Bijna los...

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12726
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bijna los...

Bericht door Pauline »

Sjoerd wilde net zonder zijwieltjes fietsen. Voor het eerst. En je gelooft het niet, maar hij fiets er bijna zo mee weg. Ik hoef alleen mee te lopen voor zijn veiligheidsgevoel. Ik heb hem eigenlijk niet vast. Morgen gaan we weer proberen en dan zal ik proberen een filmpje te maken.

Ik ben verbaasd, hij is net 3 jaar. :shock:

Die loopfiets werpt wel zijn vruchten af. :)
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: Bijna los...

Bericht door Charlotte »

Hey Sjoerd, het mag best wat minder snel hoor. Zo zijn we wel heel snel door onze kleine mannetjes heen :shock: :shock: !!!!
oke Tante is trots :mrgreen: :mrgreen: !!!!!!!
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4153
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Bijna los...

Bericht door Gerrie »

Ja he, zo'n loopfiets doet echt wonderen.
Als ik ook kijk naar de verbaasde gezichten die ik krijg, met Mirjam naast me naar school fietsend, geweldig.

Ik raad ook echt iedereen in mijn omgeving een loopfiets aan als 2e verjaardag cadeau.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Ves

Re: Bijna los...

Bericht door Ves »

:shock: wat knap!!!
@ri

Re: Bijna los...

Bericht door @ri »

Zeg, die S joerd gaat wel hard zeg!! Vanmorgen met grote ogen je berichtje over wat hij 's ochtends allemaal doet, gelezen, en nu dit! wijs ventje!!
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Re: Bijna los...

Bericht door Pauwtje »

Wow, knap zeg!

Enne, hoe krijg je ze dan op een loopfiets? Dat hebben die 2 van mij echt altijd geweigerd. Nou ja, Yanick is de loopfiets leuk gaan vinden NADAT hij zonder zijwieltjes kon fietsen :mrgreen:
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Deborah
J&J SANTORINI
Berichten: 1830
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:07 pm

Re: Bijna los...

Bericht door Deborah »

Ja, stoer is dat he. R uben doet dat inderdaad ook sinds een paar weken. En die raced ook als een gek op zijn loopfiets. Ze hoeven dan alleen nog maar het principe van fietsen te leren en klaar. Oke, misschien iets meer verkeersinzicht :D
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Deborah
J&J SANTORINI
Berichten: 1830
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:07 pm

Re: Bijna los...

Bericht door Deborah »

Pauwtje schreef:Wow, knap zeg!

Enne, hoe krijg je ze dan op een loopfiets? Dat hebben die 2 van mij echt altijd geweigerd. Nou ja, Yanick is de loopfiets leuk gaan vinden NADAT hij zonder zijwieltjes kon fietsen :mrgreen:

Sommige kinderen hebben gewoon niets met fietsen denk ik. Heb vanmiddag een loopfietsje overgekocht van iemand. Haar zoon van 4 weigerde ook om erop te fietsen. Hij vertelde mij ook doodleuk dat hij dat ding maar eng vond. :D
Dochterlief stapt erop en rijdt weg.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Gebruikersavatar
debby
J&J SANTORINI
Berichten: 3674
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:36 pm

Re: Bijna los...

Bericht door debby »

Goed van m! Die loopfietsjes zijn echt goed, Luuc fietste ook al zo vroeg zonder zijwielen.
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12726
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: Bijna los...

Bericht door Pauline »

Pauwtje schreef:Wow, knap zeg!

Enne, hoe krijg je ze dan op een loopfiets? Dat hebben die 2 van mij echt altijd geweigerd. Nou ja, Yanick is de loopfiets leuk gaan vinden NADAT hij zonder zijwieltjes kon fietsen :mrgreen:
Ja, dat had Maarten ook. Sjoerd is aangestoken door zijn buurjongetje.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Plaats reactie