders vind ik waardevol, en ik weet dat mensen soms moeite hebben met de beslotenheid, maar echt, dat is niet nodig en mijn ervaring is ook dat leden van anders indien nodig mensen zelfs tippen over ´waarom meldt je je niet aan´ én dat de laatste maanden ook bewust vragen en updates in basisschool worden gesteld en gegeven, of in OT.

Geheime subfora: niet doen. Start dan je eigen sub, op network of phpbb.

De grenzen van b-d p-k en basisschool - vo mogen wel meer overlappen.
Ik zou zeggen, hou ze er gewoon in, las iemand bezig gaat met bijv keuze basisschool, dan meldt diegene zich wel. En of je kind dan 2.5 of 3 is maakt mij geen bal uit.

Ledenlijst vaker opschonen. Mensen die niet meeschrijven, eraf.


En Irene en Janneke, bedankt dat jullie toch de inzet maar weer tonen om dit op te pakken. Een nieuw forum starten is een makkie,
maar doorgaan en zelfreflectie is veel moeilijker.
Wzz!
Ik ben een beetje lui vandaag ::wink:
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

Irene super dat jullie er zo mee bezig zijn.
Mijn gevoel zegt dat we baby dreums en peuter appart moeten houden van kleuter en basisschool.

Die twee fases zijn zo verschillend, vooral de babyvragen zijn heel specifiek en zouden tussen de andere draadjes kunnen verdwijnen.

Soepeler met de grenzen of gewoon open zou ik eerder kiezen. (ik zou het bijvoorbeeld heel fijn vinden om bij basisschool te mogen lezen omdat ik vragen heb wat schoolkeuze betreft.)

Verder vind ik de voorstellen van Jettepet en Betje nog steeds een overweging waard. Een open OT en een "we willen je eerst wat beter leren kennen voor je hier mee mag praten deel" Daar zou je dat de iets gevoeligere dingen kunnen plaatsen.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gera

Bericht door Gera »

jipirene schreef: Over de dames die nu opgezegd hebben zijn we nog in conclaaf. Als we de accounts wissen blijven alle berichten onder 'gast' bestaan. Als er 25 mensen gewist worden blijven er wel 25 x tig berichten staan als gast. Wat ons betreft zeer onoverzichtelijk.

Dan kunnen we de accounts de-activeren zoals nu. Ze blijven gewoon bestaan maar de deelnemers kunnen niet meer inloggen.

We kunnen niets doen en de deelnemers de mogelijkheid bieden nog eens terug te komen.
Ik zou voor het tweede kiezen. Eerste wordt erg onoverzichtelijk als je via oude draadjes terugleest. Laatste vind ik nogal onprettig, ze hebben zelf aangegeven dat ze echt weg willen, dus ik vind dat er aan dat verzoek voldaan moet worden. Mochten ze nog eens terug willen komen, dan kunnen ze opnieuw aanmelden. Anders is het met dames die het er even mee gehad hebben of een pauze inlassen, die kunnen wat mij betreft gewoon blijven bestaan totdat ze besluiten weer mee te gaan doen.
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12721
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

klinkt goed irene.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Gebruikersavatar
jipirene
J&J SANTORINI
Berichten: 3132
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 12:00 am

Bericht door jipirene »

Okay, dan ga ik vanavond die fora verwijderen. Maar wat doen we met de berichten die er staan. Ik vrees dat ze ook verwijderd worden want om ze allemaal handmatig te gaan verplaatsen is een gebed zonder eind.

Irene
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12721
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

jipirene schreef:Okay, dan ga ik vanavond die fora verwijderen. Maar wat doen we met de berichten die er staan. Ik vrees dat ze ook verwijderd worden want om ze allemaal handmatig te gaan verplaatsen is een gebed zonder eind.

