Aanmelden discussieforum

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Gebruikersavatar
Tiki
J&J SANTORINI
Berichten: 3081
Lid geworden op: di jul 27, 2010 4:51 pm

Aanmelden discussieforum

Bericht door Tiki »

Ik had op het oude forum toegang tot het discussieforum. Zou ik er terug op mogen?
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Gebruikersavatar
Rijntje
J&J SANTORINI
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:17 pm

Bericht door Rijntje »

Ik wil er ook wel weer terug op.
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Chabeli

Bericht door Chabeli »

ik zou me ook graag aanmelden. Op het oude forum was ik nog geen lid.
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12038
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Oké, ik wil het graag nog eens proberen op het discussieforum. En ik ben erg benieuwd naar het humordraadje!

Mag ik er weer op?
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS
Berichten: 5432
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:21 pm

Bericht door LauramvAnneenLisa »

Ik ook graag!
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
Gebruikersavatar
Tiki
J&J SANTORINI
Berichten: 3081
Lid geworden op: di jul 27, 2010 4:51 pm

Bericht door Tiki »

Wat is de reden waarom wij (nog) niet toegelaten zijn tot het discussieforum? Heeft dit te maken met het toelatingsbeleid of moet ik gewoon een beetje meer geduld hebben?
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5054
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Bericht door Hemmie »

Mg ik er ook weer op?
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Birthe

Bericht door Birthe »

Ik wil er graag ook weer op en zal dan actief zijn!
Gebruikersavatar
Tiki
J&J SANTORINI
Berichten: 3081
Lid geworden op: di jul 27, 2010 4:51 pm

Bericht door Tiki »

Ik zou echt graag terug mee discussiëren, maar aangezien mijn vraag al van een maand geleden dateert, is dit blijkbaar niet de goede manier om terug toegelaten te worden. Moet ik mijn vraag ergens anders plaatsen of aan iemand persoonlijk richten?
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Birthe

Bericht door Birthe »

Is er al iemand in dit draadje die al toegang gekregen heeft?
Jeanet

Bericht door Jeanet »

is er een toelating voor discussie forum???
ik zou me graag willen aanmelden.
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5054
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Bericht door Hemmie »

Is er wel een discussieforum?
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Chabeli

Bericht door Chabeli »

mamawanda schreef:
Birthe schreef:Is er al iemand in dit draadje die al toegang gekregen heeft?
volgens mij niet.
ik niet iig.
Birthe

Bericht door Birthe »

Hemmie schreef:Is er wel een discussieforum?
Jep, ik krijg het zeg maar wel in beeld, maar heb geen toegangsrechten.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

krijgen we bericht???of hoe gaat dit in zijn werk??
Gebruikersavatar
Nancy
J&J MAURITIUS
Berichten: 5772
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Bericht door Nancy »

Zeg, jullie zijn wel ongeduldig hoor. Laat ons nu gewoon lekker uitgebreid over jullie aanmelding dicusssieëren, het is een díscússíeforum, geen polletjesforum. Dus zo makkelijk is het niet om tot een eenduidig besluit te komen.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12038
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

yellowrose schreef:Ik ben er wel mee bezig geweest, maar krijg er geen zicht op wie er nu wel of niet op dit forum zitten in vergelijking met de lijst die we op het vorige J&J hadden.
Ik zat erop en nu niet meer.

En ben wel benieuwd naar de door mij aangedragen discussie over humor :P
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Birthe

Bericht door Birthe »

Esther schreef:
yellowrose schreef:Ik ben er wel mee bezig geweest, maar krijg er geen zicht op wie er nu wel of niet op dit forum zitten in vergelijking met de lijst die we op het vorige J&J hadden.
Ik zat erop en nu niet meer.
Ik ook.
MarionW

Bericht door MarionW »

Ik ook :P

We kunnen bijna een nieuw subforum beginnen ::wink:
Chabeli

Bericht door Chabeli »

ik zat er nog niet op, maar wil er nu wel graag op.
Gebruikersavatar
Tiki
J&J SANTORINI
Berichten: 3081
Lid geworden op: di jul 27, 2010 4:51 pm

