Trots op mijn bijna 3 jarige

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door Gerrie »

Vandaag op kraambezoek geweest bij een naamgenootje van Hanna.
2 km heen, 2 km terug en Mirjam heeft ZELF gefietst (zonder zijwielen). Op de terugweg wel wat moe, dus een stuk geduwd, maar.................................................................... deze mama is trots op d'r kleine meid.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
LiesbethN

Re: Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door LiesbethN »

Wow! Wat een dapper klein meisje! En stoer dat jij het zelf ook aandurfde!
Gebruikersavatar
mama talla
J&J HAWAII
Berichten: 6218
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:26 pm

Re: Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door mama talla »

Zo, dat is zeker heel erg knap!

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (30), Danielle (28 ), Nickson (26), Orland (24) en Melvin (22)
Oma van een kleinzoon (juni 2023)
Vermanen

Re: Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door Vermanen »

wow wat goed!
Dat zie ik mijn bijna 4 jarige nog niet doen.
Die is tegenwoordig fan van de skelter :lol:
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door Mare »

Wow wat een prestatie!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
marije1977
J&J SANTORINI
Berichten: 2765
Lid geworden op: do jul 29, 2010 1:19 pm

Re: Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door marije1977 »

Uit jouw berichtje begrijp ik dat dat de eerste keer is. Dan vind ik het heel knap. Laurens fietst al vanaf zijn vierde overal mee naar toe. Wekelijks twee dagen 4 km heen en 4 km terug naar het kdv om Neline op te halen. Op een gegeven moment rekende ik 's avonds uit dat hij in totaal 12 km had gefietst. Van huis naar het ziekenhuis, van het ziekenhuis naar de apotheek, van de apotheek naar het kdv om Neline op te halen en dan weer door naar huis. Ik moest dan ook wel stukjes duwen, maar hij deed dat gewoon. Nu gaat hij heel vaak mee op de fiets naar zwemles, dat is denk ik 3 km heen en 3 km terug. Ik merk nu Neline ook zo oud is, dat dat best bijzonder is. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik met Neline zo ver zou fietsen. Die slingert nog alle kanten uit en als ze gefietst heeft zegt ze heel trots dat ze niet tegen de auto's is aangereden die dag :oops: .
Marije

Laurens (17 maart 2006) en Neline (1 december 2007)
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door Gerrie »

marije1977 schreef:Uit jouw berichtje begrijp ik dat dat de eerste keer is. Dan vind ik het heel knap. Laurens fietst al vanaf zijn vierde overal mee naar toe. Wekelijks twee dagen 4 km heen en 4 km terug naar het kdv om Neline op te halen. Op een gegeven moment rekende ik 's avonds uit dat hij in totaal 12 km had gefietst. Van huis naar het ziekenhuis, van het ziekenhuis naar de apotheek, van de apotheek naar het kdv om Neline op te halen en dan weer door naar huis. Ik moest dan ook wel stukjes duwen, maar hij deed dat gewoon. Nu gaat hij heel vaak mee op de fiets naar zwemles, dat is denk ik 3 km heen en 3 km terug. Ik merk nu Neline ook zo oud is, dat dat best bijzonder is. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik met Neline zo ver zou fietsen. Die slingert nog alle kanten uit en als ze gefietst heeft zegt ze heel trots dat ze niet tegen de auto's is aangereden die dag :oops: .
Wauw, Laurens fietst inderdaad heel wat af.
Esther heeft ook behoorlijk wat energie en kan ook wel lekker doorfietsen.
Mirjam fietst al een tijdje redelijk los, maar ik had me eigenlijk nog niet met haar op de weg gewaagd. Nu maar een poging gedaan, niet teveel drukke wegen, zelfs een heel stuk vrijliggend fietspad, dus leek me (en dat bleek) een haalbare optie.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
mamsie

Re: Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door mamsie »

Heel knap!!! Echt heel knap!
Onze bijna 3 jarige (morgen!) kan zelfs nog niet fietsen...hahaha.
Ze heeft een loopfiets en daar scheurt ze wel mee rond, maar hoe ze met pedalen om moet gaan dat lukt haar echt niet. Ze wil het ook niet echt proberen.
Renske fietste met haar net 2 wel echt op een fietsje met trappers. Overigens fietste zij met 5 jaar zonder zijwielen en sindsien ook pas grotere afstanden.
Gebruikersavatar
mamaSterre&Sep
J&J TEXEL
Berichten: 796
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:48 pm

Re: Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door mamaSterre&Sep »

Knap hoor! Ook van jou dat je het aandurft!
Wij hebben vorige week 10 km gefietst, vond ik ook een hele prestatie maar S ep fietst ook al een hele tijd.
Ik heb een hele tijd gezegd dat S ep pas op de weg mocht fietsen als hij 4 was het gaat nu heel goed maar alleen met 2 fietsende kindjes vind ik nog wel een uitdaging!
Groet D 00rtje, trotse mama van S terr€ 25-05-2006 & S €p 19-02-2008
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door JasmijnLinde »

Zo! Dat is echt heel knap! Jasmijn is ruim 5 jaar oud en fietst nog steeds niet zonder zijwieltjes. Linde heeft zelfs nog nooit echt gefietst, ook niet op een driewieler. Lukt nog niet.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door Gerrie »

mamaSterre&Sep schreef:Knap hoor! Ook van jou dat je het aandurft!
Wij hebben vorige week 10 km gefietst, vond ik ook een hele prestatie maar S ep fietst ook al een hele tijd.
Ik heb een hele tijd gezegd dat S ep pas op de weg mocht fietsen als hij 4 was het gaat nu heel goed maar alleen met 2 fietsende kindjes vind ik nog wel een uitdaging!
Ik fiets al dagelijks naar school met 2 kids, Esther naast mij en Hanna achter mij, regelmatig een vriendje of vriendinnetje mee, al naar gelang hoe goed die fiets, die fiets of bij Hanna aan de binnenkant of bij mij en dan fietst Esther bij Hanna aan de binnenkant. Dus fietsen met meerder kids was niet meer de uitdaging.
Nu Mirjam dus naast mij en Hanna en Esther achter me, op sommige stukken mochten ze voor (hard trappen een dijkje op ed). Ze zijn verbaal goed te sturen.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Ves

Re: Trots op mijn bijna 3 jarige

Bericht door Ves »

Wat knap zeg! Ik zie het V incent nog niet doen over een half jaar ofzo.
Plaats reactie