Irene
van mij mogen ze weg, maar van mij staan er weinig tot geen berichten in deze fora.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Gebruikersavatar
jipirene
J&J SANTORINI
Berichten: 3132
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 12:00 am

Bericht door jipirene »

Ik heb al e.e.a aangepast. Geen bericht gewist. Gewoon bd/pk samengevoegd en de discusieberichten naar ot. De fotowedstrijd naar foto.

Irene
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Bericht door Mare »

oh dat was even raar, ik ging terug vanaf een bericht en ineens was alles veranderd :)
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Kristel
J&J SANTORINI
Berichten: 1439
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:18 pm

Bericht door Kristel »

Als ik heel even mag miepen: ik heb altijd geleerd dat er achter een titel geen punten mogen staan...
(Voor de rest vind ik alles prima hoor!)
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11970
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Bericht door MarietteD »

Daadkrachtig Irene!

Spiri is misschien niet handig om naar OT te zetten of te wissen... Weet niet wie daar moderator is/was?
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
Rijntje
J&J SANTORINI
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:17 pm

Bericht door Rijntje »

Thommy schreef:Ik vind je voorstellen goed, Irene!

Wat mij betreft mag het aparte foto-deel ook weg. Ik kijk veel minder naar de foto's sinds die een aparte hoek hebben gekregen.
Huh? Foto-gedeelte moet toch niet weg? Of snap ik niet wat je bedoelt
Als je het echt over het fotoshowforum hebt... Wou je foto's dan ook gewoon in BDPK en OT enzo plaatsen?

Dat is vrij vervelend voor mensen die mobiel jippen, als ze opeens, zonder dat ze t door hebben, fotodraadjes openen. Die laden langzamer. Als ze apart staan, weet iedereen dat het een fotodraadje betreft. (sporadisch eens 1 plaatje ergens is natuurlijk geen probleem, maar bommetjes is even wat anders...)

Toch maar zo af en toe naar het fotohoekje om te kijken dan denk ik!
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Nicole
J&J SANTORINI
Berichten: 1698
Lid geworden op: do jul 29, 2010 5:43 pm

Bericht door Nicole »

Super Irene,
Dankjewel voor al je ( jullie ) werk.
Groetjes,Nicole
Mama van 4

What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

Volgens mij zijn er nu wel heel veel draadjes weg bij baby dreumes en peuter kleuter. Nog maar 46 berichten.

Dat was vast niet de bedoeling maar als ik dat geweten had dan had ik wel wat willen opslaan voor het geval dit zou gebeuren.

Nou ja gedane zaken nemen geen keer net als bij de draagdoek draadjes.

Maar het ziet er goed uit.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
She

Bericht door She »

Is het ook een idee om een (besloten) archief te hebben waar je draadjes en desnoods hele subfora op kunt slaan?

Idee om in elk forum oudere draadjes te verwijderen vind ik niet zo leuk. Ik lees graag nog eens dingen terug (van de week door alle commotie nog op het oude Jip, daar kun je op de open fora nog lezen, alleen njet meer inloggen, dus ook niet besloten fora lezen. Kan iemand (FB) daar nog bij?).
ddaantje

Bericht door ddaantje »

Wow 2 dagen niet ingelogd en ineens een nieuw forum.

Super !

Volgens mij hoef ik niks meer toe te voegen. Is al zoveel goed gezegd.
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4321
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht door Thommy »

Rijntje schreef:
Thommy schreef:Ik vind je voorstellen goed, Irene!

Wat mij betreft mag het aparte foto-deel ook weg. Ik kijk veel minder naar de foto's sinds die een aparte hoek hebben gekregen.
Huh? Foto-gedeelte moet toch niet weg? Of snap ik niet wat je bedoelt
Als je het echt over het fotoshowforum hebt... Wou je foto's dan ook gewoon in BDPK en OT enzo plaatsen?

Dat is vrij vervelend voor mensen die mobiel jippen, als ze opeens, zonder dat ze t door hebben, fotodraadjes openen. Die laden langzamer. Als ze apart staan, weet iedereen dat het een fotodraadje betreft. (sporadisch eens 1 plaatje ergens is natuurlijk geen probleem, maar bommetjes is even wat anders...)

