malletjes

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Hanne

malletjes

Bericht door Hanne »

Heeft er hier iemand al eens zelf een mal gemaakt. Leander heeft nu weer verzonnen dat hij een Legotaart wil. Het is al een Mariotaart, een Garfieldtaart en een wilde dieren taart geweest. Maar nu heeft ie dus een Legotaart verzonnen. Dat vind ik zelf heel erg leuk. Ik heb net bij de taartzaak bij ons in de buurt navraag gedaan. Zij hebben geen mallen voor legoblokjes en -figuurtjes (ik weet wel waar ik die kan bestellen), maar wel spul waar je dus zelf mallen mee kan maken. Volgens die man een piece of cake. Maar is dat ook echt zo? Heeft iemand ervaring?
Annemarie

Re: malletjes

Bericht door Annemarie »

Even kort, de pauze is om :wink: ;
http://www.sillicreations.nl/
Hanne

Re: malletjes

Bericht door Hanne »

ja dat is het spul Annemarie, bedankt. Heb jij er wel eens mee gewerkt of iemand anders hier? Zo ja, is het makkelijk?
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4322
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Re: malletjes

Bericht door Thommy »

Ik heb een mal voor legoblokjes en een mannetje...wacht ga een foto voor je maken.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4322
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Re: malletjes

Bericht door Thommy »

Is dit wat je zoekt?
Bijlagen
foto.JPG
foto.JPG (116.64 KiB) 2316 keer bekeken
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Annemarie

Re: malletjes

Bericht door Annemarie »

Ik heb nooit zelf malletjes gemaakt. Je kunt ook malletjes van fondant maken;
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... ?id=151476
Deborah
J&J SANTORINI
Berichten: 1830
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:07 pm

Re: malletjes

Bericht door Deborah »

Hanne schreef:ja dat is het spul Annemarie, bedankt. Heb jij er wel eens mee gewerkt of iemand anders hier? Zo ja, is het makkelijk?
Heb het spul hier liggen. En het werkt heel gemakkelijk. Ik was wat te ongeduldig, maar uiteindelijk was het malletje dus gelukt. Heb inderdaad een lego blokje gebruikt voor de mal. Dat was het eerste waar ik aan dacht om te maken :D Van een kleine portie kun je veel maken hoor.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Hanne

Re: malletjes

Bericht door Hanne »

die blokjes in de mal zijn leuk, maar die poppetjes zijn niet de legopoppetjes zoals ze er uitzien in de jongenssetjes. Ik heb nu een ijsblokjesmal voor legopoppetjes. die is perfect zo te zien.
voor die blokjes weet ik het nog niet of ik zelf een mal maak of een kant en klare koop.
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12042
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: malletjes

Bericht door Esther »

De mal van Anke lijkt meer op Duplo dan Lego.
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4322
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Re: malletjes

Bericht door Thommy »

Esther schreef:De mal van Anke lijkt meer op Duplo dan Lego.
Op de foto misschien wel, maar als je ze gemaakt hebt niet!
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Plaats reactie