Bericht door Tiki »

Ik zat er al op en wil er terug bij.
Laatst gewijzigd door Tiki op wo okt 13, 2010 8:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12038
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

MarionW schreef:Ik ook :P

We kunnen bijna een nieuw subforum beginnen ::wink:
Ja, laten we in dit draadje een stevige discussie beginnen!
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Emmy

Bericht door Emmy »

Ja, ik wil er ook weer bij!
Birthe

Bericht door Birthe »

En, en, en??? :D
Jeanet

Bericht door Jeanet »

mogen we dan weten hoe lang het discusseren over de nieuwe leden doorgaans duurt???
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11893
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Bericht door Angelique »

Esther schreef: En ben wel benieuwd naar de door mij aangedragen discussie over humor :P

maar waarom niet meer dan?
Had je toch zo in de aanmeld sticky kunnen doen?

Ik verbaas me er ook zo over dat bepaalde mensen die op anders meelazen ineens gewoon niets meer lieten horen en sommigen konden er idd niet meer op. Maar dan denk ik ook van tja, zelf even actie nemen...
:crazy:
Jeanet

Bericht door Jeanet »

Nancy schreef:Zeg, jullie zijn wel ongeduldig hoor. Laat ons nu gewoon lekker uitgebreid over jullie aanmelding dicusssieëren, het is een díscússíeforum, geen polletjesforum. Dus zo makkelijk is het niet om tot een eenduidig besluit te komen.
oh dat meen ik toch echt gelezen te hebben, vandaar dat ik ervanuit ging dat dat de procedure was.
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12038
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Angelique schreef:
Esther schreef: En ben wel benieuwd naar de door mij aangedragen discussie over humor :P

maar waarom niet meer dan?
Had je toch zo in de aanmeld sticky kunnen doen?
Vergeten...
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Jeanet

Bericht door Jeanet »

yellowrose schreef:
Jeanet schreef:mogen we dan weten hoe lang het discusseren over de nieuwe leden doorgaans duurt???
Er komt geen discussie over wie wel of niet wordt toegelaten. We hebben gewoon een grens gesteld van een maximaal aantal deelnemers en ik ben nu aan het inventariseren wie van de deelnemers er nog actief zijn en wie niet, zodat ik nieuwe mensen toe kan laten.

paar vraagjes:
Is het maximum behaald dan??
Is er al zicht op de leden lijst??
Is er een wachtlijst??
Hoe groot is die??
Birthe

Bericht door Birthe »

Hoe staat het met de inventarisatie? :D
Jeanet

Bericht door Jeanet »

het is meer dan een maand verder....heeft een aanmelding voor dit subforum wel zin???
Corryna

Bericht door Corryna »

Dag allemaal,
er is een wisseling van de wacht geweest. Marina heeft zich teruggetrokken als moderator en ik heb mij aangeboden om het samen met Trudie voort te zetten. We hebben een lijst ingediend bij het hoofdforumbeheer met daarop inactieve deelnemers. We verwachten op korte termijn weer nieuwe deelnemers toe te kunnen laten.

Wie ingeschreven was en door inactiviteit wordt uitgeschreven, kan zich gewoon weer aanmelden. Toelating gebeurt op volgorde van aanmelding.
Gebruikersavatar
Rijntje
J&J SANTORINI
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:17 pm

Bericht door Rijntje »

Ik wil graag mijn aanmelding van 23 augustus (!) intrekken. Ik vind het maar een vreemde gang van zaken. Om eerlijk te zijn begrijp ik er zelfs helemaal niets van. Nou ja... laat maar.
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Corryna

Bericht door Corryna »