Toch maar zo af en toe naar het fotohoekje om te kijken dan denk ik!
Precies, van mij mogen ze in OT, dat was jaren geleden ook zo. Maar het moge duidelijk zijn dat ik niet mobiel jip.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik denk dat ze de fotowedstrijd bedoelt, daar neemt echt haast niemand aan deel. Foto's apart vind ik verder wel handig.

*gaat nu verder zoeken wat het moderatorplein is*
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

Annemarie schreef:Ik denk dat ze de fotowedstrijd bedoelt, daar neemt echt haast niemand aan deel. Foto's apart vind ik verder wel handig.

*gaat nu verder zoeken wat het moderatorplein is*
Idd fotowedstrijd.
Zie voor modoratorplein: http://jipenjanneke.messageboard.nl/vie ... hp?t=18472
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
debby
J&J SANTORINI
Berichten: 3674
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:36 pm

Bericht door debby »

Oeh looking good! Nu al zo druk bezig geweest op het 'nieuwe' forum.
Petje af voor jullie!
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Gebruikersavatar
Nancy
J&J MAURITIUS
Berichten: 5770
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Bericht door Nancy »

Nog wel even een vraagje over het samenvoegen van baby/dreumes en peuter/kleuter: is dit een openbare sub geworden?

Want er is in peuter/kleuter regelmatig gepost in de veronderstelling dat dat deel besloten was. Door het samen te voegen en openbaar te maken, worden ook de oude berichten googlebaar.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

Nancy schreef:Nog wel even een vraagje over het samenvoegen van baby/dreumes en peuter/kleuter: is dit een openbare sub geworden?

Want er is in peuter/kleuter regelmatig gepost in de veronderstelling dat dat deel besloten was. Door het samen te voegen en openbaar te maken, worden ook de oude berichten googlebaar.
De oude berichten zijn volgens mij weg :(
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Bericht door kaatje71 »

ik had gisteren al geschreven dat ik het wel prettiger vind als baby en peuter apart zijn, maar ik zie die reactie van mij nergens meer, dus ik zal wel iets fout hebben gedaan; maar ik zou het toch fijner vinden als die 2 leeftijden gescheiden zouden zijn, het zijn toch heel verschillende fases.....
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

kaatje71 schreef:ik had gisteren al geschreven dat ik het wel prettiger vind als baby en peuter apart zijn, maar ik zie die reactie van mij nergens meer, dus ik zal wel iets fout hebben gedaan; maar ik zou het toch fijner vinden als die 2 leeftijden gescheiden zouden zijn, het zijn toch heel verschillende fases.....
Dat vind ik ook nog steeds maar het is al veranderd. Misschien even afwachten of het werkt? Ik ben ook bang dat de berichtjes over het hoofd worden gezien.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11970
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Bericht door MarietteD »

Ik vind het samenvoegen baby-peuter wel fijn, ik denk dat je ook meer aandacht krijgt als alles samen staat, want het babygedeelte sloeg ik altijd over.

Ik snap ook niet dat alle oude berichtjes van baby/peuter nu nog maar 46 topic vormen, zijn die nog terug te toveren? Of heeft dat met het volgende te maken:

Nancy heeft idd een punt dat peuter wat meer afgeschermd was, maar nu openbaar geworden is....
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11891
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Bericht door Angelique »

jipirene schreef:vo: vanaf 12 jaar
Veto :wink:

Of mag je er wel bij als je kind nog iets jonger is?
Praktisch gezien zal Lisette met 11 naar het VO gaan,

maar ook nu met de jongens lees ik al regelmatig mee, gewoon om een beeld te vormen van hoe het werkt en gaat. In ons geval zijn we ook al in groep 7 op de info avonden van VO geweest.

Zelfde geldt dus wat mij betreft voor basisschool.
:crazy:
Nickey

Bericht door Nickey »

@Angelique, het lijkt me toch redelijk logisch dat als je kind op het VO zit of er na de zomer heengaat dat je dan vanaf kort voor die zomer (juni ofzo) ook werkelijk dan al op VO kunt zonder dat je kind 12 is?

