trage tsr en ongeduldige baby

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
otje
J&J TEXEL
Berichten: 422
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

trage tsr en ongeduldige baby

Bericht door otje »

Ooooh, even spuien, want ik vind de bv even niet leuk meer!! Tot 2 weken geleden ging het vanzelf met voeden, nooit problemen gehad, maar nu.....

Het lijkt wel alsof S@ar géén moeite meer wil doen om een tsr op te wekken, ze doet sabbel-sabbel en begint dan te huilen, overstrekken en zich weg te draaien. Het enige wat dan nog helpt is lopend en wiegend te voeden tot het toeschiet, dan kan ik weer gaan zitten. Zelfs vannacht heb ik een paar keer lopend door de slaapkamer gevoed :?

Soms denk ik: nou ja, misschien heeft ze echt geen honger, maar dan ligt ze in bed te krijsen (terwijl ze normaal vrij makkelijk gaat slapen) en dan weet ik al dat ze dus toch honger heeft, maar dan nog moet ik m'n uiterste best doen om haar goed aan de borst te krijgen...

Nu is ze wel ziek sinds dinsdag, gisteren ben ik bij de ha geweest en haar ene oortje was aan het rommelen, dus ik denk dat het daar door komt. Maar man man, wat frustrerend en wat voel ik me afgewezen dat ze geen zin lijkt te hebben in mijn lekkere melk... :cry:

Bedankt voor het lezen, fijn dat ik even m'n hart heb kunnen luchten!
It's simple, but somehow letting go's the hardest part
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10997
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Bericht door Dorien »

Herkenning alom. Ook al wist ik bij Liv altijd waar het door komt/kwam, het voelt toch als een soort falen he? Stomme wezens zijn wij eigenlijk he ;)
Beterschap voor je meisje en gewoon nog eens paar mooie borstvoedingsfoto's bekijken.
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
Nanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2684
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:38 am

Bericht door Nanda »

wat frustrerend lijkt me dat voor je! ik hoop dat ze snel weer opknapt en weer lekker rustig bij je wil drinken!
Trotse mama van J en T
wennetje

Bericht door wennetje »

Al eens de oxytocine spray geprobeerd? Is bekend hoor dat ze ongeduldiger worden naarmate ze ouder worden in combinatie met een TSR die gewoon langer op zich laat wachtend an de eerste weken. Neusspray is via huisarts verkrijgbaar, meestal gewoon door even te bellen. 1x spray en niet lang daarna komt de TSR vanzelf.
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Bericht door Ana »

heel vervelend zeg, fijn dat je de reden in elk geval weet. Kun je iets doen voor dat oortje?

het gevoel van afwijzing is herkenbaar
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Plaats reactie