Ik merk dat ik geen zin meer heb in kolven

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Claudiac

Ik merk dat ik geen zin meer heb in kolven

Bericht door Claudiac »

Het begint me ineens tegen te staan, dat kolven. Borstvoeding blijft erg leuk hoor (ik heb dan ook niet gelekt) maar dat heen en weer gesjouw van die kolf en die flesjes... En m'n kolfrecht is voorbij.

Nou ja, ik wil graag kolven tot hij 12 maanden is en daarna hoop ik alleen nog live te voeden.

Moppermopper.
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10997
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Bericht door Dorien »

Ik herken het wel hoor. Liv was iets ouder toen ik het zat werd. Hoeveel dagen werk je?
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Bericht door Corina »

Nog even 6 weekjes volhouden dan maar.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Claudiac

Bericht door Claudiac »

Dorien schreef:Ik herken het wel hoor. Liv was iets ouder toen ik het zat werd. Hoeveel dagen werk je?
Ik werk 4 dagen en kolf nu nog maar 1x per dag. Dat is precies genoeg gelukkig.
wennetje

Bericht door wennetje »

Blergh, ik ken het. Bij 12 maanden ging Joris ook nog eens definitief weigeren en heb ik met hangen en wurgen nog 2 maanden volledig gekolfd. Ik wilde hoe dan ook het RS virus seizoen vol maken met BV, dat heeft me er doorheen getrokken, maar ik kon die kolf wel schieten.
Hang in there!

p.s. lekkende flesjes is ook echt veel irritanter dan lekkende borsten ;-)
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Bericht door kaatje71 »

ik ben het nu al zat eigenlijk, ook al heb ik nu een fijne kolf en wederom alle medewerking van mijn collega`s.
Meike drinkt ook meer dan ik op mijn werk kolf- ik kolf al 3 keer- dat helpt ook niet mee.
Ik ben van plan om nog lekker door te gaan met de bv, maar misschien word ik wel wat makkelijker met kv als ze 6 maanden is, als ik dan nog niet genoeg gekolfd krijg op mijn werk....
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Claudiac

Bericht door Claudiac »

kaatje71 schreef:ik ben het nu al zat eigenlijk, ook al heb ik nu een fijne kolf en wederom alle medewerking van mijn collega`s.
Meike drinkt ook meer dan ik op mijn werk kolf- ik kolf al 3 keer- dat helpt ook niet mee.
Ik ben van plan om nog lekker door te gaan met de bv, maar misschien word ik wel wat makkelijker met kv als ze 6 maanden is, als ik dan nog niet genoeg gekolfd krijg op mijn werk....
Mijn baas vind het maar onzin en ik heb zelf de voorraadkast een beetje omgebouwd zodat ik er normaal kan zitten. Maar het blijft aanmodderen. Vooral als weer iemand het verlangsnoer heeft geleend, de stoel heeft weggehaald of monitoren op mijn tafeltje heeft gezet.

Nog een beetje gemopper

(moppermopper)

En nu is het klaar :-)

Die 12 maanden ga ik wel halen.

Groeten, Claudia
Ves

Bericht door Ves »

Nou ja, je weet waarvoor je het doet en je weet ook hoe lang nog; dat scheelt een hoop, toch? Einde is in zicht :wink: .
Gebruikersavatar
AnnemiekD
J&J MAURITIUS
Berichten: 4665
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:23 am

Bericht door AnnemiekD »

Ik had ook altijd een gruwelijke hekel aan kolven, echt mijn ding niet. Het scheelt dat ik tbm ben en ook niet op mijn werk hoefde te kolven, dus ik heb het niet eens zo vaak als vele anderen moeten doen.

Heel veel sterkte dan maar met die laatste loodjes.
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8096
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Bericht door channiemam »

Zo herkenbaar! Ik heb ook geen zin meer in kolven. Nu kolf ik nog een keer in een 24uurs dienst maar dat staat me al tegen. Zeker omdat Vera overdag geen flesjes melk blieft.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Op een gegeven moment is het gewoon genoeg he zeker als het werk niet zo mee werkt. succes met de laatste weekjes!
Plaats reactie