Als je kind slaapt....

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Charlotte
J&J SANTORINI

Als je kind slaapt....

Bericht door Charlotte »

Wat doe jullie dan?? Jochem slaapt tussen de middag zo'n 1,5 à 2 uur.
Ik ga eerst zelf lunchen, lees onder tussen een boek en kom even bij. Daarna ga ik eten voorbereiden of even achter de naaimachine zitten of dingen uitzoeken achter de pc of iets geluidsloos in het huishouden boven. Meestal is ie al wakker voordat ik dat allemaal heb kunnen doen of voordat ik er uberhaubt aan ben begonnen, maar dat terzijde. Wat doen jullie allemaal als je kind(eren) slapen.????
Charlotte, J (3,5) en H (1)
AstridJordi
J&J SANTORINI

Re: Als je kind slaapt....

Bericht door AstridJordi »

Even op Jip kijken, facebook e.d., wat huishoudelijke dingen, boek lezen, haken en vaak ook wel even een klein tukje op de bank.
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)
LindaJager
J&J MALEDIVEN

Bericht door LindaJager »

Wat ik altijd deed was: het warm eten voorbereiden. Stofzuigen en evt dweilen en dan neerploffen en iets voor mezelf doen. Zodoende had ik na het slapen weer alle tijd voor mijn kinderen én had ik geen kind over de vloer tijdens het zuigen ::D .
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Laris76
J&J SANTORINI

Bericht door Laris76 »

eigenlijk zou ik nu zelf een dutje moeten doen, maar ik zit weer te internetten...
Wel al lekker languit in bed :D

Als ik niet te moe ben, dan doe ik nog wat huishoudelijke dingen en altijd even wat voor mijzelf.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Gelukkig jullie doen niets anders dan dat ik doe :D. Soms voel ik me wel eens schuldig als ik iets niet doe als J ochem slaapt, want dat is toch het makkelijkst. Maar ik ben er ook achter dat als ik wel iets voor mezelf of niets doe ik er vrolijker en gezelliger van word. De rest komt later wel weer...
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Miep
J&J TEXEL

Bericht door Miep »

Heerlijk die tijd voor jezelf. Geniet ervan. Vandaag slapen de kindjes tegelijkertijd (dat gebeurt niet altijd). Ik heb zelf ook een dutje gedaan, ik heb wat gehaakt en nu ben ik aan het internetten.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
SuzanneV
J&J SANTORINI

Bericht door SuzanneV »

Nog altijd doe ik waar mogelijk tegelijk met Robin een middagdutje. Heerlijk!
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
annelinda

Bericht door annelinda »

Wat een herkenning zeg! Hier ook eten voorbereiden, schoonmaken, internetten en wat handwerken.
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

zelf ook even slapen, maar met 2 kinderen gaat dat wat minder makkelijk. Al zet ik Maarten wel eens pedagogisch onverantwoord achter de computer, Ipad of TV en ga dan lekker even slapen (als sjoerd nog slaapt, want dat is ook steeds minder vaak ;) )

Erik is het vandaag gelukt om beide jongens op bed te krijgen (ja, ook Maarten) en hij heeft toen de grindvloer in de keuken gestoomreinigd. Oh ja en de was is ook gedaan, ik hoefde het alleen nog maar op te vouwen. (had ik al verteld dat ik een wereldvent heb ;) )
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
wennetje

Bericht door wennetje »

Mama-tijd!!!
Soms wordt dit gevuld met huishouden, de grote klussen waar ik geen peuter bij kan gebruiken, maar ik probeer toch van mijn 3 vrije dagen in een week er 1 middagdutje helemaal mijn tijd van te maken. Betekent: boek lezen of filmpje kijken.
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS

Bericht door LauramvAnneenLisa »

De laatste tijd probeer ik dan vooral iets met de 2 grote meiden te doen, liefts individueel. een spelletje, wat kntuselene, etc. Dat lukt sinds iris veel te weinig, en ik merk dat ze zich nu beter gedragen.
betekent wel dat opruimen in huis en mama-tijd er nu helemaal niet meer van komen.... zucht......
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

dan is Silke wakker. Meestal doe ik dan iets met Silke en ik doe iets voor mezelf.
Toen ze nog allebei sliepen deed ik zo veel mogelijk zelf een dutje.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Hermien
J&J SANTORINI

Bericht door Hermien »

Als het enigszins kan ga ik ook slapen....
Het leven is momenteel behoorlijk intensief en 5 van de 7 avonden werk ik dus op tijd naar bed gaan is er niet bij...
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Plaats reactie