Bij homeopaat geweest

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bij homeopaat geweest

Bericht door Floor83 »

Maandag ben ik met Tyg0 bij de homeopaat geweest. Wilma heb ik hier over gemaild, ik doe het even makkelijk en plak hier dat mailtje:

Hij ging eerst veel vragen stellen. Daarna deed hij een testje met een apparaat op zijn buik, die was verbonden met een pc. Daarmee meette die van alles. Er kwam uit naar voren dat hij heel gevoelig is voor straling, dus bijvoorbeeld wifi, mobiele telefoons etc. Dat gaat nu dus snachts allemaal uit. Ook kwam er uit dat zijn zenuwgestel en spijsvertering verstoord was.
Daarna deed hij nog een test. Omdat Tygo jong is ging hij eerst bij mij meten en daarna mij met Tygo. Ik moest een ijzeren staaf in mijn ene hand nemen en aan mijn andere hand ging hij op plekken op mijn vingers meten. Ook kon hij op zo'n manier meten of hij op voedingsmiddelen reageerden. Daar kwam ook uit dat zijn zenuwstelsel en spijsverteringskanaal niet goed functioneerden, ook reageerd hij op ei en suiker. Suiker krijgt hij nauwelijks, ei wel.

Omdat hij mij eerst had gemeten wist hij natuurlijk ook of bij mij het eea misschien niet helemaal goed was. Dat bleek dus ook: mijn bijholtes waren niet goed. Ik wist dat al wel want ik loop nu bij een KNO arts ivm een grote poliep (die er wel uit is gekomen), volgens hem moest ik het zoeken in de allergie, wat ik ook al dacht. Ik ben allergisch voor katten en hebben een kat.

Hij krijgt nu 2 verschillende druppels (waarvan 1 in een speciale apotheek in Heiloo gemaakt wordt, moet nog met de post komen) en een poeder. Ik weet zo geen namen, ben nu op mijn werk, heb nachtdienst dus kan ook niet kijken.

Ik hoop echt dat het werkt. Maar moet zeggen dat de 2 nachten voor maandag heel goed gingen, hij sliep door!!! Alleen het gaan slapen ging niet zo best. Afgelopen nacht weer minder. Ik hoop dat hij deze nacht goed slaapt want ik ben er dus niet, en mijn man moet morgen werken en heeft flink last van zijn rug.



Hij was vanaf een uur of 4 aan het spoken geweest.

Vannacht heeft hij het weer heel goed gedaan: om 23.30 uur lag hij weer in bed waarna hij pas om 7 uur wakker werd. Het gaan slapen 'savonds gaat nog niet goed, overdag wel. Ik hoop dat hij nu echt wat beter in zijn vel komt te zitten. Inmiddels hebben we ook de druppels binnen via de post.

Ik zal zo eens kijken of het lukt om wat foto's van Tyg0 en S0phie op Jip te zetten.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Truus
J&J SANTORINI
Berichten: 2546
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:40 am

Re: Bij homeopaat geweest

Bericht door Truus »

Ja leuk, foto's!

Hopelijk helpen de tips van de homeopaat!
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5612
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Bij homeopaat geweest

Bericht door JasmijnLinde »

Bizar hoe die dingen kunnen kloppen he?! Ik kom ook af en toe bij een homeopaat in Maassluis die dit ook doet. Alles wat hij met dat instrument bij mij heeft gemeten klopte exact!

Ik hoop dat de medicijnen snel aan slaan en hun werk gaan doen.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: Bij homeopaat geweest

Bericht door kaatje71 »

fijn dat er zo veel aandacht aan werd geschonken.
Dat was de keer dat ik met Silke bij de homeopaat was echt niet het geval. Wat vragen en dat was het.
Klinkt ook wel een beetje als bioresonantie, dat jij met een staaf in je hand moet zitten omdat hij te klein is.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Bij homeopaat geweest

Bericht door wilmama »

Hoe gaat het nu met jullie?
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Bij homeopaat geweest

Bericht door Miranda »

wilmama schreef:Hoe gaat het nu met jullie?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, vooral omdat ik binnenkort voor Danique ook een afspraak bij een homeopaat heb....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Plaats reactie