16 korte broeken

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

16 korte broeken

Bericht door Pauline »

Ik ging net even naar sjoerd zijn korte broeken kijken. Charlotte had aangegeven dat ze nog op zoek was naar korte broeken. Dus ik dacht er een paar door te schuiven. Nou helaas voor jochem, ze passen allemaal. Sjoerd heeft echt waar, 16 korte broeken :-o
Natuurlijk zou ik er wel een paar kunnen doorschuiven, maar die zouden jochem nou nog echt te groot zijn.

Nou moet ik zeggen dat hij ook zo enorm veel shirts heeft. Lange broeken wat minder maar dat heb ik weer een beetje aangevuld. Ik denk dat hij iets van 7 lange broeken heeft. Maarten heeft veel minder kleding. Eigenlijk te weinig. Ik ga binnenkort dus maar even shoppen met maarten.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: 16 korte broeken

Bericht door Charlotte »

Dat is wel veel zeg. Jammer dat we nog even geduld moeten hebben :wink: komt vast goed. Gelukkig heb ik er vorige week nog een paar gescoord :D
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5054
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: 16 korte broeken

Bericht door Hemmie »

Hahaha, zoveel hebben de kinderen hier er niet eens. En die lopen nu al een paar weken in de korte broek, en hebben waarschijnlijk tot eind oktober geen lange broek nodig. Ik hoop maar dat jullie een mooie zomer krijgen :wink:
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Gebruikersavatar
mamaSterre&Sep
J&J TEXEL
Berichten: 796
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:48 pm

Re: 16 korte broeken

Bericht door mamaSterre&Sep »

S ep heeft 4 kleine neefjes waar alle kleding naartoe gaat, maar korte broeken gaan gewoon erg lang mee.
3/4 broeken kunnen een jaar later nog prima door als korte broek.
Maar ik koop dan wel weer bij omdat ik het leuk vind.

Maar laatst schreef je toch dag je jongens weinig schelen qua maat, kan M aarten niet wat broeken aan?
Groet D 00rtje, trotse mama van S terr€ 25-05-2006 & S €p 19-02-2008
mama van b en c

Re: 16 korte broeken

Bericht door mama van b en c »

Zo heb ik de kast van B. laatst eens uitgemest en hij had maar liefst 25 lange broeken! Ik heb de beste er uit gezocht en de rest wordt doorgeschoven.
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: 16 korte broeken

Bericht door Mare »

:shock: David heeft juist geen enkele korte broek. Ja twee van een zachte stof voor thuis. Wij moeten dus nodig shoppen.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
nance74
J&J SANTORINI
Berichten: 2968
Lid geworden op: di jul 27, 2010 3:32 pm

Re: 16 korte broeken

Bericht door nance74 »

16 ga ik er niet halen voor M icah denk ik. Maar we komen een heel eind in de buurt volgens mij. Veel gekregen van een vriendin. Maar ik moet ze nog even uitzoeken want dat zijn veel maten door elkaar.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Hanne

Re: 16 korte broeken

Bericht door Hanne »

Alle korte broeken voor de zomer moeten nog gekocht worden. die van vorig jaar zijn te klein.
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: 16 korte broeken

Bericht door Pauline »

Hanne schreef:Alle korte broeken voor de zomer moeten nog gekocht worden. die van vorig jaar zijn te klein.
Het grootste gedeelte is ook afkomstig uit maarten zijn kast. Die heeft nu bijna niets meer.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Gebruikersavatar
niekje
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:16 am

Re: 16 korte broeken

Bericht door niekje »

Denk dat Jasper ook wel aan zoveel broeken komt, heb nu een selectie gemaakt en een deel klaar liggen om weg te doen, hij heeft nu als het mooi weer is soms nog broekjes maat 86 aan, zijn dan gewoon leuke 3kwart broeken hihi, hij past qua broeken alles nog van vorig jaar, dus scheelt weer shoppen ....

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Gebruikersavatar
Petra
J&J SANTORINI
Berichten: 2315
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:13 pm

Re: 16 korte broeken

Bericht door Petra »

Charlotte, ik heb nog niet echt goed naar de korte broeken van Jesse gekeken. Maar als je wilt kan ik nog wel even kijken. Van mijn zusje kreeg ik ook weer wat doorgeschoven. Dus hier ligt wel wat in de kast....
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Hanne

Re: 16 korte broeken

Bericht door Hanne »

Pauline schreef:
Hanne schreef:Alle korte broeken voor de zomer moeten nog gekocht worden. die van vorig jaar zijn te klein.
Het grootste gedeelte is ook afkomstig uit maarten zijn kast. Die heeft nu bijna niets meer.
ik heb dus pech: Espen heeft van de zomer maat 86/92; Leander had dat in het winterseizoen. Dus helaas geen broer op broer overdracht hier.
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Re: 16 korte broeken

Bericht door Kimmie »

dan kan je iig vooruit deze zomer!! haha

16 haar ik niet hoor voor P uck... ze komt de zomer wel door denk ;)
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Plaats reactie