Anders zit je kind op VO en kun je niet op VO, dat is krom.

C. ging met 10 jaar naar het VO, als Q. zo doorgaat is hij ook 10 op het VO, dan zal ik dus nog 2 jaren moeten wachten tot ik met Q. op VO 'mag'. In theorie, want ik ben daar natuurlijk al, maar als voorbeeld. Joepie, mijn kind gaat naar 3Gym, ik mag op VO !! :D :D :D hahahaa

Ergens werd geschreven dat we dit soort dingen soepel moeten benaderen, dit lijkt me daar zo'n voorbeeld van. Als het logisch is, dan moet het.

Nic.
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11891
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Bericht door Angelique »

[quote="Nickey

Ergens werd geschreven dat we dit soort dingen soepel moeten benaderen, dit lijkt me daar zo'n voorbeeld van. Als het logisch is, dan moet het.

Nic.[/quote]

Nic, zie de :wink:


:wink:
:crazy:
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Bericht door Kimmie »

wauw... even wat ruimte gegeven om het allemaal eens te laten bezinken icm een drukke avond hier ;) En ik log opnieuw in en een hele andere styling... mooi hoor!!
meteen daad bij het woord, respect voor jullie allemaal!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
riekie

Bericht door riekie »

Wow zeg, na mijn verjaardag heb ik even een Jiptime-out genomen, maar wat een daadkrachtige veranderingen al.
Eigenlijk heb ik niet heel veel wensen. Behalve de fora als OT, basisschool en VO, schrijf ik alleen op Anders. Wat mij betreft blijft dat ook zo, ook besloten. Het is wel fijn dat de andere fora al open en bloot in de lijst staan.
Angelique schreef:
jipirene schreef:vo: vanaf 12 jaar
Veto :wink:

Of mag je er wel bij als je kind nog iets jonger is?
Praktisch gezien zal Lisette met 11 naar het VO gaan,

maar ook nu met de jongens lees ik al regelmatig mee, gewoon om een beeld te vormen van hoe het werkt en gaat. In ons geval zijn we ook al in groep 7 op de info avonden van VO geweest.

Zelfde geldt dus wat mij betreft voor basisschool.
Ik had me die leeftijdsgrens nog helemaal niet gerealiseerd (Kees is tenslotte nog maar 11 ;) ) Maar ik merk dat het flexibel is, want ik kan nog steeds op VO, gelukkig.
Marieke

Bericht door Marieke »

Is het misschien een idee om weer bij elk subfora neer te zetten voor wie dit toegankelijk is, of hoe beschermt?

Zodat je kan zien wie die sub kan lezen, zoals gebruikers, vanaf 100 berichten, of voor iedereen?

Stond er dacht ik vroeger ook, toch?

Voor de rest maakt het me allemaal niet zoveel uit, ben niet zo'n schrijver...
Gebruikersavatar
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS
Berichten: 5432
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:21 pm

Bericht door LauramvAnneenLisa »

Angelique schreef:
jipirene schreef:vo: vanaf 12 jaar
Veto :wink:

Of mag je er wel bij als je kind nog iets jonger is?
Praktisch gezien zal Lisette met 11 naar het VO gaan,

maar ook nu met de jongens lees ik al regelmatig mee, gewoon om een beeld te vormen van hoe het werkt en gaat. In ons geval zijn we ook al in groep 7 op de info avonden van VO geweest.

Zelfde geldt dus wat mij betreft voor basisschool.
Idem
anne zal ook 11 zijn als ze naar het vo gaat, ik hoop tenminste dat het bij ons geen 10 hoeft te worden maar zelf dat kan er ook nog in zitten.
en ook ik ben van plan in groep 7 al te gaan rondkijken, en dan is ze dus nog 9 denk ik als die voorlichtingsavonden zijn.......
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
Plaats reactie