Hoezo klimgeit?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Hoezo klimgeit?

Bericht door wilmama »

Vanmiddag was ik aan het stofzuigen en ineens zie ik M arijn in de Ikea kinderstoel zitten met A ernaast. :?: :?:

Hoe hadden ze dat voor elkaar gekregen ik schrok me rot.

Even later is hij er weer ingeklommen. Toen ik A vroeg hoe hij dat had gedaan zei ze dat hij op een stoeltje ging staan en zo op het blad klom.

Goed ik hou nu steeds in de gaten waar de stoeltjes zijn. Pff enge acties hoor.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Suuz

Re: Hoezo klimgeit?

Bericht door Suuz »

hihihi.. hier iemand die het voor elkaar krijgt om in de box te klimmen, eruit gaat niet.. Gelukkig is dat een wat veiliger plaats..
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Re: Hoezo klimgeit?

Bericht door Eve71ne »

Zo zijn de stoeltjes bij ons dus verbannen. Dat heeft overigens maar een heel tijdelijks effect gehad. Tegenwoordig sleept ze gewoon een stoel van de eettafel naar de gang om daar iets van de kast te pakken :wink:
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Vermanen

Re: Hoezo klimgeit?

Bericht door Vermanen »

Ondernemend dat ze zijn die kleine onderdeurtjes!
Deborah
J&J SANTORINI
Berichten: 1830
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:07 pm

Re: Hoezo klimgeit?

Bericht door Deborah »

Hier wordt ook regelmatig met een stoeltje gesleept. Op de meest vreemde plaatsen kan ik haar dan weg vissen. Je moet echt ogen en oren in je achterhoofd hebben. Gelukkig heb ik de box nog staan. Als ze het me te gortig maakt gaat ze gerust daar even een uurtje in spelen.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
mama van b en c

Re: Hoezo klimgeit?

Bericht door mama van b en c »

oh ja hier ook zo een die klimt gewoon via de keukenstoel op tafel en zo in de kinderstoel...
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Hoezo klimgeit?

Bericht door wilmama »

Ik heb sinds afgelopen weekend geen box meer omdat de kerstboom er "veilig" boven op staat.

De kinderstoel staat hier helemaal vrij in de kamer als er niet gegeten wordt. Ik ben zo bang dat hij omkiepert met stoel en al en idd ogen en oren in achterhoofd zou heel makkelijk zijn.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
annelinda

Re: Hoezo klimgeit?

Bericht door annelinda »

Hier ook zo'n kleine klimgeit.
Die gebruikt de triptrapstoel om op de eetkamertafel te komen! Daar ligt natuurlijk veel intersants!
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Re: Hoezo klimgeit?

Bericht door vuurvonk »

ow zo herkenbaar!hier klimt er 1 op het aanrecht om iets uit de boven keukenkastjes te kunnen pakken :roll: met de woorden ik moet even uitzoeken :shock:
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Appendix
J&J SANTORINI
Berichten: 3514
Lid geworden op: za jul 31, 2010 2:42 pm

Re: Hoezo klimgeit?

Bericht door Appendix »

vuurvonk schreef: ik moet even uitzoeken
:-D :-D

Hier ook een. Hij klimt zonder stoeltje in z'n kinderstoel. Hij trekt zich aan het blad omhoog, gaat er overheen liggen en klimt dan in z'n stoel. We hebben het twee keer bekeken terwijl we ernaast stonden, maar het ziet er erg stevig uit. Hij mag dus z'n gang gaan. De nieuwigheid is er nu wel af en dan vindt hij het toch gemakkelijker om erin getild te worden. ;-)

@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
Plaats reactie