@drus: dat hebben we wel geprobeerd met die zetpillen, maar dan gaat hij gewoon 5 minuten later poepen. zo is eigenlijk de hele verpakking zetpillen in de luier beland (niet op een dag uiteraard)
David krijgt geen nachtvoedingen meer, water wil hij 's nachts niet. Hij laat zich nu gewoon niet troosten door Papa. Als ik aan de andere kant lig dan klimt hij gewoon over Papa heen om bij mij te komen.
Als hij een eigen bed krijgt dan gaan wij dat wel eerst proberen dat Papa gaat troosten, maar ik heb eigenlijk weinig hoop.
@Ineke: Ik snap ook niet dat ik het volhoud

Maar ik zie het zo dat ik geen andere keuze heb.
De strijd dat hij in zijn eigen bed moet slapen is op zich weer "gewonnen" Hij lag vannacht de hele nacht in zijn eigen bed. Maar hij wordt echt zo vaak wakker en wil dan drinken of in mijn armen liggen. Ik ben dus de hele nacht met hem aan het discussiëren. Ik wil nu nog een keer uitproberen hoe hij slaapt als hij geen middagdutje gedaan heeft, maar dat vind ik zo lastig omdat hij echt niet uit te houden is op sommige dagen. Dan is het wel lekker als hij weer even uitgerust is na de middag.