Rapley vs Nutricia

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Eliza

Rapley vs Nutricia

Bericht door Eliza »

Nutricia heeft koekjes terug gehaald omdat het niet te snel oplost:

http://nos.nl/artikel/392013-bambixkoek ... haald.html

Babies verslikken zich dan.

En daar zat ik dan met mijn 6 maanden oude baby rauwe appel en peer stukjes te voeren. Ik denk dat het daar al mis ging bij mijn kind... :verliefd:
nance74
J&J SANTORINI
Berichten: 2968
Lid geworden op: di jul 27, 2010 3:32 pm

Re: Rapley vs Nutricia

Bericht door nance74 »

Haha geweldig. HIer ook een peuter die ala rapley is bijgevoed en een bijna dreumes die al vanaf 6 maanden stukken appel, peer, groente etc krijgt.

Ze verbazen zich op het kdv zo dat S enn zo goed zijn eten vasthoud en zo goed zelf stukken kan eten. Waar andere kindjes even oud alles lieten vallen en gevoerd werden door de leidster. Wel makkelijk zo'n baby die je vanalles kan geven. Alleen wel wennen voor hun want ja hij at natuurlijk niet gelijk een hele banaan op. En verslikken ach, hoort erbij en komt wel goed. Want verslikken kunnen ze zich ook in een slok melk of een hapje fruit van de lepel. Volgens mij zijn die potjes nog nooit terug gehaald omdat een baby zich kan verslikken.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Rapley vs Nutricia

Bericht door Mare »

oh ik had zeker die aardappelen ook terug moeten brengen waar david zich aan verslikte met 6 maanden :P
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Nanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2684
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:38 am

Re: Rapley vs Nutricia

Bericht door Nanda »

hier ook een eter a la rapley.
wat hebben ze staan kijken met z'n allen in het wokrestaurant!
o en dan moeten ze ook even al het brood uit de schappen halen want daar werd mijn kind een keer blauw van :wink:
Trotse mama van J en T
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Rapley vs Nutricia

Bericht door Chantal »

volgens mij waren die koekjes altijd al hard.. chris is ook een echt rapley-kind, maar kreeg die koekjes niet weg hoor! en das al 6 jaar geleden.

maarre, even over rapley, ik durf mark geen appel te geven hoor.. krijgt ie niet kapot met zijn kaakjes. hij krijgt wel appel, maar die stukjes zijn dan in de magnetron geweest. banaan, nectarine en zo gaat prima natuurlijk, maar die harde dingen lukt nog niet. hij is bijna 8 maanden.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
HeleenW

Re: Rapley vs Nutricia

Bericht door HeleenW »

nou dit zijn dus echt gewoon verkeerde koekjes. Daan eet al een hele tijd brood en ik kocht dus laatst zo'n pak koekjes en dat kind stikte er zo ongeveer in. Dus zeer terecht dat het teruggestuurd word. Het word een vieze plakkerige dikke homp.

Dan kan je kind nog zo goed rapley-en... dit zijn echt nare koekjes
Gebruikersavatar
SuzanneV
J&J SANTORINI
Berichten: 1448
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:08 pm

Re: Rapley vs Nutricia

Bericht door SuzanneV »

[quote="Chantal"]volgens mij waren die koekjes altijd al hard.. chris is ook een echt rapley-kind, maar kreeg die koekjes niet weg hoor! en das al 6 jaar geleden./quote]

Dat dus. Toen ik ze ooit kocht dat ik dat ze over de datum waren ofzo. Ik kreeg die dingen zelf amper doorgebeten!
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Eliza

Re: Rapley vs Nutricia

Bericht door Eliza »

Het is dus een soort lolly..... Ze proberen kinderen van 6 maanden aan de lolly's te krijgen.... :-&
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4088
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

Re: Rapley vs Nutricia

Bericht door Eeffie »

Eliza schreef:Het is dus een soort lolly..... Ze proberen kinderen van 6 maanden aan de lolly's te krijgen.... :-&
:mrgreen: :mrgreen: :lol:
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Re: Rapley vs Nutricia

Bericht door Floor83 »

Wij hebben ze wel eens gehad maar hier ging het wel goed. Niet al met 6 maanden hoor.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
HeleenW

Re: Rapley vs Nutricia

Bericht door HeleenW »

Floor83 schreef:Wij hebben ze wel eens gehad maar hier ging het wel goed. Niet al met 6 maanden hoor.
je moet er met 3 maanden al mee beginnen :) :D
Plaats reactie