Dit ga ik dus niet meer doen!

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

Dit ga ik dus niet meer doen!

Bericht door Annemarie »

Een taart maken waarbij ik zelf niet enthousiast kan worden over de uitvoering en het resultaat :? . De ontvanger is er vast blij mee, maar ik vond het gewoon niet leuk om te doen.

Op verzoek gevult met aangevette slagroom.

Afbeelding

Afbeelding

Het bekleden was wel super goed gelukt (vind ik dan :wink: ) en dat moest ook wel want ik wilde geen sierrand gebruiken.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Betje
J&J HAWAII
Berichten: 6796
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:38 am

Bericht door Betje »

Het is een stoer taartje geworden, maar het is inderdaad ook niet dat het plezier er vanaf spat. Ach, weer een wijze les geleerd.
Ik weet trouwens de ballen van taarten, maar dat verloop in kleur vind ik mooi gedaan.
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik heb de taart voor een collega gemaakt, ze geeft hem aan haar man, haar ook even foto's gemaild (ze komt hem vanmiddag ophalen), en dit is haar reactie;

Nou, ik ben perplex. Het is een leuke en vrolijke taart geworden. Hij ziet er heel mooi uit.

Dat zit dus gelukkig wel goed :D .
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5608
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Bericht door JasmijnLinde »

Hij zal ook niet mijn smaak zijn maar hij is echt wel mooi gemaakt.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
otje
J&J TEXEL
Berichten: 422
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht door otje »

Ik denk dat m'n man hem prachtig vind :wink: Ik vind hem ook goed gelukt en superstrak hoor, petje af, dat doe ik je niet na!
It's simple, but somehow letting go's the hardest part
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11888
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Bericht door Angelique »

Ik zie niet waarom het niet leuk zou zijn?
:crazy:
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Angelique schreef:Ik zie niet waarom het niet leuk zou zijn?
Gaat niet om PSV hoor, maar gewoon het gebrek aan vrouwelijke elementen :wink: .
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14158
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Bericht door jikke »

niet mijn smaak maar ik vind hem wel leuk. leuk detail vind ik de voetbal bubbels.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Chabeli

Bericht door Chabeli »

ik vind 'm wel mooi geworden!
Gebruikersavatar
Betje
J&J HAWAII
Berichten: 6796
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:38 am

Bericht door Betje »

Annemarie schreef:
Angelique schreef:Ik zie niet waarom het niet leuk zou zijn?
Gaat niet om PSV hoor, maar gewoon het gebrek aan vrouwelijke elementen :wink: .
Juist, wij willen bloemetjes, hartjes en heel veel roze :D
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Bericht door Mare »

hihi ik vind hem wel leuk. dat psv niet maar wel de kleuren die zo in elkaar overlopen en dat ie zo lekker strak is!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Marian
J&J TEXEL
Berichten: 594
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:20 pm

Bericht door Marian »

Ik vind 'm ook mooi. Maar het werkt inderdaad niet fijn als je een taart maakt die je niet voor jezelf zou maken.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Gebruikersavatar
diane76
J&J SANTORINI
Berichten: 3369
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 10:47 am

Bericht door diane76 »

Ondanks dat je het zelf niets vindt, vind ik de taart wel goed gelukt! Hij is strak, het gemarmerde is schitterend. Het thema spreekt mij ook minder aan, maar de voetbaltaarten die ik heb gemaakt, daar was ik wel blij mee. Misschien het gebruik van het plaatje?

ik weet het niet, ik begrijp je gevoel van 'zo, zo' wel. Soms heb je er zoeen tussen zitten. Jammer.
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11888
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Bericht door Angelique »

Annemarie schreef:
Angelique schreef:Ik zie niet waarom het niet leuk zou zijn?
Gaat niet om PSV hoor, maar gewoon het gebrek aan vrouwelijke elementen :wink: .
Owh. Dus je doet ook geen pokemontaarten enzo :?:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:crazy:
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12037
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Hihi, hoewel hij prachtig geworden is, kan ik het me wel voorstellen. Ik had het laatst ook, toen wilde ik een kaart maken voor mijn neefje. Maar dat is helemaal niet leuk, want dan kun je dus geen lintjes en gehaakte bloemetjes en stempels gebruiken. Saaaaai.
Geen opdrachten voor mannen meer dus, Annemarie?
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Moet deze week nog een mannentaartje (hoe ziet het met de derde n Esther?) maken, dus ik geef het nog een kans.

Pokemon lijkt me nog wel leuk Angelique, maar n.a.v. deze taart ga ik wel goed na denken over de opdrachten, 't is een hobby en moet daarom vind ik wel leuk blijven.
Gebruikersavatar
Mon
J&J SANTORINI
Berichten: 1282
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:47 pm

Bericht door Mon »

En toch vind ik het wel een echte mannen taart. Hij is wat stoerder, robuuster, harder.

En hij is idd superstrak. De kleuren zijn geweldig mooi in elkaar overlopend en de ballen/bellen zijn ontzettend leuk.

Ik vind em geslaagd hoor, maar ik snap je gevoel wel. Jij moet lekker aan de lentetaarten he :)
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
inkie68

Bericht door inkie68 »

Annemarie schreef:Moet deze week nog een mannentaartje (hoe ziet het met de derde n Esther?) maken, dus ik geef het nog een kans.

Pokemon lijkt me nog wel leuk Angelique, maar n.a.v. deze taart ga ik wel goed na denken over de opdrachten, 't is een hobby en moet daarom vind ik wel leuk blijven.
de regel als het meervoud met een n is dan is het mannentaart.
pannenkoeken ( pan -pannen)
konijnenhok (konijn- konijnen)

groentesoep (groentes of groenten) zonder n
fotolijst ( foto's)
appelstroop (appel-appels)
aardappelsalade (aardappel- aardappels)
champigonnesoep ( champigon- champigons)

de uitzonderingen:
koniginnedag reden er is maar 1 koningin
maneschijn reden de aarde heeft maar 1 maan
zonnestraal reden de aarde heeft maar 1 zon

hiermee wordt dus specifiek verwezen naar onze koningin, onze maan, onze zon.

verder de taart is prachtig ookal is het niet zo als jij het zou maken voor jezelf.
je hebt wel iemand heel blij gemaakt, misschien kan je er dan meer blij van worden?

ik geef zelf bijvoorbeeld liever een kadootje waar ik een ander heel blij mee maak, dan dat ik een kadootje geef dat ik zelf veel leuker vind om te geven en de ontvanger het niet leuk vind.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

inkie68 schreef:ik geef zelf bijvoorbeeld liever een kadootje waar ik een ander heel blij mee maak, dan dat ik een kadootje geef dat ik zelf veel leuker vind om te geven en de ontvanger het niet leuk vind.
Ik ook, maar een kadootje kopen is zo klaar. Mijn een taart ben je uren en uren bezig en ik vond dat gewoon niet zo leuk. Ook al wist ik dat de ontvanger er blij mee zou zijn.

En bedankt voor je uitleg over wel/geen n.
inkie68

Bericht door inkie68 »

ik snap het wel.

natuurlijk is een taart maken veel leuker als er een deel van jezelf in kan stoppen.

ach je hebt er van geleerd dat je dit minder leuk vindt en dan kun je daar wel richting aan geven bij volgende opdrachten.

en toch blijft het een hele mooie taart.
Plaats reactie