CB bezoek Nikki en Liam

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

CB bezoek Nikki en Liam

Bericht door Regina »

Toch handig dat het nu samengevoegd is hoef ik maar 1 berichtje te plaatsen over Nikki en Liam.

Afgelopen dinsdag ben ik met beide naar het cb geweest.

Nikki deed alle testjes heel mooi daar is ze helemaal goedgekeurd. Ze vonden haar alleen te zwaar :lol: Ze is nu 103 cm en 19,8 kilo. Ach ik kan me er niet druk om maken ik denk dat het wel veranderd als ze straks naar school gaat. Ze heeft ook haar laatste prikje gehad en dit deed ze heel flink. Ze telde gewoon mee te drie tijdens het prikken mijn grote meid.

Liam die deed ook alles heel goed hij probeerde al een torentje te maken. Hij legde er 2 op elkaar en haalde dan de bovenste er weer af dus het schoot niet erg op hahaha. Hij was nu 82 cm en woog 11,9 kilo. Ook hij is geprikt 2x zelfs. Bij de eerste gaf hij geen kik maar de tweede vond hij niet zo leuk. Gelukkig was dit alweer snel over.

Allebei goedgekeurd dus.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

Super! En flikt allebei.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Marjo

Bericht door Marjo »

Fijn joh. I ris mag morgen. En ik kan je nu al vertellen dat ze haar ook te zwaar zullen vinden. Is dat standaard dat hij 2* is geprikt? Ik ben kwijt hoe dat bij I ris was.
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Bericht door Regina »

Marjo schreef:Fijn joh. I ris mag morgen. En ik kan je nu al vertellen dat ze haar ook te zwaar zullen vinden. Is dat standaard dat hij 2* is geprikt? Ik ben kwijt hoe dat bij I ris was.
Ja volgens mij isa dat standaard tenminste wij volgen de standaard prik volgorde. Veel succes/plezier morgen.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Plaats reactie