ledikant definitief weggehaald

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marijke
J&J SANTORINI
Berichten: 1722
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:02 pm

ledikant definitief weggehaald

Bericht door Marijke »

Gisteren hebben we Kr ijns ledikant definief weggehaald. Hij heeft nu een groot bed op zijn eigen kamer. Hij sliep al eerder in een groot bed, maar dit voelt toch als een mijlpaal. Mijn kleine mannetje in zo'n heel groot bed op zijn eigen kamer...

Voordat we op vakantie gingen, sliep hij 's nachts soms in zijn ledikant, soms in een groot bed bij J anna op de kamer. J anna had twee grote bedden op haar kamer (Flexabedden) en de kinderen vonden het leuk om op 1 kamer te slapen. Soms wilde Kr ij n toch liever in zijn spijlenbedje, maar sinds we terug zijn van vakantie wil hij 's nachts alleen nog maar in een groot bed. Maar samen op 1 kamer bleek toch niet zo'n succes omdat J anna niet kan slapen in het donker en Kr ijn niet kan slapen met het licht aan. Omdat ze dit weekend allebei ziek waren, waren ze nog minder tot compromis bereid dan anders. We hebben zo een paar dramatische nachten gehad, en zaterdag hebben we de Flexabedden maar uit elkaar gehaald. Nu hebben ze allebei een los (laag) bed op hun eigen kamer. De kamers zien er meteen heel anders uit. Beide kinderen zijn er erg blij mee.
Marijke mv J anna (juni 2006) en Kr ij n (mei 2009)
Gebruikersavatar
Kristel
J&J SANTORINI
Berichten: 1439
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:18 pm

Bericht door Kristel »

Inderdaad een mijlpaal! Hier blijft ie nog even staan voor Frummel...
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Bericht door Kimmie »

ja idd een mijlpaal... ik wil er nog niet aan (?) ze is toch nog te klein.... een mijlpaal is het!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
HeleenW

Bericht door HeleenW »

nou ik geloof hier helemaal niets van!! Bewijs eerst maar eens dat hij in een groot bed ligt 8)
stille hint voor het plaatsen van een foto


Maar hij is er vroeg bij!! Toch? Helemaal omdat hij jullie jongste is! Knap van hem!
Gebruikersavatar
Marijke
J&J SANTORINI
Berichten: 1722
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:02 pm

Bericht door Marijke »

HeleenW schreef:nou ik geloof hier helemaal niets van!! Bewijs eerst maar eens dat hij in een groot bed ligt 8)
stille hint voor het plaatsen van een foto
Dat is nou suf: ik heb inderdaad een foto gemaakt. Speciaal voor jullie. Maar nu is mijn partner vanmorgen vertrokken voor een kleine vakantie met ons oudste nichtje, en zij heeft het fototoestel mee. Onze vakantiefoto's had ik al wel op de computer gezet, maar de foto's die ik daarna heb gemaakt niet. Jullie zullen me op mijn woord moeten geloven.
Marijke mv J anna (juni 2006) en Kr ij n (mei 2009)
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Bericht door Pauwtje »

2 grote bedden... dan heb je nu officieel nu 2 grote kinderen ;)
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
KarinH

Bericht door KarinH »

Wat worden ze groot he?
Wij hebben deze week toevallig ook de grote verschuiving gedaan. Nu liggen ze beide onder een dekbed in een groot bed en het ledikantje in stukken op de zolder...

Maar Eveline is zo blij met haar nieuwe bedje! (en afkloppen, ze klimt er niet uit :wink: , tenzij wij 'toestemming' geven)
wennetje

Bericht door wennetje »

Zit er tegenaan te hikken. Ledikant ook wel makkelijk, donderdag sliep Joris nog niet toen ik de babyfoon naar de buren bracht omdat ik voor het eerst sinds heel veel jaren naar een concert ging en dan is het toch wel een veilig idee dat hij in een ledikant ligt (met trappelzak komt hij er niet uit). Tegelijkertijd krijg ik het gevoel dat hij wel toe is aan een groter bed.
Plaats reactie