N.a.v. valpartij L een vraag

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
HeleenW

N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door HeleenW »

Levi is afgelopen donderdag gevallen van een glijbaantje. We waren bij een pannenkoekhuis en nog voor we gingen eten viel hij. (van zo'n 1,5m hoogte) Hij huilde heel hard.
Hij heeft niet meer gespeeld, heeft als een zielig vogeltje bij ons gezeten. Heeft een klein beetje poffertjes op, wel een ijsje. Met zijn arm deed hij bijna niets meer. jas aantrekken deed pijn enz. Die avond op tijd naar bed gedaan, maar hij werd 3 keer na een uur huilend wakker. Gaf geen erge pijn aan, maar hij slaapt eigenlijk altijd dus er zat iets niet lekker.
Vrijdag en zaterdag verliepen op zich prima. Je merkt wel dat hij zijn arm erg ontlast. Hij kan er wel mee bewegen en soms heel iets steunen maar hij gebruikt hem minimaal. Het is zijn linkerarm maar wij denken dat hij wel eens links zou kunnen worden en hij doet nu echt alles met rechts. Terwijl hij dus met een bezem veegt als een linkshandige, kleurt met links, voetbalt met links eigenlijk gewoon alles met links doet.
Shirt/trui aan en uit trekken is echt pijnlijk bij zijn elleboog.

Ik zit dus heel hard te twijfelen wat ik hiermee moet. Het is niets voor een kind om te doen alsof, dus hij heeft ergens last van. Maar is dit nu iets om de huisarts voor te bellen morgen? Het liefst doe ik het wel, maar ben te onzeker en wil eigenlijk niet voor niets gaan. Aan de buitenkant zie je niets trouwens.
Nicole
J&J SANTORINI
Berichten: 1698
Lid geworden op: do jul 29, 2010 5:43 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Nicole »

Niet twijfelen lieve meid, GAAN!

Met zo'n val is de kans groot dat er iets gebroken of gescheurd kanzijn.
Groetjes,Nicole
Mama van 4

What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
Gebruikersavatar
mama talla
J&J HAWAII
Berichten: 6219
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:26 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door mama talla »

Ik zou morgen idd de ha bellen. Liever een keer teveel gaan dan een keer te weinig toch?
Sterkte voor L!

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (30), Danielle (28 ), Nickson (26), Orland (24) en Melvin (22)
Oma van een kleinzoon (juni 2023)
HeleenW

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door HeleenW »

Nicole schreef:Niet twijfelen lieve meid, GAAN!

Met zo'n val is de kans groot dat er iets gebroken of gescheurd kanzijn.
nog een paar antwoorden die dit zeggen en ik ga. Manlief denkt dat het wel meevalt en bij J ooit ook een breukje gehad en daar zat echt een bobbel op, dus vandaar mijn twijfel...
Maar het is wel mijn kind he? En hij piept helemaal niet, hij ontlast het alleen heel erg!
Gebruikersavatar
Susan
J&J SANTORINI
Berichten: 2999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:21 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Susan »

Inderdaad niet twijfelen, artsen vinden het echt niet erg als achteraf blijkt dat er niets aan de hand is!
Je hoeft ook niet te wachten tot morgen hè, vandaag heeft er ook wel iemand dienst hoor.
Sterkte met je mannetje.
mama van Sam (08 juni 2006) & Norah (27 januari 2008)
Ves

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Ves »

Ik zou ook gaan! Hij ontlast zijn arm, heeft op bepaalde momenten pijn, is hard gevallen. Reden genoeg om er even naar te laten kijken lijkt mij.
caroline

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door caroline »

ik zou op zeker gaan,en gewoon gaan.
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Mare »

Ik zou denk ik zelfs vandaag nog gaan en anders zeker morgen. Als hij al zo lang zijn arm ontlast lijkt het mij veilig om er toch naar te laten kijken.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Ana »

better safe than sorry, zeggen ze toch! gaan!
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5718
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door kes »

Als ik het zo lees, is het een zondagsarmpje. Dan is er iets uit de kom in de elleboog. De ha kan het zo goedzetten en dan is de pijn bijna direct weg. Hij zal er nog wel even voorzichtig mee doen, maar het ergste leed is dan geleden. Een vd tweeling heeft dat een aantal keer gehad toen ze klein was.

