Bv, eisprong.. geen tsr SPOED

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Suuz

Bv, eisprong.. geen tsr SPOED

Bericht door Suuz »

Nou het is weer raak hoor.. ik heb een eisprong op dit moment en de bv staat weer droog. Geen tsr te bekennen... zucht..

Echt alle dingen al geprobeerd die ik normaal doe.. Zoals mijn andere borst een goede massage geven als ze aan de andere kant drinkt.
Op mijn bed liggen zoals ik snachts voed...
Steeds om en om laten aanhappen.. Maar echt geen tsr, normaal kan ik na 30 min nogmaals 1 hebben.. (clusteren) want dat doet ze nog regelmatig.

Zo lastig, iemand nog tips? Ik geloof dat ik die spray niet meer in huis heb.. en is hij er wel.. dan over datum.. Toch proberen?
Suuz

Bericht door Suuz »

ze is gelukkig toch gaan slapen.. .poeh..
Suuz

Bericht door Suuz »

grr toch weer niet
annelinda

Bericht door annelinda »

Ik heb geen tips voor je. Ik hoop alleen dat het snel weer wat bij trekt!
Sterkte vanavond en vannacht...
ddaantje

Bericht door ddaantje »

ik zou zeker oxytocin (zo was het toch?) gebruiken.

hoever is ie over de datum? paar dagen of paar maanden? in geval van dagen wel deze gebruiken in geval van maanden uiteraard niet
Suuz

Bericht door Suuz »

euh. .maanden is hij al open...

Net weer geprobeerd te voeden.. kwam wel wat voeding, maar echt weer minimaal..

Ze slaapt gelukkig wel nu. En elke maand is dit weer, alleen lijkt het steeds erger te worden..
Straks door veel voeden weer overproductie.
Gebruikersavatar
Annet
J&J MAURITIUS
Berichten: 4934
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:02 pm

Bericht door Annet »

evt via apothekersdienst regelen?
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

inderdaad zorgen dat je altijd die spray in huis hebt

Wel balen zeg, dat je er zo'n last van hebt.
Gebruikersavatar
Suus
J&J SANTORINI
Berichten: 2282
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:55 am

Bericht door Suus »

Glaasje water geven? En uitleggen dat mama op dit moment niet meer melk heeft maar dat ze morgen weer mag? Ik herken je probleem, merk het zelf heel goed tijdens menstruatie en in de periodes dat ik de nuvaring gebruik (als E thuis is).

Misschien vloeken in de kerk, hoor. Maar je dochter is 15 mnd oud. Het is vervelend, zeker. Maar niet noodzakelijk voor haar om een volledige voeding te krijgen. Of is er een medische/ andere reden dat het belangrijk is dat ze nog een volle voeding krijgt (weinig vast voedsel bijv)? Het is niet fijn maar het is wat het is. En de overproduktie die je elke maand hebt door het extra aanleggen helpen ook niet echt mee aan fijn voeden. Misschien duurt het even, voordat paige accepteert dat ze soms gewoon niet méér melk heeft, maar het zou ook verlichting kunnen geven om geen kunst en vliegwerk te hoeven doen elke maand.
Mama van F¡nne (dec '05), Yrs@ (feb '08 ) en R¡vk@ (nov '09)
Stoergeboortekaartje.nl
Suuz

Bericht door Suuz »

Er is idd een extra reden.. :) haar trage groei ondanks goed eten van vast voedsel. Maar verder kan ik wel vinden in jou reactie, ze drinkt nog veelste vaak..
Mag van mij best minder, ze heeft echter de cal. Nodig.

Ze heeft idd geacpteerd dan het "op" was.
Plaats reactie