Zo de eerste week is om.

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Zo de eerste week is om.

Bericht door Regina »

Vorige week donderdag hebben we afscheid genomen van de creche en de bso.

Al sinds dat Mirte 3 maand is gingen de kinderen naar dezelfde creche 3 dagen in de week. Mirte is natuurlijk op een gegeven moment naar de bso gegaan op een andere locatie. In december zijn we al naar 1 dag creche en bso gegaan en nu dus helemaal gestopt. Ik vind het erg jammer nog steeds. We hebben een hele lieve gastouder daar niet van maar toch. Zij past hier op en de kinderen komen dus niet meer in aanraking met andere kinderen (nou ja tuurlijk wel maar jullie snapen denk ik wel wat ik bedoel)

Je bouwt toch een band met de leidsters van de creche op. En ik vind het voor Liam zo jammer dat hij niet al die leuke dingen mee gaat maken zoals Mirte en Nikki hebben gedaan. Cees en ik hadden het er gisteren nog over dat wij nu hem meer dingetjes moeten gaan leren. Mirte en Nikki hebben heel veel op de creche geleerd liedjes, dierengeluidjes enzo. Ik ben daar eerlijk gezegd nooit zo mee bezig geweest. Zal nu denk ik wel meer moeten.

En ik vind het voor mezelf ook wel jammer ik vond het eerlijk gezegd heerlijk af en toe een dag zonder kinderen. Ik werk flexibel namelijk daarom hoefde ik niet elke donderdag te werken en was ik dus vrij op de dagen dat de kinderen naar de creche waren. Heerlijk even wat tijd voor mezelf :oops:

Maar goed de eerste week is dus voorbij gegaan zonder dat ik het eigenlijk gemist heb. Liam heeft alleen ook deze week uitgezocht om van 2 naar 1 slaapje te gaan dus dat wordt nog minder rust :lol: Nou ja went wel weer toch. Al hij 2 1/2 is dan mag hij naar de peuterspeelzaal. Nog maar anderhalf jaar :lol:
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

Oh ik kan me voorstellen dat jullie allemaal even moeten wennen.

Ik herken het maar al te goed. Kinderen zijn flexibeler dan je zelf denkt en Liam gaat de dierengeluiden best leren hoor. Misschien een beetje later.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Bericht door kaatje71 »

ja, zo`n crèche is wel leuk en ook makkelijk, ik zie en hoor Silke ook met dingen thuis komen waar ik zelf niet op zou zijn gekomen.
Is het nog een idee om hem naar de PSZ te laten gaan?
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Plaats reactie