Bah, Bah, Bah

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Bah, Bah, Bah

Bericht door Corina »

Toen Annelieke dinsdag naar bed ging had ze nog niet gepoept. Dus ik haar op het potje gezet (dat doe ik regelmatig, gaat goed) maar ze doet niets. Dus ik een luier aan gedaan en haar gaan voeden. Is ze klaar en ik merk dat ze aan het poepen is, dus ik haar op het potje gezet, maar de luier zat natuurlijk al wel vol, maar er kwam toch nog een klein poepje uit. En daar zat dus een worm in. Dus gisteren de dokter gebeld. We moeten allemaal behandeld worden. Gisteren de eerste pil gehad en over 2 weken nog eentje. Dan moet het weer over zijn. Ik ben gelukkig daarna geen wormen meer tegengekomen.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6150
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Bericht door Mamalon »

He jakkes. Kan iedereen gebeuren, maar is niet fijn. Hoe groot was die worm dan? Ik geloof dat ik 'm niet zo snel zou herkennen (aarswormpjes zijn maar enkele mm toch?)
Mamalon
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10997
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Bericht door Dorien »

Oeh bah, inderdaad. Brrrrrr
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Nicole
J&J SANTORINI
Berichten: 1698
Lid geworden op: do jul 29, 2010 5:43 pm

Bericht door Nicole »

Jakkes!

Ik heb ooit eens eens (lint?) worm gevonden in stijn zijn ontlasting.
Nouja, gevonden ...hij lag gewoon in de wc.... :shock:
Groetjes,Nicole
Mama van 4

What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
jolanda mv c/k/n

Bericht door jolanda mv c/k/n »

Die pilletjes werken gelukkig goed. Wij hadden drie weken geleden allemaal wormen op Enya na. Het komt vaker voor dan je denkt.
Suuz

Bericht door Suuz »

ja dat heb je als je kids in de zandbak spelen :P

hahahah vies is het wel, maar gewoonlijker dan je zou denken. iig veel succes ermee.
Plaats reactie