Berichten sturen

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4080
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

Berichten sturen

Bericht door Eeffie »

Hello ladies,
Ik heb problemen met berichten sturen. Tenminste, ze blijven hangen in de 'verzenden' box.
Ik heb maar 11% berichten in mijn inbox, en in de andere boxen samen maar 10%, dus het kan niet zijn dat mijn pb-box te vol is.
Weet iemand of er een storing o.i.d. is?
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: Berichten sturen

Bericht door Pauline »

als ze in de bak verzonden berichten staan dan zijn ze verstuurd en gelezen door de ander. Als ze in postvak uit staan zijn ze nog niet gelezen door degene waar je het heen stuurde.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4080
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

Re: Berichten sturen

Bericht door Eeffie »

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

:oops:
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: Berichten sturen

Bericht door Pauline »

Eeffie schreef:ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

:oops:
hihi
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Plaats reactie