ik zou zoo graag willen dat:

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Dragoste

ik zou zoo graag willen dat:

Bericht door Dragoste »

Lars ook door de week een fastoenlijke middagslaap deed!
Dan kan ik ook eens wat doen! Want die meneer houdt me zo bezig als hij wakker is!
Nu prutteld hij ook weer na een half uurtje slaap. Ik hou me zo stil mogelijk... hopen dat hij toch verder slaapt!
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: ik zou zoo graag willen dat:

Bericht door Charlotte »

OOO herkenbaar. De middagslaapjes van J ochem zijn hier af en toe ook een ramp. gewoon nog even volhouden, ik denk en hoop met je mee. (die van mij ligt net op bed dus het is bij mij nu even afwachten)
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: ik zou zoo graag willen dat:

Bericht door Ana »

jaaa herkenbaar! ik zit nu te wachten, de 45 minuten zijn nu zo ongeveer om, gaat ze nog een keer 45 minuten of wordt ze wakker?
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
Ineke
J&J MAURITIUS
Berichten: 4704
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:00 am

Re: ik zou zoo graag willen dat:

Bericht door Ineke »

Pfff, houd op. Femke gaat sinds twee weken naar de PSZ en vindt zichzelf te groot om nog 's middags te slapen. Met als gevolg dat ze vanmiddag op de fiets in slaap viel toen ik Jelle van school ging halen. Dat is twee (!!!) minuten fietsen.
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
mama van b en c

Re: ik zou zoo graag willen dat:

Bericht door mama van b en c »

Oja B. deed dat ook rond die leeftijd. Vreselijk! Ik was ook nog eens zwanger van C. en wilde zoooo graag ook zelf even liggen.

C. heeft het gelukkig niet. Die maak ik elke dag na 2 uur wakker omdat hij anders 's avonds gaat liggen donderen.
lotte

Re: ik zou zoo graag willen dat:

Bericht door lotte »

Heel erg herkenbaar. Julian deed altijd alleen maar hazenslaapjes en dan kon ik er zó van balen als hij dan na een half uurtje weer chagrijnig wakker was en het vertikte om nog even te slapen. Vaak maar twee keer een half uurtje per dag.
Bij Elise is het omgekeerd. Ze slaapt meestal wel goed, maar dan vind ik het juist niet handig, omdat ik dan toch Juul thuis wakker heb en dan twee uur lang verplicht thuis moet blijven.
Wat mij betreft mogen haar slaapjes er best uit.
mireia

Re: ik zou zoo graag willen dat:

Bericht door mireia »

zou het aan de leeftijd liggen? ook hier zijn de middagslaapjes steeds korter..vaak nog maar ruim een uur-1,5 uur...ipv 2,5-3 uur...en kan de tijd idd goed gebruiken voor mijn werk :) ach ja...niks aan te doen....
liesluc

Re: ik zou zoo graag willen dat:

Bericht door liesluc »

Rond deze leeftijd sliep Rebecca al helemaal niet meer.
Leah slaapt max een uur en dan is ze ook weer van de partij.
Neem dan Lucas, hij sliep meer dan dat hij wakker was.
Waar dat nou aan ligt...............
Plaats reactie