ik voel me zoooo schuldig

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS
Berichten: 5432
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:21 pm

ik voel me zoooo schuldig

Bericht door LauramvAnneenLisa »

gisteravond kon iris niet slapen. Drinkend was ze rustig maar steeds als ik haar weglegde begon ze te huilen. Dat ging zo door tot half een snachts, toen heb ik haar een paracetamol gegeven ( de eerste van haar leven...) en toen viel ze in slaap.

en vanochtend toen ik haar uit bed haalde ontdekte ik de waarschijnlijke oorzaak: haar kleine teentje zat "dubbelgeklapt" in haar sokje...en toen ik het sokje uitgetrokken had was hij helemaal rood en stond in een rare hoek.

waarom heb ik dat nou gisteravond niet gezien? ik heb haar kleding nog nagevoeld of ze last kon heben van een labeltje ofzo, heb haar luier 2 keer verschoond, maar al die tijd haar sokjes niet uitgehad..... had al de conclusie gettrokken dat het waarschijnlijk het kipgerecht was dat ik nog nooit eerder gegeten had (alhoewel de mij bekende allergenen van haar er natuurlijk niet in zaten, althans volgens het etiket)

inmiddels is de kleur al weer bijna normaal en ze lijkt hem normaal te bewegen. Als ik er aan kom reageert ze er helemaal niet op. Ik denk dus dat er niets meer aan de hand is..... waarom gebeuren dit soort dingen altijd in het weekend, anders zou ik even langs de huisart lopen, die zit hier op 100 meter, heb zo weinig zin om haar voor waarschjilijk niets op de fiets helemaal naar de huisartsenpost te slepen......
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
@ri

Bericht door @ri »

Ach wat sneu. Maar ook wat logisch. Zou mij ook zo kunnen overkomen. Wel fijn dat de kleur weer goed is en dat het niet heel gevoelig is. Een ha zou er ook niet veel aan doen denk ik. Maar ff lekker extra knuffelen vandaag.
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Bericht door Pauwtje »

Zeker sneu, voor haar maar ook voor jou. Maar wie zou er nou aan denken dat er een sokje niet goed zit? Ik niet hoor (ja, vanaf nu wel ;) maar dan blijven er nog 100 andere dingen over waar ik niet aan zou denken). Dit zijn van die dingen... kan niemand wat aan doen.
Gelukkig lijkt het nu weer goed met haar teentje. Ik zou er ook niet de moeite voor nemen om naar de hap te gaan. Juist komende 2 dagen aankijken, mocht je twijfelen, kan je maandag alsnog naar je eigen ha.
Snel dat schuldgevoel aan de kant zetten hoor en je meisje nog een extra knuffel geven.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Mieke

Bericht door Mieke »

Wat sneu dat ze zo'n pijn heeft gehad.
Maar dat is iets wat ik ook over het hoofd had gezien denk ik.
Hopelijk gaat alles goed, en kun je je over je schuld gevoel heen zetten.

Geef je meisje maar een extra knuffel
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Bericht door Ana »

ach de schat
gelukkig is het weer bijgetrokkken.
Dat bedenk je toch ook niet, wij mama's moeten ook overal aan denken...
Ik ga deze ook onthouden, komt op het lijstje met 'zit er ergens een haar (van mama) die iets afknelt?'
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
ddaantje

Bericht door ddaantje »

zo heb ik ook wel situaties gehad dat ik achteraf dacht oh dat was het en waar je op dat moment niet aan denkt

heel normaal maar niet leuk.

dikke knuffel voor jou en je meisje
Denise

Bericht door Denise »

Ja dat is niet leuk en ik zou me er ook schuldig om voelen, maar je verandert er niets meer aan.
En het kan ook zijn dat het 's nachts gebeurd is met woelen?

Loslaten en weer verder gaan, makkelijker gezegd dan gedaan maar piekeren over iets wat je toch niet meer kan veranderen kost alleen maar negatieve energie, dan kun je beter positieve energie gebruiken om je kleine meid wat extra te knuffelen vandaag en een lekkere babymassage te geven ofzo.
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11970
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Bericht door MarietteD »

Oh ja dat zou mij ook zomaar kunnen gebeuren, je denkt gewoon eerder aan voeding en tandjes bij zo'n huilbui... :-(
Geef haar maar een paar extra dikke knuffels vandaag! Dat teentje herstelt zich vast vanzelf, hou het maar goed in de gaten.
Laatst gewijzigd door MarietteD op za jul 23, 2011 11:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Ves

Bericht door Ves »

Ik kan me je schuldgevoel voorstellen, maar je kunt niet overal aan denken... (een volgende keer controleer je het sokje, maar dan kan er weer iets anders zijn). Gelukkig lijkt ze er nu verder geen last van te hebben.
HeleenW

Bericht door HeleenW »

Kan me goed voorstellen dat je je schuldig voelt, maar dat hoeft natuurlijk niet! Je hebt het toch niet express zo gedaan? En ja hebt haar toch niet zomaar laten schreeuwen? Weg schuldgevoel en gewoon zoals anderen ook al zeggen, lekker knuffelen. Gelukkig heeft ze er ook geen last meer van!
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Bericht door Kimmie »

oh ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, maar echt tis mij ook eens gebeurd toen P uck wat ouder werd. Der kleine friemel teentje zat verkeerd in der sandaaltje en ik maar 'mopperen' kom op je kan met sandaaltjes ook buiten spelen! (zat t riempje van de sandaal tussen de kleine en een na kleine teen!)... reactie: dom(me) mama! haha..

Volgende keer check je meteen al der teentjes.... :)
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Plaats reactie