Luuk verveelt zich nu Sven weer naar school gaat

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Saskia

Luuk verveelt zich nu Sven weer naar school gaat

Bericht door Saskia »

Die twee spelen ontzettend veel met (en naast) elkaar. Nu Sven weer naar school gaat komt Luuk niet tot spelen.
Ik betrek hem veel in dingen die ik thuis doe (samen de afwasmachine uitpakken, hij doet dan het bestek in de la, samen was ophangen, hij geeft de knijpers aan) maar daar ben ik op een gegeven moment ook wel kaar mee.
Maar dan is het zeuren om de tv....
We gaan nu even een boodschapje doen, dat breekt de ochtend ook wel.

Iemand tips? Herkenning?
Gebruikersavatar
juudje
J&J SANTORINI
Berichten: 2739
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:59 am

Bericht door juudje »

Ja ik herken het wel. Tom en Lola spelen ook graag met elkaar. Nu tom weer naar school is moet lola ook weer wennen. Ze helpt wat mee en mag dan af en toe ook wat tv kijken.
Toen het net vakantie was moesten ze er ook aan wennen dat ze bij elkaar waren de hele dag en na 2 weken was het hier rustig en werd er gespeeld. Ik ga er maar vanuit dat ze net zo iets nodig heeft om te wennen aan het alleen zijn. Verder gewoon maar af en toe een beetje mee spelen en af en toe een buurkindje opzoeken voor haar.
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Bericht door Pauwtje »

Ja, herkenning, geen tips, sorry. Gistermiddag was het ook duidelijk dat die 2 elkaar gemist hebben, het was dikke pret! En nu loopt Daniel weer een beetje met zn ziel onder zn arm.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Bericht door mAmArianne »

Ah dat vind ik ook best sneu dat hij z´n grote broer zo mist, maar ook héél lief!

Mer(e is gisterochtend naar peutergym geweest en vanochtend voor het eerst psz, dus die heeft ook lekker haar eigen dingetje (weer).

Misschien samen wat knutselen of lekker naar buiten? Broodjes mee en tussendemiddag in een nabijgelegen speeltuin lunchen?
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Gebruikersavatar
Ineke
J&J MAURITIUS
Berichten: 4732
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:00 am

Bericht door Ineke »

Herkenning!
Hier zijn de scholen nog niet begonnen, maar Jelle is gisteren gaan logeren. Vanmorgen nog voor het ontbijt stond Femke op de mat bij de deur: 'Jejje nou nog niet tejug?'
En hij komt pas vrijdag.

Aan de andere kant is het ook wel weer lekker om echt exclusieve Femke tijd te hebben.
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
Plaats reactie