Maar ik zou sowieso naar de ha-post gaan!
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Gebruikersavatar
debby
J&J SANTORINI
Berichten: 3674
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:36 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door debby »

ik zou gaan. luuc is ook gevallen vorig jaar, gaf geen pijn aan, had een twijgbreukje in zijn pols.
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Miranda »

Marit heeft dit ook een aantal keren gehad. Alle keren wel naar de HA geweest maar steeds bleek er niets aan de hand te zijn.
Ik voelde mij soms wel een zeur als ik weer eens bij de HA kwam, maar heb nooit spijt gehad dat ik er even naar heb laten kijken. Gewoon even bellen!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Charlotte »

Ik zou ook gaan!! En er is al wat tijd voorbij gegaan, dus ben je al geweest???
Charlotte, J (3,5) en H (1)
annelinda

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door annelinda »

Ik zou zeker er even naar alten kijken. Daar is de ha toch ook voor om dingen uit te sluiten. En als er niks aan de hand is geeft je dat gelijk ook weer een hoop rust.
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8103
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door channiemam »

Gaan, je weet het pas zeker als er een arts goed onderzoek naar heeft gedaan. Kinderen zijn daarin zeer moeilijk t beoordelen!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12726
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Pauline »

Heleen schrijft op facebook het volgende:
Voor hen die zich afvragen of ik met levi bij hap ben geweest, nog niet. Als het zo blijft ga ik mo naar eigen ha. kan nu niet op pc en plaatsen van berichten via mobiel lukt niet op jip!
Dan weten jullie dat.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Gebruikersavatar
m-v-Lara/Ilse
J&J SANTORINI
Berichten: 2144
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:14 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door m-v-Lara/Ilse »

Ik ben ook zo'n moeder die liever afwacht als naar de dokter gaat hoor. Dus ik begrijp het wel. Wat het ook kan zijn is een zondagsarmpje. Dat heeft Lara ook een keer gehad. Toen ben ik trouwens wel gelijk naar de dokter gegaan, maar het arme kind heeft uiteindelijk 3 dagen moeten wachten tot een arts de juiste diagnose stelde... grrrr.
Els, mama van L@ra (11 jaar) en I(se (9 jaar)
Hanne

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Hanne »

ik zou met een kind dat na een val duidelijk heeft aangegeven pijn te hebben door de arm te ontlasten, s nachts te huilen etc. zeker wel naar de huisarts gaan. succes morgen Heleen!
Gebruikersavatar
nikky
J&J SANTORINI
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 3:04 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door nikky »

Ja succes. Ik zou ook zeker gaan.
Mam van twee, een 15- en 13-jarige en zorgmama van tweeling van 11 jaar.
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Chantal »

morgen gaan hoor! even 'aanstellen' dat een arm wel heeeel veel pijn doet, dat kan.
maar dat houdt een kind geen 3 dagen vol. gewoon even naar laten kijken...
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gebruikersavatar
ysje
J&J HAWAII
Berichten: 6164
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:18 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door ysje »

Ik ga niet snel naar de huisarts, ook niet na een val.
Maar hoe jij het omschrijft zou ik zeker morgen de ha even laten kijken.
Yvonne mama van $joerd (20 jaar)
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Floor83 »

Ik zou ook zeker even bellen. En zij vind het ook echt niet erg hoor, en ik kan het weten! :wink:
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
wennetje

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door wennetje »

Zo kreeg ik een keer mijn nichtje te logeren. Was dag ervoor gevallen met haar fietsje, ontzag haar arm enorm. Heb haar die middag naar ouders gebracht met de mededeling dat ze echt een foto moesten laten maken. Conclusie: gebroken, armpje moest gezet worden en dat laatste moet wel binnen een bepaalde tijd.
Gebruikersavatar
mama talla
J&J HAWAII
Berichten: 6219
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:26 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door mama talla »

Heb je al gebeld?

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (30), Danielle (28 ), Nickson (26), Orland (24) en Melvin (22)
Oma van een kleinzoon (juni 2023)
HeleenW

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door HeleenW »

mama talla schreef:Heb je al gebeld?

Groetjes Jikke
Ik heb vanmorgen gelijk gebeld, mijn twijfel ook uitgesproken en ik mag om 15u bij de arts langskomen.

Pauline, bedankt voor het kopieren van fb bericht al hier op jip! Het is zo irritant dat ik via mijn mobiel niet kan plaatsen, en hoe dat komt snap ik nog altijd niet.

Verder iedereen bedankt voor de aanmoediging! Ik vind dat toch altijd wel zo moeilijk om te gaan en waarom? Het idee dat je voor niets komt.... (net alsof ze je dan voor gek uitschelden, wat ze totaal niet doen en ook niet zullen doen)
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Charlotte »

Je bent nu heen, dus ik duim. Ik heb de dokter duidelijk gemaakt, dat als ik bel ik niet voor jan met de korte achternaam bel. Dan maak ik me al zorgen en heb ik t al even aangekeken. Misschien handig om dat bij jou dokter ook duidelijk te maken? Ben je die zorgen alvast kwijt.
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
maartje12
J&J SANTORINI
Berichten: 2882
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door maartje12 »

Hoe was het, Heleen?
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Floor83 »

maartje12 schreef:Hoe was het, Heleen?
Ik ben ook benieuwd. Ik hoop dat het mee valt.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8103
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door channiemam »

Ik lees ook speciaal nog even om te kijken of er al nieuws is.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
HeleenW

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door HeleenW »

Jullie zijn wel lief hoor!
Wij hebben tijdelijk geen laptop meer (moet nog een nieuwe uitzoeken). Voor de pc moet ik dan naar zolder en dat is niet handig als de kinderen beneden aan het spelen zijn en dat ding helemaal aangezet moet worden enz.

