Nog een slaapvraag

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
annelinda

Nog een slaapvraag

Bericht door annelinda »

Anne slaap met enige regelmaat bij ons in bed. (lees min 5 keer per week)
Opzich voor nu helemaal geen probleem, als ze 's nachts wakker word en huilt, dan haal ik haar en ze kruipt tegen me aan en gaat slapen.
Maar hebben jullie dat echt moeten afleren/stimuleren/oefenen. Of ging het vanzelf?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat als ze 4 is dat ze nog bij ons slaapt. (we hebben nog even)
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Nog een slaapvraag

Bericht door Mare »

Met 25 maanden zijn wij pas begonnen met trainen. Wij hebben een peuterbed op Davids kamer gezet en zijn begonnen met de middagslaapjes in zijn eigen bed. Dat was geen probleem. Na een week begonnen wij de avond in zijn eigen bed. Nu komt hij nog steeds 's nachts bij ons in bed omdat ik te moe ben om hem in zijn eigen bed te troosten. Zo werd ik vannacht wakker met David in mijn armen, maar kan mij niet herinneren dat hij naar onze kamer kwam.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar het gaat op welke leeftijd dan ook waarschijnlijk wel even wat moeten kosten.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Kristel
J&J SANTORINI
Berichten: 1439
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:18 pm

Re: Nog een slaapvraag

Bericht door Kristel »

Tosca komt 's nachts ook nog bij ons liggen. Wij hebben hier geen probleem mee en maken er geen probleem van. Ik ga ervan uit dat ze in d'r eigen bed verder slaapt als ze eraan toe is. En of dat voor d'r vierde is of niet, maakt me niet uit. Ik laat graag de keuze aan haar.
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
wennetje

Re: Nog een slaapvraag

Bericht door wennetje »

Even de andere kant: lijkt me heerlijk :-) Joris heeft nooit graag bij mij geslapen, alleen als hij niet lekker is. Hij knuffelt graag hoor maar slapen doet hij het liefst in zijn eigen bed. Vanmorgen weer even in slaap gevallen bij me, wilde wel met me mee omdat hij een beetje ziek is en ik vind dat toch wel erg genieten (dat slapen dan, niet dat ziek zijn).
Plaats reactie