Niet slapen!!! *eindelijk wel*

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Niet slapen!!! *eindelijk wel*

Bericht door Charlotte »

AAAAAAAA, J0chem wil niet slapen vandaag. Nog heel even en ik wordt maf. Het zal wel goed komen vandaag, maar ik heb m nu wéér op bed gelegd en de babyfoon slaat alleen maar uit. Ipv dat hij gaat slapen gaat ie op zijn buik liggen en mamamamama brabbelen, kan ik m weer omdraaien en mag ik gelijk niet meer weg... Erg handig en doe ik dus niet. Jullie begrijpen dit vast allemaal wel, t is vast een fase. Zal in de vakantie wel anders worden, gaat ie ook ander eten eten en hebben we ook een ander slaapritme, met z'n 3en in de caravan. Maar nu zit ik er even mee. Nou zo maar een kopje thee zetten, boekje erbij en kijken wat er komen gaat en me niet te druk maken. Als ie na mijn afspraak vanmiddag nog niet rustig is doen we m in de draagdoek en gaan we een stukje lopen, is vast goed voor allebei (als het droog is)))
klaagmodus uit. dank voor het lezen.
Laatst gewijzigd door Charlotte op di aug 09, 2011 6:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
Nanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2684
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:38 am

Bericht door Nanda »

Hey Charlotte herkenbaar hoor! hier soms ook zo'n dag!
heeft hij nu al geslapen? of ben je lekker met hem aan het wandelen?
succes ermee!
Trotse mama van J en T
Marielle

Bericht door Marielle »

Heel herkenbaar, hier was het vandaag ook prut met slapen. Vanmorgen alleen 20 minuten aan de borst, zo moe, zo moe. Vanmiddag zat ze ook al weer rechtop in bed aan het spelen met haar knuffels. Heel lief, maar niet heel handig. Een paar keer bij haar geweest, slokje borst en nu ligt ze als een braaf meisje lekker te slapen. Gelukkig maar. Doet ons beiden goed.
Hoe is het nu bij jullie?
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12726
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

sprongetje? :lol:

wel een gezellig sprongetje hoor, al dat gemamamama :)
heb je het nou al op film? :razz:
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Bericht door Ana »

ze kunnen ZO lief doen en dan nog kan het je ZO frustreren.... niks aan zo'n dag!
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Bericht door Charlotte »

Sprongetje, daar had ik nog niet aan gedacht. Geslapen heeft ie nog niet en we gaan zo even een stukje lopen. Gezellig is ie wel en spelen spelen spelen. Gemamamamama heb ik nog steeds niet opmde film, elke keer als ik aankom metvdat ding houd ie wijzenlijk zijn mond..... Nee dat is niet grappig. :( Ach we blijven het proberen. Ben wel blij dat ik (natuurlijk) niet de enige ben. Zo nu even in de draagdoek lopen en dan optijd naar bed. Voor mij en Jochem :lol: :lol: :lol:
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
SuzanneV
J&J SANTORINI
Berichten: 1448
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:08 pm

Bericht door SuzanneV »

Géén fijne dagen zijn dat! Brrrr.. Maar je bent er bijna doorheen. Nog even en het is lekker avondbedtijd!
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Bericht door Charlotte »

Het is nu eindelijk rustig en het lijkt erop dat ie slaapt. Het was even mopperen maar we gaan een goede nachtrust tegemoet (hoop ik).
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
J0p1e
J&J SANTORINI
Berichten: 2739
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:09 pm

Bericht door J0p1e »

Ik hoop het ook voor je dat je een goede nachtrust krijgt! Slecht slapen overdag was hier meestal garantie voor ook slecht slapen 's nachts. ](*,)
J0p1e, mama van Fl00r (18-01-2006) en W@lt (07-01-2008)
Plaats reactie