Maar goed, L is door de arts bekeken, armpje naar boven naar beneden, trekken, duwen enz. Maar hij gaf nergens pijn aan. De huisarts zei; probeer maar 2 a 3 dagen paracetamol (volle dosis! en ik heb helemaal niets in huis dus moet morgen eerst maar even naar de winkel) om te kijken of het dan beter gaat. Het kan namelijk zijn dat het gekneust is.
Toen we thuis kwamen vroeg ik levi zijn gordel los te maken en toen zei hij: dat lut niet mama, dan doet mij armpje zeer....

Ik kijk het wel tot en met donderdag aan, eventueel trek ik vrijdag weer aan de bel. Het gekke is dat hij er dus ook echt wel mee speelt maar ook echt veel dingen ontziet hij zijn arm.
Nicole
J&J SANTORINI
Berichten: 1698
Lid geworden op: do jul 29, 2010 5:43 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Nicole »

HeleenW schreef:Jullie zijn wel lief hoor!
Wij hebben tijdelijk geen laptop meer (moet nog een nieuwe uitzoeken). Voor de pc moet ik dan naar zolder en dat is niet handig als de kinderen beneden aan het spelen zijn en dat ding helemaal aangezet moet worden enz.

Maar goed, L is door de arts bekeken, armpje naar boven naar beneden, trekken, duwen enz. Maar hij gaf nergens pijn aan. De huisarts zei; probeer maar 2 a 3 dagen paracetamol (volle dosis! en ik heb helemaal niets in huis dus moet morgen eerst maar even naar de winkel) om te kijken of het dan beter gaat. Het kan namelijk zijn dat het gekneust is.
Toen we thuis kwamen vroeg ik levi zijn gordel los te maken en toen zei hij: dat lut niet mama, dan doet mij armpje zeer....

Ik kijk het wel tot en met donderdag aan, eventueel trek ik vrijdag weer aan de bel. Het gekke is dat hij er dus ook echt wel mee speelt maar ook echt veel dingen ontziet hij zijn arm.

Goed dat je gegaan bent!
Ik zou bij twijfel écht om een foto vragen meid.
Groetjes,Nicole
Mama van 4

What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
HeleenW

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door HeleenW »

Nicole, ik denk dat ik inderdaad vrijdag wel doorgestuurd zou willen worden, mits het zichzelf niet verbeterd.
Maar nu eerst maar even naar de ha luisteren!
Alleen zou je zijn pijn dus juist onderdrukken door paracetamol te geven en zo gaat hij mogelijk dus over zijn grenzen heen.
(en ik ben niet zo'n paracetamol typje eigenlijk....)
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Charlotte »

Misschien hem zelf laten bepalen of hij paracetamol wil hebben of niet. (maar misschien is ie daar te klein voor, heb ik nog geen ervaring in) in ieder geval succes nog even.
Charlotte, J (3,5) en H (1)
HeleenW

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door HeleenW »

Charlotte schreef:Misschien hem zelf laten bepalen of hij paracetamol wil hebben of niet. (maar misschien is ie daar te klein voor, heb ik nog geen ervaring in) in ieder geval succes nog even.
Hij zegt dus nooit dat hij pijn heeft, dat is het gekke. Hij houdt zijn armpje alleen bij het rennen zo tegen zich aan dat het niet schud, als hij bijvoorbeeld 'krom' moet staan om billen af te vegen leunt hij op 1 arm, als hij in zijn bedje omhoog komt na het slapen dan rolt hij zich via zijn rechterzij (en niet gewoon omhoog met zijn linkerarmpje) en zo kan ik nog wel meer opnoemen.
Het lijkt dus niet pijn te doen, maar zijn lichaamstaal zegt wel dat het niet klopt! (en dus die gordel, toen zei hij wel dat het niet lukte omdat het pijn deed)
Gebruikersavatar
Ilse501
J&J HAWAII
Berichten: 8688
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:22 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Ilse501 »

Charlotte schreef:Misschien hem zelf laten bepalen of hij paracetamol wil hebben of niet. (maar misschien is ie daar te klein voor, heb ik nog geen ervaring in) in ieder geval succes nog even.
kan hij goed slapen met die arm? Zo niet, dan zou ik 's nachts geven. Verder ben ik ook geen mol-gever. Alleen als ze echt niet comfortabel zijn of even goed moet slapen. Ik ben het helemaal eens met forceren. Beterschap in ieder geval!
I l s e, mv B a s t i a a n (26-05-03), J o r i s (31-12-04) & P i e t e r (11-03-07)

Hoe dan ook, we redden het
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8103
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door channiemam »

Dan zou ik toch echt een foto willen. Niet bewegen is toch echt een alarm signaal en kinderen geven nu eenmaal slecht cq onbetrouwbaar pijn aan!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
wennetje

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door wennetje »

Ik zou ook om een foto vragen. Lichaamstaal zegt in deze wel erg veel. Als het ook maar een beetje zou meevallen zou hij het niet zo ontzien.

