Hoe kom ik aan piepschuim?

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mon
J&J SANTORINI
Berichten: 1282
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:47 pm

Hoe kom ik aan piepschuim?

Bericht door Mon »

Ik ben nog steeds aan het zoeken naar een goede mogelijkheid om de cakepops neer te zetten. Ik heb ze nu in een potje met zand. Niet een geweldige optie.
Ik denk toch dat piepschuim de beste methode is. Ik wil het dan zo snijden dat het perfect in de potjes past. Kan ik die altijd weer gebruiken, ideaal voor traktaties. Maar hoe kom ik aan piepschuim?
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Gebruikersavatar
ysje
J&J HAWAII
Berichten: 6164
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:18 pm

Re: Hoe kom ik aan piepschuim?

Bericht door ysje »

Een nieuwe tv kopen en de verpakking bewaren ;-)
Ik heb twee dozen vol piepschuim op zolder die nog weg moeten, maar ja daar heb jij niets aan.
Yvonne mama van $joerd (20 jaar)
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8097
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: Hoe kom ik aan piepschuim?

Bericht door channiemam »

Oase is nog makkelijker. In een doosje. Evt wat zand onder voor wat zwaarte en wat alu folie eroverheen voor de mooiigheid.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Annemarie

Re: Hoe kom ik aan piepschuim?

Bericht door Annemarie »

Je hebt van die cakepopmakers. Ik dacht echt wie koopt dat nu, je kunt toch net zo makkelijk die balletjes draaien, maar er zit wel een heel handig ding bij om de cakepops in te zetten, dat leek mij de enige meerwaarde :wink: .

Ik zou zelf mijn schoonvader vragen in een dik stuk hout gaatjes te boren en deze dan een mooi kleurtje geven.

Of je koopt de C van Cakepop (of de letter van de jarige);
https://www.praxis.nl/webwinkel/piepschuim_letters
Miem

Re: Hoe kom ik aan piepschuim?

Bericht door Miem »

Ik weet dat je platen piepschuim kunt krijgen bij de bouwmarkt, dus wellicht iemand vragen die aan het bouwen/verbouwen is?

Een blokje hout in een leuke kleur met gaatjes is ook een goede manier denk ik. Oase lijkt me niet handig, dat is niet zo stevig en als je meerdere keren moet prikken dan blijft het niet meer staan, steekschuim (dat grijze dat je droog gebruikt) werkt dan beter denk ik.

Ik zou trouwens vierkante bakjes nemen, lijkt me handiger? (ook met opbergen enzo)
Gebruikersavatar
Hanneke
J&J SANTORINI
Berichten: 2548
Lid geworden op: ma aug 02, 2010 2:28 pm

Re: Hoe kom ik aan piepschuim?

Bericht door Hanneke »

cakedummies zijn toch van piepschuim? Kun je bij de meeste taartenwebshops kopen!
Pipoos heeft ook veel piepschuim in allerlei vormen.
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
Gebruikersavatar
diane76
J&J SANTORINI
Berichten: 3369
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 10:47 am

Re: Hoe kom ik aan piepschuim?

Bericht door diane76 »

Ik heb voor €7,- platen gehaald bij de karwei. Super handig, dan kun je ook steeds een nieuw stuk pakken...
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Plaats reactie