bakugan, wortel, appel

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14178
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

bakugan, wortel, appel

Bericht door jikke »

Afbeelding
Afbeelding
Sebastiaan's bakugan taart. verder nog wortel taart waar femke de wortels voor heeft gemaakt, appeltaart, kwarktaart en nog een grote met blauwe ringen (vergeten foto te maken) dus dat moet genoeg zijn voor het feest morgen en de straatbarbecue

iemand een goede tip om de letters recht en in vorm op de taart te krijgen? nu gewoon marsepijn gebruikt ging een stuk lastiger dan fondant met tylose

zo ziet een bakugan kaart eruit
http://bakugannl.upperdeck-internationa ... cards.html
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14178
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: bakugan, wortel, appel

Bericht door jikke »

artcoco schreef:Leuk geworden, vooral die Bakugan. Heb je nog foto's van het figuurtje? Bleef hij nu goed staan? Knap gemaakt hoor!
ik heb geen aparte foto van het figuurtje gemaakt. ik had zijn vleugels nog extra gesteund met een sateprikkers en de nek ipv omhoog rond op zijn lijf laten steunen.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Anja

Bericht door Anja »

Leuk!

En het ziet er jammie uit.
Imke

Bericht door Imke »

ze zijn leuk, ik vnd vooral die worteltjes geestig!
Mieke

Bericht door Mieke »

Erg leuk!
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13316
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Bericht door Gootje »

Leuk! Maar eh, deze meisjesmoeder vraagt zich af wie Bakugan is... vast iets van die ene serie waar ze niet naar kijken, waarvan ik de naam even kwijt ben, lekker vaag he!
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Hanne

Bericht door Hanne »

heel leuk allemaal. is die bakugan soms drago? hier een jongensmoeder die er alles van weet. knap dat je je aan een bakugan hebt gewaagd en dat ie zo goed is geworden.
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14178
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Bericht door jikke »

Hanne schreef:heel leuk allemaal. is die bakugan soms drago? hier een jongensmoeder die er alles van weet. knap dat je je aan een bakugan hebt gewaagd en dat ie zo goed is geworden.
ik denk dat het appolonir is. Maar alle credits gaan naar sebastiaan. Na zijn vraag om een 3D bakugan en mijn antwoord dat ik dat niet kon zei hij dat hij het dan wel zelf ging maken. dus dat heeft hij gedaan. Het boetseer werk hebben we een paar weken geleden gedaan. en vrijdag middag het uitrol werk (oke dat heeft mama gedaan) maar kleur kaart, vorm van de ster en de bakugan zijn van hem.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Hanne

Bericht door Hanne »

echt heel knap van hem.
erg he, dat wij die namen van die beesten ook nog eens weten :twisted:
Gebruikersavatar
debby
J&J SANTORINI
Berichten: 3674
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:36 pm

Bericht door debby »

mooi zeg!
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Plaats reactie