Eindelijk geduld voor de tv

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
maartje12
J&J SANTORINI
Berichten: 2882
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Eindelijk geduld voor de tv

Bericht door maartje12 »

Ik had nooit gedacht dat ik hier zo blij mee zou zijn, want als goede en verantwoorde moeder moet je tv kijken toch niet willen stimuleren :wink: , maar mijn Victortje van bijna 3 heeft EINDELIJK ontdekt dat tv kijken leuk is. Eerder bleef hij nog geen 2 minuten zitten en dan was hij het alweer zat.

Aangezien ik niet echt goed in mijn vel zit door de op hol geslagen schildklier, heb ik zo'n behoefte aan af en toe even rust. En die heb je niet als er alsmaar een jongetje om je heen en aan je been hangt en in je oor kwebbelt.

Kortom, ik ben blij!
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
HeleenW

Re: Eindelijk geduld voor de tv

Bericht door HeleenW »

Heerlijk voor jou en ook heerlijk voor V!
Als je wat leuke en leerzame dingen opzoekt hoef je je minder schuldig te voelen!

Maar de keuze uit twee 'kwade' is toch makkelijk gemaakt? Jij even je rust, hij even rustig en daarna allebei wat meer energie voor elkaar!

FIjn dat hij nu ziet dat het leuk is!!
Annemarie

Re: Eindelijk geduld voor de tv

Bericht door Annemarie »

O er dus hoop, Linde kan het nog niet, Thijs kon het al lang op deze leeftijd.
Gebruikersavatar
Ann1gje
J&J SANTORINI
Berichten: 1010
Lid geworden op: vr aug 06, 2010 9:21 pm

Re: Eindelijk geduld voor de tv

Bericht door Ann1gje »

Oh heerlijk he! Hier Is Fedde sinds kort ook eindelijk fan van de tv.... Zo af en toe moet t kunnen hoor haha, ff chillen voor de tv ;-)
Ann, mama van B (2006) en en F (2008)
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2828
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: Eindelijk geduld voor de tv

Bericht door Laris76 »

Heerlijk toch? En als je zelf wat uit kunt zoeken, bijvoorbeeld via uitzending gemist (dan wel op pc/laptop/tablet) kun je ook nog een beetje sturen in wat ze kijken en missen ze de reclames. Mijn moeder zette vroeger een lp op als ze wat rust wilde of moest koken want wij hadden geen tv. Het principe is hetzelfde.

Hier zijn ze helemaal fan van youtube filmpjes van brandweerauto's. Daar moet je wel bij blijven want ze klikken of toetsen zo een wat minder verantwoord filmpje aan :oops:

Succes verzekerd is hier ook: www.wepboek.nl
Misschien ook de moeite waard om te proberen voor je?
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
mama van b en c

Re: Eindelijk geduld voor de tv

Bericht door mama van b en c »

Hier ligt er nou ook 1 te chillen voor de tv hoor, maar die hoort eigenlijk al bij 4-12 jaar. Maar hier ligt hij wel boven, ik kom niet tot rust met dat getetter.
Ves

Re: Eindelijk geduld voor de tv

Bericht door Ves »

Hier met vlagen (meestal als hij moet poepen 8) ), maar het is heerlijk, eventjes rust.
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Eindelijk geduld voor de tv

Bericht door Chantal »

Lekker af en toe even rust. Ik vind het een prima oppas hoor :lol:
Chris blijft echt zitten, maakt niet uit wat er op tv is en hoe lang het duurt.
Femke loopt wel weg als ze het niet zo leuk vind en gaat dan zitten kleuren of zo.
Mark zijn koppie draait ook altijd richting tv als ie aanstaat... (hij drinkt zelfs de fles beter als ie tv kijkt :oops: )
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gebruikersavatar
petra1969
J&J HAWAII
Berichten: 6776
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 1:00 pm

Re: Eindelijk geduld voor de tv

Bericht door petra1969 »

Waarom niet? Dan hebben jullie beiden even rust. De tv kan Cay (nog niet) niet boeien. Hij roept af en toe phineas en ferb maar kijken doet hij niet.
Mama van Evelien (35), Jojanneke (32), Sandrina (31), Sarah (18), Elise (17) en Cay (14)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
edevries

Re: Eindelijk geduld voor de tv

Bericht door edevries »

Niet schuldig voelen !
Het kan echt ook leerzaam zijn.
Ik merk dat ik -nu bij mijn 2e zwangerschap- ook rust meer aan rust toe ben.
Ik zet mijn zoontje dan achter de ipad.
Wat ie het leukst vind om naar te kijken zijn oudhollandse kinderliedjes, die hij hardop aan het meezingen is.
En we hebben een soort educatief spel van nijntje erop.
Dat is toch prima.
Plaats reactie