Rijntje schreef:Ik wil graag mijn aanmelding van 23 augustus (!) intrekken. Ik vind het maar een vreemde gang van zaken. Om eerlijk te zijn begrijp ik er zelfs helemaal niets van. Nou ja... laat maar.
Je mag je natuurlijk altijd terugtrekken. Je reactie begrijp ik alleen niet... Want wat vind je vreemd?
MarionW

Bericht door MarionW »

Waarom het zo lang moet duren misschien? Ik was op het oude forum lid van het discussieforum, heb hier nu al een aantal keren aangegeven dat ik er graag weer bij zou willen maar tot nu toe kan ik er nog steeds niet bij. En meerderen met mij geloof ik. Zo krijg je wel flink wat inactieve leden ::|
Gebruikersavatar
Rijntje
J&J SANTORINI
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:17 pm

Bericht door Rijntje »

MarionW schreef:Waarom het zo lang moet duren misschien? Ik was op het oude forum lid van het discussieforum, heb hier nu al een aantal keren aangegeven dat ik er graag weer bij zou willen maar tot nu toe kan ik er nog steeds niet bij. En meerderen met mij geloof ik. Zo krijg je wel flink wat inactieve leden ::|
ja precies dat. ik begrijp gewoon niet zo goed waarom ik er niet terug op kan, de enige reden dat ik er niet op zit nu, is omdat we van forum gewisseld zijn en ik daarna niet toegelaten ben op het discussieforum (ja, ik was vergeten dat even te melden, dat ik daar al op zat, maar ik was toen op vakantie en heb me via mobiel internet geregistreerd; op 23 augustus heb ik me toen alsnog aangemeld).

Ben ik dan een NIEUWE deelnemer, die straks op volgorde van aanmelding toegelaten kan worden (en telt mijn aanmelding uit dit draadje dan, of loopt er ergens anders nog een aanmeldingsdraadje, of moeten we allemaal weer opnieuw in de rij...)?
Of geldt je bericht helemaal niet voor mij en wacht ik eigenlijk nog steeds op dat ik er "gewoon" weer terug op kan.
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Corryna

Bericht door Corryna »

Even aanvullend bij wat Trudie heeft opgemerkt: willen degenen die onbedoeld buitengesloten zijn geweest dit melden? Als je er al op zat, dan mag je er nu natuurlijk ook op. Wij zullen dit melden bij FB J&J.

Ik zal een lijstje maken van degenen die zich hebben aangemeld. Deze zal ik hier ook publiceren. Wie zich terug wil trekken, moet dat dan even melden.

Voor mij is dit de start in de nieuwe taak als moderator van dit forumdeel. Ik hoop dat het voor velen van jullie een start kan zijn op het discussieforum. We maken het zo snel mogelijk voor elkaar.
MarionW

Bericht door MarionW »

Ik wil er wel graag weer bij dus :P
Gebruikersavatar
Rijntje
J&J SANTORINI
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:17 pm

Bericht door Rijntje »

yellowrose schreef:Als je al op het oude J&J op discussie kon, dan zou je er nu ook op moeten kunnen. Dat ligt niet aan ons, dat ligt aan FB die haar best heeft gedaan om iedereen weer op de fora toe te laten waar zij voorheen kwamen. Dit is blijkbaar niet bij iedereen gelukt.
Heb je bij FB toen aangegeven dat je ook weer op discussie terug wil?
Ja, in dit draadje, op 23 augustus.
We hopen binnenkort de aanmeldingsproblemen op te kunnen lossen, maar moderators kunnen zelf geen mensen toelaten. Daarin zijn we dus ook afhankelijk van FB. Dit is voor niemand een baan, dus we zijn allemaal afhankelijk van elkaar en de tijd die we hebben. Als daar geen begrip voor kan zijn dan is het helaas pindakaas. Daar kan ik namelijk niks aan veranderen en anderen waarschijnlijk ook niet.
Daar heb ik zeker wel begrip voor. Dan heb je mij verkeerd begrepen.
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Birthe

Bericht door Birthe »

Ik had dus al toegang op de oude format en wil dat nu graag weer.
Plaats reactie