einde van een periode

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marijke
J&J SANTORINI
Berichten: 1723
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:02 pm

einde van een periode

Bericht door Marijke »

Ik vermoed dat er zo langzamerhand een einde is gekomen aan de bv-periode. Ik vind het heel bijzonder dat Kr ij n in elk geval ruim twee jaar bv heeft gekregen, maar waarschijnlijk is het nu wel zo'n beetje afgelopen.

Hij kan heel goed zonder, want hij is natuurlijk al heel vaak enkele dagen (of langer) zonder mij geweest. En ik kan me trouwens ook niet heugen wanneer ik voor het laatst gekolfd heb. Nu is hij bijna 2 weken op vakantie geweest met de papa's, en zelfs toen wij in het weekend kwamen heeft hij niet om de borst gevraagd. Eenmaal thuis de eerste dagen ook niet. Vanmorgen voor het eerst wel, maar toen heeft hij maar heel kort gedronken. Na een paar seconde riep hij "Bah, zand" :shock: en toen was hij klaar. (Hoezo, zand???) Toen wij vervolgens zeiden dat hij het vast niet meer lekker vond, keek hij me serieus aan en zei "borst drinken wel lekker!" :D

Ondanks dat, denk ik dat het nu wel zo´n beetje klaar is. En ik vind dat wel prima. Sterker nog: als hij er niet zelf om vraagt, bied ik het ook niet meer aan. Maar pfff... het is wel het einde van een bijzondere periode zeg. (En dan heb ik het nog aardig weten te rekken. Bij J anna was het na een maand of 13 klaar. Ik had nooit gedacht de 2 jaar nu te halen.)
Marijke mv J anna (juni 2006) en Kr ij n (mei 2009)
Suuz

Bericht door Suuz »

wat goed dat je ruim 2 jaar heb gevoed.. Misschien nog een foto maken?
Gebruikersavatar
Nancy
J&J MAURITIUS
Berichten: 5775
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Bericht door Nancy »

Gek he? Hier is nu ook het einde in zicht. Steeds vaker dat er dagen zijn dat er niet wordt gedronken. En dat voor zo'n borstverslaafd kind als Yara. Alhoewel.....afgelopen zaterdag in de V&D was ze mij het liefst besprongen om nog even te drinken (not!, dat laat ik echt niet meer toe, ze is bijna 3)
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12726
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

Einde van de BV periode is altijd dubbel. Zeker op deze manier. Het is goed zo, maar het is wel het afsluiten van een speciale periode. Mooi dat je zo lang hebt mogen voeden. probeer nog een foto te maken :)
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Marielle

Bericht door Marielle »

Dat is een bijzondere afsluiting van een mooie (en lange) periode.
En wat Suuz zegt, wellicht nog een foto maken?
Ves

Bericht door Ves »

Het klinkt alsof jullie er beide langzaam naar toe gegroeid zijn om het af te sluiten. Geniet samen nog van de laatste bijzondere momenten. Knap gedaan!
Mamarielle
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:16 pm

Bericht door Mamarielle »

iets afsluiten is niet altijd makkelijk, zeker niet zo'n mooie, bijzondere periode! Ik herken heel goed dat dat best een dubbel gevoel is. Maar wat mooi dat hij zolang bij je heeft mogen drinken! Ik vind het zelf altijd ook wel heel mooi dat het op zo'n manier dan stopt, dat Krijn er zelf niet meer om vraagt. En inderdaad heb je nog een foto gemaakt?
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Bericht door mAmArianne »

Ja, dat is inderdaad afsluiten van een bijzondere periode.
Fijn als het zo gemoedelijk kan gaan, dat geeft een fijn gevoel.
Hier is het einde ook in zicht, Mer(e heeft er wel wat moeite mee en daarom ik ook, maar toch... het is ook wel goed zo.
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Plaats reactie