Paracetamol lekker voor de nacht geven, slaapt hij goed en dan kan hij grenzen niet overgaan. In deze zou ik ook terughoudend zijn (en ik geef altijd wel snel om te zorgen dat Joris goed blijft eten en slapen)
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2828
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Laris76 »

Als hij zijn armpje vasthoudt met hollen zou je misschien naar zijn sleutelbeen moeten laten kijken? Kweenie hoor, maar klinkt een beetje als een wielrennersblessure. Die houden bij een sleutelbeenbreuk ook altijd hun onderarm vast.
Maar goed, ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Ik vind tot vrijdag wachten ook best wel lang.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11895
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Angelique »

Ilse501 schreef:
Charlotte schreef:Misschien hem zelf laten bepalen of hij paracetamol wil hebben of niet. (maar misschien is ie daar te klein voor, heb ik nog geen ervaring in) in ieder geval succes nog even.
kan hij goed slapen met die arm? Zo niet, dan zou ik 's nachts geven. Verder ben ik ook geen mol-gever. Alleen als ze echt niet comfortabel zijn of even goed moet slapen.
Paracetamol schijnt wel het beste te werken als je een spiegel opbouwt, dus niet op het moment dat je wat voelt, maar continu wat geven.
:crazy:
Gebruikersavatar
nikky
J&J SANTORINI
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 3:04 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door nikky »

Ja goed dat je bent gegaan. Bij klachten wel aan de bel blijven trekken hoor. En beterschap!
Mam van twee, een 15- en 13-jarige en zorgmama van tweeling van 11 jaar.
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14175
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door jikke »

HeleenW schreef:Nicole, ik denk dat ik inderdaad vrijdag wel doorgestuurd zou willen worden, mits het zichzelf niet verbeterd.
Maar nu eerst maar even naar de ha luisteren!
Alleen zou je zijn pijn dus juist onderdrukken door paracetamol te geven en zo gaat hij mogelijk dus over zijn grenzen heen.
(en ik ben niet zo'n paracetamol typje eigenlijk....)
ja en nee. als het gekneusd is wordt het stijf door niet bewegen. waardoor bewegen weer zeer doet en kom je dus geen stap verder. paracetamol haalt de pijn weg waardoor hij kan bewegen en het minder stijf wordt. pijn door breuk oid gaat wel door de paracetamol heen.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
wennetje

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door wennetje »

Paracetamol schijnt wel het beste te werken als je een spiegel opbouwt, dus niet op het moment dat je wat voelt, maar continu wat geven.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niets doet als je het incidenteel geeft
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11895
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Angelique »

wennetje schreef:
Paracetamol schijnt wel het beste te werken als je een spiegel opbouwt, dus niet op het moment dat je wat voelt, maar continu wat geven.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niets doet als je het incidenteel geeft
Nee, tuurlijk niet, ik neem zelf ook wel eens een losse paracetamol als ik ergens last van heb :mrgreen:
Maar om te bereiken wat Jikke hierboven aangeeft is geven in mijn ogen dus beter. Maar ik snap ook niet dat ze vanuit de arts daarover dan niet een duidelijk advies geven mét uitleg.
:crazy:
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Floor83 »

Hoe gaat net met Levi? Heeft hij er nog last van? Als je het niet vertrouw weer bellen hoor! En vraag gerust om een foto.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
HeleenW

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door HeleenW »

Floor83 schreef:Hoe gaat net met Levi? Heeft hij er nog last van? Als je het niet vertrouw weer bellen hoor! En vraag gerust om een foto.
het gaat langzaamaan wel wat beter lijkt het! vandaag in het badje merkte ik niet zoveel, maar vanavond aan tafel zei hij dat hij een zere arm had.
Morgen is hij een dag bij de gastouder, ben benieuwd hoe zij het vind.
Gebruikersavatar
Hermien
J&J SANTORINI
Berichten: 2001
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:31 am

Re: N.a.v. valpartij L een vraag

Bericht door Hermien »

debby schreef:ik zou gaan. luuc is ook gevallen vorig jaar, gaf geen pijn aan, had een twijgbreukje in zijn pols.
Dat dus daar denk ik ook meteen aan...
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Plaats reactie